nieuwe jurk (met foto)
+11
Jeanette
Antibes
tweeling
Possom
Atelier Madame
SuperGrover
Zininzon
Lindsya
Pien
Paper Crown
nina
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: nieuwe jurk (met foto)
ProudMama schreef:Ging iets mis...
Er zitten lusjes voor de ceintuur zeker? Anders kan je m ook in je taille knopen.
Je kan het trouwens ook leuk combineren met een dun rood of wit riempje ipv de stoffen ceintuur.
Inderdaad hoger strikken. Je bent smaller boven de ceintuur (hoe hij nu zit), maar de nadruk ligt nu op je buik en niet op je taille.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Hij staat je goed hoor de jurk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Staat je mooi Ik zou je ceintuur ook aan de zijkant doen, in een mooie strik, zoiets.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
dit is nou een topic waar zelfs ik blij van word.... iedereen zo lief tegen haar dat het haar mooi staat!!
en, ik ga zo stiekum even kijken of de jurk ook in andere kleuren is want ik vind hem ook heel leuk!!
en, ik ga zo stiekum even kijken of de jurk ook in andere kleuren is want ik vind hem ook heel leuk!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Leuk! Hij is er ook in andere kleuren, maar sommige waren al uitverkocht.Pien schreef:dit is nou een topic waar zelfs ik blij van word.... iedereen zo lief tegen haar dat het haar mooi staat!!
Ik vind het heel lief van je dat je er ook blij van wordt Ik ben namelijk zelf ook iemand die vreselijk blij voor anderen kan zijn... En dat vind ik een fijne eigenschap (ook bij anderen)
Edit: als ik je de link nog moet sturen, dan zeg je het maar!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
heb hem al gevonden, kans is groot dat ik de wit zwarte ga bestellen... hoe valt hij qua maat?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb maat 44.. En die is best groot.. maar niet te groot. Ik heb ook vaak maat 44 (of 42) van bloesjes.. Er zit Elastiek in de zijkant dus rekt wel mee.. Ik had misschien ook wel een 42 kunnen hebben.. Maar ruil het niet meer om..Pien schreef:heb hem al gevonden, kans is groot dat ik de wit zwarte ga bestellen... hoe valt hij qua maat?
Het is wel hele fijne stof.. Valt heel mooi.. het is een dikke stof dus blijft mooi in vorm.
Hm.. Heb ik je zo geholpen?
nina- Kletskop
Ik geloof dat ik m ook wil hebben. Hoop dat ze m over een paar weken nog hebben, durf nu niet de gok niet te nemen qua maat.
Gast- Gast
Ha! Leuk!ProudMama schreef:Ik geloof dat ik m ook wil hebben. Hoop dat ze m over een paar weken nog hebben, durf nu niet de gok niet te nemen qua maat.
Welke kleur zou jij dan nemen?
http://www.bonprixsecure.com/nl/Jurk-2880009-bundle.htm?sourcePageClick=article_image#
nina- Kletskop
Ik denk dan zwart/ wit of wit/ zwart, dat is het makkelijkste te combineren voor mij.nina schreef:Ha! Leuk!ProudMama schreef:Ik geloof dat ik m ook wil hebben. Hoop dat ze m over een paar weken nog hebben, durf nu niet de gok niet te nemen qua maat.
Welke kleur zou jij dan nemen?
http://www.bonprixsecure.com/nl/Jurk-2880009-bundle.htm?sourcePageClick=article_image#
Gast- Gast
Dat is helemaal waar, want ik weet echt niet wat voor schoenen ik hierbij aan moet.ProudMama schreef:Ik denk dan zwart/ wit of wit/ zwart, dat is het makkelijkste te combineren voor mij.
Helemaal omdat ik niet zo ruim ben in de schoenen vanwege mn moeilijke voeten.
nina- Kletskop
Hij staat je heel leuk. Ik heb dezelfde in wit zwart. Was er meteen verliefd op. De kleur die jij hebt is ook erg leuk en staat je goed!
jacje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 35
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind het echt een leuk jurkje, zit er nog steeds over te twijfelen om hem ook te bestellen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk hoor.
En ja, idd ceintuur aan de zijkant strikken.
En misschien leuk met witte legging?
En ja, idd ceintuur aan de zijkant strikken.
En misschien leuk met witte legging?
Anker12- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke jurk (foto´s)
» Wie helpt mij kiezen, nu met aan-foto's, pag. 3 (jurk)
» Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
» Wat vinden jullie van deze jurk? -> Foto!
» Shy is bevallen!
» Wie helpt mij kiezen, nu met aan-foto's, pag. 3 (jurk)
» Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
» Wat vinden jullie van deze jurk? -> Foto!
» Shy is bevallen!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: