Waar halen jullie je avatars vandaan?
+9
Blond
Sorella
smooch
SuperGrover
Lejow
Tsjip
Raindrop
Monte
Caramba
13 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar halen jullie je avatars vandaan?
Ja deze van het fruit vind ik leuk, leuker dan de bewegende vlinder
Gast- Gast
Nu heb ik zin in een sinaasappel-kiwi sapje van de AH
Gast- Gast
Wat een leuke site Tsjip! Die ga ik onthouden voor als ik ooit een geboortekaartje nodig heb
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Zo en gelijk onderschrift plaatje aangepast
Wat leuk die appeltjes
Gast- Gast
Auxo schreef:Theedoosje schreef:Zo en gelijk onderschrift plaatje aangepast
Wat leuk die appeltjes
jaa dank je Ik wilde eens wat anders.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Auxo schreef:Theedoosje schreef:Zo en gelijk onderschrift plaatje aangepast
Wat leuk die appeltjes
Dat is je goed gelukt
Gast- Gast
Deze komt van Google. De vorige van Lolcatz.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
via google.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de mijne ook van Google. Het is Galupy, het paardje van Diddle.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Auxo schreef:Theedoosje schreef:Auxo schreef:Theedoosje schreef:Zo en gelijk onderschrift plaatje aangepast
Wat leuk die appeltjes
Dat is je goed gelukt
haha dank je. Ja ben bezig met afvallen en dan is fruit wel iets wat bij mij hoort hahaha
Gast- Gast
Ik zag dat je bezig was ja, gaat het allemaal zoals je wil?
Gast- Gast
Ehm nee Maar het gaat inmiddels er weer af beetje bij beetje en dus er niet aan. En dat is al goed. Maar ik wil nog meer kwijt eigenlijk per week
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ehm nee Maar het gaat inmiddels er weer af beetje bij beetje en dus er niet aan. En dat is al goed. Maar ik wil nog meer kwijt eigenlijk per week
Heb je een speciaal dieet of eet je gewoon gezond en beweeg je genoeg?
Ik ben zelf ook bezig en het gaat ook heel langzaam, maar ik heb liever dat het langzaam gaat dan snel. Al gaat het bij mij voor mijn gevoel ook veel te langzaam haha.
Gast- Gast
Auxo> dan schudden we elkaar de hand hahaha :d Ik volg geen dieet maar kies gezondere producten en ik beweeg meer. Hoe lang ben jij nu bezig en hoeveel ben je kwijt al?
Gast- Gast
Ook via Google. Ik zocht een plaatje met een zonnebril, because i sunglasses!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:Auxo> dan schudden we elkaar de hand hahaha :d Ik volg geen dieet maar kies gezondere producten en ik beweeg meer. Hoe lang ben jij nu bezig en hoeveel ben je kwijt al?
Ik ben vanaf februari bezig en ben nu 10 kilo kwijt. Tussendoor beetje geschommeld, nu ook weer , maar vanaf komende week wil ik weer echt streng voor mezelf zijn.
Hoelang ben jij bezig en hoeveel wil je kwijt?
Gast- Gast
Auxo schreef:Theedoosje schreef:Auxo> dan schudden we elkaar de hand hahaha :d Ik volg geen dieet maar kies gezondere producten en ik beweeg meer. Hoe lang ben jij nu bezig en hoeveel ben je kwijt al?
Ik ben vanaf februari bezig en ben nu 10 kilo kwijt. Tussendoor beetje geschommeld, nu ook weer , maar vanaf komende week wil ik weer echt streng voor mezelf zijn.
Zie onderschrift En ik wil veel kwijt Heb niet een bepaald gewicht. Ik wil eerst onder de 100 komen. En zo met stapjes doe ik het, anders wordt ik gek. Maar jij bent meer kwijt als ik Hoeveel wil jij kwijt?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Auxo schreef:Theedoosje schreef:Auxo> dan schudden we elkaar de hand hahaha :d Ik volg geen dieet maar kies gezondere producten en ik beweeg meer. Hoe lang ben jij nu bezig en hoeveel ben je kwijt al?
Zie onderschrift En ik wil veel kwijt Heb niet een bepaald gewicht. Ik wil eerst onder de 100 komen. En zo met stapjes doe ik het, anders wordt ik gek. Maar jij bent meer kwijt als ik Hoeveel wil jij kwijt?
Ah oke, had ik niet gezien sorry Is wel verstandig om het in stapjes te doen denk ik, anders gaat het een obsessie worden misschien en dat lijkt me ook niet goed. En als je zo iedere keer een stapje verder komt heb je ook weer de motivatie om nog verder te gaan, of heb ik het nu mis?
Ik wil er nog 5 kwijt ongeveer. Niet heel veel in totaal dus, maar ik voel me niet prettig met mijn gewicht nu..
Gast- Gast
Auxo> geeft niks En dan ben je al over de helpt met afvallen. Je komt er wel Precies ook wat jij zegt over die stapjes, daarom doe ik het zo
Gast- Gast
Mijn avatar is een foto van een beer die ik heb gekregen toen ik in dec 2009 in het ziekenhuis lag. De muts die de beer opheeft komt uit Zwitserland
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Theedoosje schreef:Auxo> geeft niks En dan ben je al over de helpt met afvallen. Je komt er wel Precies ook wat jij zegt over die stapjes, daarom doe ik het zo
En jij komt er ook wel, weet ik zeker!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar halen jullie je tas vandaan?
» Waar halen jullie de tijd vandaan?
» Waar apps vandaan halen?
» Ik zie geen avatars meer bij jullie.
» Waar hebben jullie de babykamer vandaan?
» Waar halen jullie de tijd vandaan?
» Waar apps vandaan halen?
» Ik zie geen avatars meer bij jullie.
» Waar hebben jullie de babykamer vandaan?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: