Joran van der Sloot heeft een zoon...
+9
Tsjip
Jeanette
Raindrop
Muppetje
Happydobby
Atelier Madame
studiebol
Polly
Aziraphale
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Joran van der Sloot heeft een zoon...
Van www.AD.nl:
Joran van der Sloot zou vader zijn geworden van een zoon. Dat heeft de advocaat van Stephany Flores gezegd in het Peruaanse actualiteitenprogramma 90 Segundos, meldt de Wereldomroep. Het zoontje, Matías, zou op 30 maart zijn geboren.
Eerder gingen al geruchten rond dat de Nederlander een Peruaanse vriendin heeft en dat zij zwanger van hem zou zijn. Inmiddels zijn er ook beelden verschenen van deze 22-jarige vrouw uit Peru. De vrouw zou hem al verschillende keren in de gevangenis hebben bezocht.
------------
Wat vind jij daar nou van?
(mits het verhaal waar is natuurlijk...)
Joran van der Sloot zou vader zijn geworden van een zoon. Dat heeft de advocaat van Stephany Flores gezegd in het Peruaanse actualiteitenprogramma 90 Segundos, meldt de Wereldomroep. Het zoontje, Matías, zou op 30 maart zijn geboren.
Eerder gingen al geruchten rond dat de Nederlander een Peruaanse vriendin heeft en dat zij zwanger van hem zou zijn. Inmiddels zijn er ook beelden verschenen van deze 22-jarige vrouw uit Peru. De vrouw zou hem al verschillende keren in de gevangenis hebben bezocht.
------------
Wat vind jij daar nou van?
(mits het verhaal waar is natuurlijk...)
Gast- Gast
Re: Joran van der Sloot heeft een zoon...
Oh nee toch. The soap continues. Ongelooflijk hoe hij het elke keer voor elkaar krijgt in het nieuws te blijven.
Gast- Gast
Ik vind er weinig van eerlijk gezegd. Zielig voor zijn zoontje...dat wel. Opgroeien zonder vader.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan me er niet druk om maken, zal me niks verbazen als het weer iets is om maar in het nieuws te komen.
Gast- Gast
Wat is dat toch, dat criminelen vaak nieuwe vriendinnen vinden terwijl ze in de gevangenis zitten, ik snap dat echt niet hoor. Arm kind.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Nu is mijn tijdsbesef niet heel er goed, maar hoe lang zit hij nu daar in de bak? Toch nog maar een klein jaartje? Of loop ik heel erg achter? Ik dacht dus dat hij er nog niet zo lang zat en met dat in mijn hoofd.. denk ik dat heeft hij vlot gedaan....
En tja wat vind ik er van.. ik vind het zielig voor het kindje dat hij zo'n vader heeft.
En tja wat vind ik er van.. ik vind het zielig voor het kindje dat hij zo'n vader heeft.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Zit je dan als kleuter op de kleuterschool.
'Wat doet jouw papa voor werk?'
'Mijn papa zit in de gevangenis, hij is een moordenaar...'
Triest voor zo'n kind!!
'Wat doet jouw papa voor werk?'
'Mijn papa zit in de gevangenis, hij is een moordenaar...'
Triest voor zo'n kind!!
Gast- Gast
hij heeft dat meisje mss wel bezwangerd voordat ie vastzat
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Vrouwen schijnen daar in rijen voor de deur te staan om de mannen in de gevangenis te 'bezoeken'.Atelier Madame schreef:hij heeft dat meisje mss wel bezwangerd voordat ie vastzat
Wat beziel je dan??
Gast- Gast
Jeetje hij weet steeds weer in het nieuws te komen, triest als het waar is.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Atelier Madame schreef:hij heeft dat meisje mss wel bezwangerd voordat ie vastzat
Kan niet, ik las laatst ergens dat hij alweer (bijna) een jaar vast zat. Denk inderdaad dat het een of andere gevangenisgroupie moet zijn geweest dan... Heel bizar, ik ben wel benieuwd wat er in de psyche van zulke vrouwen omgaat?
Gast- Gast
T zal je vader maar zijn, vreselijk sneu voor dat kind.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Triest dat hij altijd weer in het nieuws komt.
Maar ik vind het vooral zielig voor zijn zoontje (als het verhaal waar is).
Maar ik vind het vooral zielig voor zijn zoontje (als het verhaal waar is).
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
De dochter van vrienden van mijn ouders is ook zwanger geraakt van een man die toen vast zat...
Ze wist dat hij zijn oom had vermoord. Toen hij vrij kwam liet hij haar alle hoeken van de kamer zien. Meerdere malen.
Ik schrok me kapot toen ik dat hoorde.
Was vaak bij hun geweest... Toen zij uiteindelijk de stap nam om bij hun weg te gaan werden zelfs wij door de politie gewaarschuwd voor hem, hij zou er alles aan doen om hoe dan ook achter haar verblijfsadres te komen.
Ik snap niet wat er in hun hoofd om gaat. Maar ik denk ook niet dat je dat nooit zult begrijpen als buitenstaander.
Ze wist dat hij zijn oom had vermoord. Toen hij vrij kwam liet hij haar alle hoeken van de kamer zien. Meerdere malen.
Ik schrok me kapot toen ik dat hoorde.
Was vaak bij hun geweest... Toen zij uiteindelijk de stap nam om bij hun weg te gaan werden zelfs wij door de politie gewaarschuwd voor hem, hij zou er alles aan doen om hoe dan ook achter haar verblijfsadres te komen.
Ik snap niet wat er in hun hoofd om gaat. Maar ik denk ook niet dat je dat nooit zult begrijpen als buitenstaander.
Gast- Gast
Hopelijk heeft het menneke de genen van zijn moeder!
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Hopelijk heeft het menneke de genen van zijn moeder!
Nou ja, als zij serieus kickt op mannen in de gevangenis dan weet ik zo net nog niet of dat wel beter is...
Gast- Gast
Dat zou wel heel zielig voor dat zoontje zijn!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Twellie schreef:Oh nee toch. The soap continues. Ongelooflijk hoe hij het elke keer voor elkaar krijgt in het nieuws te blijven.
Pff dat was ook mijn eerste reactie! Arm kind als het verhaal waar is. En ik snap die vrouw ook niet.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Tsjip schreef:Twellie schreef:Oh nee toch. The soap continues. Ongelooflijk hoe hij het elke keer voor elkaar krijgt in het nieuws te blijven.
Pff dat was ook mijn eerste reactie! Arm kind als het verhaal waar is. En ik snap die vrouw ook niet.
Jewel, Joran kan mooi praten, en zo'n vrouwtje met weinig cash die trapt erin!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Die advocaat zei vorige week ook al zoiets. Toen bleek enkele dagen later dat Joran maar 5x bezoek heeft gehad in de gevangenis. 4x door een man en 1x door een vrouw. Lijkt dus nogal ongeloofwaardig, but you never know.
Gast- Gast
Ik geloof al dat ik ergens las dat dit niet waar is!
Gast- Gast
Zusje schreef:Tis best een lekker ding die Joran.
Maar jij hebt gewoon wansmaak.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Zusje schreef:Tis best een lekker ding die Joran.
Maar jij hebt gewoon wansmaak.
Wat en zelfspot lees ik hier .
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» hoera! supertalentje heeft een zoon!
» Hoera!!!! Truestar heeft een zoon!!! + FOTO
» Van der sloot krijgt 28 jaar
» Zo vader zo zoon
» Zoon die 7 wordt
» Hoera!!!! Truestar heeft een zoon!!! + FOTO
» Van der sloot krijgt 28 jaar