Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joran van der Sloot heeft een zoon...

+9
Tsjip
Jeanette
Raindrop
Muppetje
Happydobby
Atelier Madame
studiebol
Polly
Aziraphale
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Joran van der Sloot heeft een zoon... - Pagina 2 Empty Re: Joran van der Sloot heeft een zoon...

Bericht  Toet za 18 jun 2011 - 2:29

Zusje schreef:Tis best een lekker ding die Joran.

Nou, dat was ook mijn eerste reactie toen ik voor het eerst over hem hoorde! Alleen had ie toen nog niemand vermoord :P Of dat was iig nog niet bekent.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Joran van der Sloot heeft een zoon... - Pagina 2 Empty Re: Joran van der Sloot heeft een zoon...

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 2:30

Zusje schreef:
Tea-Leaf schreef:

Maar jij hebt gewoon wansmaak.

Wat en zelfspot lees ik hier Wink.

lol!

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover za 18 jun 2011 - 4:58

Nu we het toch hebben over mensen die allang vergeten moesten zijn: Hoe is het met Julien Assange afgelopen? En Laura Dekker, zeilt ze nog steeds?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow za 18 jun 2011 - 5:03

Jup, volgens haar blog zit ze nu in Bora Bora
http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SuperGrover za 18 jun 2011 - 5:04

Bora Bora... Mijn eerste associatie daarmee was Beri Beri... Nee, aardrijkskunde is niks voor mij laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  girli za 18 jun 2011 - 20:35

Ik neem aan dat dit via zijn advocaat dan naar buiten is gekomen? Kan me niet voorstellen dat daar continue een Telegraaf-reporter rondloopt om allemaal onzin te verkopen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:46

girli schreef:Ik neem aan dat dit via zijn advocaat dan naar buiten is gekomen? Kan me niet voorstellen dat daacontinue een Telegraaf-reporter rondloopt om allemaal onzin te verkopen.
Nee via de tegenpartij. Ik geloof dat de vader van Stephany Flores steeds onzin loopt uit te kramen. Dat wordt dan na een paar dagen weer gerectificeerd.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 8:41

Dat vond ik toen ook, met die opnames in de auto met die andere man. Maar nu vind ik dat niet meer, hij is nu hij ouder is, op zijn vader gaan lijken. En die vind ik niet zo mooi.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: