Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shapen van je wangen/jukbeenderen/gezicht

2 plaatsers

Ga naar beneden

Shapen van je wangen/jukbeenderen/gezicht Empty Shapen van je wangen/jukbeenderen/gezicht

Bericht  Buddha88 vr 17 jun 2011 - 21:44

Al een tijdje probeer ik mijn gezicht te shapen (zodat je zogenaamd een dunner gezicht krijgt).
Wie diet dat ook en heeft tips? Wat gebruik je ervoor? (poeder/kwast)? Thanx! pirat
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shapen van je wangen/jukbeenderen/gezicht Empty Re: Shapen van je wangen/jukbeenderen/gezicht

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 22:30

Je wangen 'intrekken' en daar poederen net onder je jukbeen. Meer schaduw maken op plekken waar schaduw zit (onder je lippen bijv.) En juist highlighten op de plekken die uitsteken. Bijvoorbeeld je neusbrug en jukbeenderen zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shapen van je wangen/jukbeenderen/gezicht Empty Re: Shapen van je wangen/jukbeenderen/gezicht

Bericht  ButterflyEffect vr 17 jun 2011 - 22:36

Bedoel je highlighten en shaden? Dat heb ik op een cursus visagie gehad. Wij deden het met lichtere en donkere poeders.

Highlighten: kaaklijn, voorhoofd, wenkbrauwbot
Shaden: onder het jukbeen, onder de kaaklijn

Wat jij bedoelt dat je een dunner gezicht lijkt te hebben komt door het highlighten en shaden van de kaaklijn. Pas wel op dat je het shaden niet te hoog doet, het moet er echt onder, anders ziet dit er heel raar uit.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shapen van je wangen/jukbeenderen/gezicht Empty Re: Shapen van je wangen/jukbeenderen/gezicht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum