Uitslag in gezicht...
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitslag in gezicht...
Ik heb al een tijdje uitslag in mijn gezicht, bij mijn neus en rondom mijn mond.
Puisten zijn het niet, maar wat het wel is weet ik niet precies. Het ziet er rood uit en voelt iig droog aan.
Eerst dacht ik dat het kwam door mijn zwangerschap, na de bevalling leek het even iets beter te gaan, maar nu zit het er weer.
Heeft iemand de tip hiervoor?
Ik smeer er iedere dag dagcreme op met calendulan erin, maar het word niet echt minder.
Puisten zijn het niet, maar wat het wel is weet ik niet precies. Het ziet er rood uit en voelt iig droog aan.
Eerst dacht ik dat het kwam door mijn zwangerschap, na de bevalling leek het even iets beter te gaan, maar nu zit het er weer.
Heeft iemand de tip hiervoor?
Ik smeer er iedere dag dagcreme op met calendulan erin, maar het word niet echt minder.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Re: Uitslag in gezicht...
Is het geen eczeem?
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Dit heb ik 2 jaar terug gehad. Ik heb toen van alles geprobeerd. Tig dure crèmes gekocht, maar niks hielp. Uiteindelijk ben ik toen naar de huisarts gegaan. Ik moest toen bloed laten prikken. Daar kwam een hele rare uitslag uit en de artsen snapten er niks van, maar dat is een lang verhaal haha. Uiteindelijk bij de dermatoloog terecht gekomen en een kuur van 3 maanden gekregen. Het bleek een huidinfectie te zijn. De bulten zijn helemaal weg, echter tijdens koude dagen komt er weleens eentje opzetten. Mijn huid is wel ontzettend droog. Ik heb nu eindelijk een crème gevonden die echt helpt. 's Zomers heb ik er weer geen last meer van.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Welke creme gebruik jij dan Jeanette?
Op advies van de huisarts? Of zelf gevonden?
Op advies van de huisarts? Of zelf gevonden?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Je moet Hannah (http://www.hannah.nl/) eens proberen. Wel duur, maar werkt goed! (Althans bij mij haha) Verder werkt Collistar ook goed. Overige crèmes zijn echt drama!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Glimmend gezicht
» Rode/pukkelige uitslag op baby's gezicht
» Wat smeer jij op je gezicht?
» Zonbescherming gezicht
» Zag ik net een bekend gezicht op tv?
» Rode/pukkelige uitslag op baby's gezicht
» Wat smeer jij op je gezicht?