TNT Track en Trace
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
TNT Track en Trace
Gisteren kreeg ik een email dat mijn pakket onderweg was en dat ik kon volgen waar mijn pakket was via track en trace. Gelijk gekeken en toen stond dit er:
15.06.2011:
Chauffeur is onderweg
15.06.2011:
Zending niet afgeleverd. Afzender onbekend. Bel:0900-0570
16.06.2011:
Zending zit in afleverroute
Toen had ik dus alleen nog gelezen dat de chauffeur onderweg is, die laatste 2 zijn er denk ik 's avonds nog bijgezet.
Dus ik dacht, leuk dan is mijn pakket er vandaag wel, dan zal het wel afgeleverd worden bij de buren want ik was een hele dag werken. Ga ik in de brievenbus kijken, zit er helemaal geen briefje in dat mijn pakket bij iemand anders is afgegeven. Nu heb ik weer gekeken en nu staat dit er:
16.06.2011:
Zending afgeleverd in postbus
16.06.2011:
Zending afgeleverd
Maar wat houdt dit in dan?
Misschien stom hoor maar dit is de eerste keer dat ik een zending van een pakketje volg.
Ik kan helaas de klantenservice van TNT pas morgen bellen.
15.06.2011:
Chauffeur is onderweg
15.06.2011:
Zending niet afgeleverd. Afzender onbekend. Bel:0900-0570
16.06.2011:
Zending zit in afleverroute
Toen had ik dus alleen nog gelezen dat de chauffeur onderweg is, die laatste 2 zijn er denk ik 's avonds nog bijgezet.
Dus ik dacht, leuk dan is mijn pakket er vandaag wel, dan zal het wel afgeleverd worden bij de buren want ik was een hele dag werken. Ga ik in de brievenbus kijken, zit er helemaal geen briefje in dat mijn pakket bij iemand anders is afgegeven. Nu heb ik weer gekeken en nu staat dit er:
16.06.2011:
Zending afgeleverd in postbus
16.06.2011:
Zending afgeleverd
Maar wat houdt dit in dan?
Misschien stom hoor maar dit is de eerste keer dat ik een zending van een pakketje volg.
Ik kan helaas de klantenservice van TNT pas morgen bellen.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Re: TNT Track en Trace
Zoals het er staat, het pakketje is dus afgeleverd. Weet je zeker dat het naar je adres is gestuurd en niet naar een tnt punt bij je in de buurt?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Niet dat ik weet. Dan hadden ze dat er toch wel bij moeten zeggen of niet?
Kan ik dat ergens terug vinden dat je weet?
Kan ik dat ergens terug vinden dat je weet?
ShallY- Prater
vind het hele stukje vaag
bij mij is het meestal: zending vooraangemeld --> zending gesorteerd --> zending onderweg --> zending afgeleverd als het zo is.
bij mij is het meestal: zending vooraangemeld --> zending gesorteerd --> zending onderweg --> zending afgeleverd als het zo is.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Er is op het moment ook een pakketje voor ons onder weg, er staat het volgende nu op internet:
15.06.2011: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
15.06.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum
16.06.2011: Zending ontvangen op distributievestiging
16.06.2011: Chauffeur is onderweg
16.06.2011: 1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
16.06.2011: Keuze van ontvanger: bezorgen op Postkantoor
17.06.2011: Chauffeur is onderweg
Het is geen TNT Post meer, maar PostNL, misschien dat daarom de teksten wat anders zijn, maar ik vind het wel raar, want bij mij staat het er een stuk duidelijker. Bij jou komt het er op neer dat het pakketje nu ergens is bezorgt, maar blijkbaar niet bij jou.... zou inderdaad even bellen wanneer dat kan.
Ze hebben ook een nieuw soort briefje voor in de brievenbus en daar staat op dat je via internet kan kiezen hoe je verder wil waar het bezorgt wordt: Bij buren, 2e poging op een bepaalde dag of op een postkantoor. Wij hebben zoals je ziet voor het laatste gekozen.
15.06.2011: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
15.06.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum
16.06.2011: Zending ontvangen op distributievestiging
16.06.2011: Chauffeur is onderweg
16.06.2011: 1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
16.06.2011: Keuze van ontvanger: bezorgen op Postkantoor
17.06.2011: Chauffeur is onderweg
Het is geen TNT Post meer, maar PostNL, misschien dat daarom de teksten wat anders zijn, maar ik vind het wel raar, want bij mij staat het er een stuk duidelijker. Bij jou komt het er op neer dat het pakketje nu ergens is bezorgt, maar blijkbaar niet bij jou.... zou inderdaad even bellen wanneer dat kan.
Ze hebben ook een nieuw soort briefje voor in de brievenbus en daar staat op dat je via internet kan kiezen hoe je verder wil waar het bezorgt wordt: Bij buren, 2e poging op een bepaalde dag of op een postkantoor. Wij hebben zoals je ziet voor het laatste gekozen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb net gebeld naar de klantenservice van TNT en ze heeft meegekeken en het betekent dat het pakket terug gezonden is naar de NTI. Waarom kon ze ook niet zeggen, dus ga zo even NTI bellen.
ShallY- Prater
Raar, dat bezorgt in Postbus, was dus de postbs van de NTI...
Volgens mij kunnen bedrijven er wel voor kiezen dat wanneer er niemand thuis is dat dit terug moet naar de afzender.
Maar gelukkig is het niet zomaar ergens afgeleverd!
Volgens mij kunnen bedrijven er wel voor kiezen dat wanneer er niemand thuis is dat dit terug moet naar de afzender.
Maar gelukkig is het niet zomaar ergens afgeleverd!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kreeg gisteren ook een pakje, en ik keek daarvoor ook even hoever het er mee was, en toen stond er ook afgeleverd. Ik had dus nog niks ontvangen en wilde nog even afwachten voor ik zou bellen met de klantenservice. Bij mij werd het daarna alsnog netjes bezorgt. Waarschijnlijk hadden ze de status gewoon al wat te vroeg op afgeleverd gezet.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» track and trace
» Track&Trace
» track en trace, nog een vraag! betalen?
» track en trace nummer kwijt
» Track&Trace
» track en trace, nog een vraag! betalen?
» track en trace nummer kwijt
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: