track en trace, nog een vraag! betalen?
+2
BJA
Pien
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
track en trace, nog een vraag! betalen?
dus als iemand me het uit kan leggen?
er staan vier stappen in een balk zeg maar,
bij tnt ontvangen,
bij tnt gesorteerd,
bij tnt distributie,
aflevering.
de balk is oranje gekleurd tot en met de derde. betekend het dan dat hij nog op een postkantoor ligt?
zaterdag zijn ze niet geweest, ik ga ervan uit dat ze nu maandag komen. ik moet 9,95 betalen maar moet ik dit contact voldoen of pinnen? ik heb namelijk even niet zoveel op mn pinpas staan en moet dan nog even snel wat regelen! het is een verzending met track en trace nummer en onder rembours.
Laatst aangepast door Pien op zo 20 maa 2011 - 5:59; in totaal 3 keer bewerkt
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: track en trace, nog een vraag! betalen?
Volgens mij zit er nog een stap tussen en die zegt; chauffeur onderweg.
Dat was voor mij altijd het seintje dat ie dezelfde dag nog moest arriveren.
In distributie kan betekenen dat ie nu van het ene naar het andere postkantoor gaat denk ik.
Dat was voor mij altijd het seintje dat ie dezelfde dag nog moest arriveren.
In distributie kan betekenen dat ie nu van het ene naar het andere postkantoor gaat denk ik.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Hangt ervan af, als er chauffeur onderweg staat wordt het dezelfde dag bezorgd. Echter, gisteren stond onze bestelling ook nog op in distributie, alleen toen kwam toch diezelfde dag nog het pakket binnen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
het kan dus alsnog 2 kanten op gaan?
zo balen, ik ging er al vanuit dat hij gister zou komen en nu dat hij vandaag kwam... nou ja, we wachten wel even af!
zo balen, ik ging er al vanuit dat hij gister zou komen en nu dat hij vandaag kwam... nou ja, we wachten wel even af!
Pien- Ratel
zaterdag zijn ze niet geweest, ik ga ervan uit dat ze nu maandag komen. ik moet 9,95 betalen maar moet ik dit contact voldoen of pinnen? ik heb namelijk even niet zoveel op mn pinpas staan en moet dan nog even snel wat regelen! het is een verzending met track en trace nummer en onder rembours.
Pien- Ratel
volgens mij mag je gewoon contant betalen aa de postbode, al is pinnen voor hun veiliger
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik moest pinnen toen ik mijn telefoon bezorgd kreeg. Dit was zodat ze bij t-mobile konden zien of ik wel het juiste rekening nummer op had gegeven.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
ik ontvang wel vaker pakketjes van tnt en kan dan gewoon contant betalen. de bezorger heeft alleen weinig wisselgeld bij zich, dus zorg dat je het gepast of bijna gepast hebt.
Gast- Gast
Je kan niet pinnen bij pakketbezorgers van tnt, dus contant
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
ik heb mijn abbo verlengd dus mijn rekeningnummer hebben ze al jaren!May schreef:Ik moest pinnen toen ik mijn telefoon bezorgd kreeg. Dit was zodat ze bij t-mobile konden zien of ik wel het juiste rekening nummer op had gegeven.
Pien- Ratel
Pien schreef:ik heb mijn abbo verlengd dus mijn rekeningnummer hebben ze al jaren!May schreef:Ik moest pinnen toen ik mijn telefoon bezorgd kreeg. Dit was zodat ze bij t-mobile konden zien of ik wel het juiste rekening nummer op had gegeven.
Oh in dat geval kun je vast gewoon contact betalen
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: