Hoelahoepen
+10
loura
Zwerver
Raindrop
Shisha
Caramba
Kabouter
Caresses
Minx
Summerlovin
Suus
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoelahoepen
Ik zal morgen de Wii weer eens aanslingeren en kijken wat mijn record met hoelahoepen is :-)
Ik kan het in het echt helemaal niet, ik kan dat dingen gewoon niet omhoog houden. Met de wii lukt het me een stuk beter.
Ik kan het in het echt helemaal niet, ik kan dat dingen gewoon niet omhoog houden. Met de wii lukt het me een stuk beter.
Gast- Gast
Chipp schreef:~Punk'd schreef:Ik doe dat ook wel eens op de Wii fit.. Daar ben ik het beste in haha
Had meer dan 350 swings yeeaah
Voor die dubbele is dat zeker? Dat haal ik ook wel, ik kom richting de vierhonderd. Dat is echt mijn doel!
Als je zeg maar al die hoepels vangt
Gast- Gast
Punk'd schreef:Chipp schreef:~Punk'd schreef:Ik doe dat ook wel eens op de Wii fit.. Daar ben ik het beste in haha
Voor die dubbele is dat zeker? Dat haal ik ook wel, ik kom richting de vierhonderd. Dat is echt mijn doel!
Als je zeg maar al die hoepels vangt
Ik bedoel dubbele qua tijd Bij de dubbele moet je links en rechtsom draaien.
Hoepels vangen is easy, gewoon even op één voet gaan staan en stoppen met draaien. Daarna weer snel opstarten, zodat ze niet vallen.
Met joggen ga ik altijd nog erger valsspelen
Gast- Gast
Ik doe ook hoelahoepen op Wii fit. Weet niet hoeveel ik haal ga het eens bekijken de volgende keer.
Ik heb wel een tijdtje terug een spring touw gekocht! BLijft ook leuk!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Joggen doe ik zittend en beweeg de afstandbediening
Ik doe ook hoelahoepen op Wii fit. Weet niet hoeveel ik haal ga het eens bekijken de volgende keer.
Ik heb wel een tijdtje terug een spring touw gekocht! BLijft ook leuk!
Doe jij dat buiten of binnen springtouwen?
Gast- Gast
Ik heb deze: https://sportbay.nl/pr/Passion-Health-Hoop-III-level/44
Het is wel een andere dan die je bij speelgoedzaken kunt kopen, die wegen namelijk niks en deze weegt 2,9 kg en is gemaakt van ander materiaal en er zitten noppen op. Op www.bodyhoop.nl staat ook best wat informatie. Ik ga het eerst zelf eens uitproberen en dan ga ik eens kijken of ik er op de sportschool iets mee kan, denk dat het best leuk kan zijn om zo nu en dan tijdens de lessen te gebruiken, of als afsluiting van de les een minuut of 5 a 10 lekker met zijn allen hoelahoepen.
Het is wel een andere dan die je bij speelgoedzaken kunt kopen, die wegen namelijk niks en deze weegt 2,9 kg en is gemaakt van ander materiaal en er zitten noppen op. Op www.bodyhoop.nl staat ook best wat informatie. Ik ga het eerst zelf eens uitproberen en dan ga ik eens kijken of ik er op de sportschool iets mee kan, denk dat het best leuk kan zijn om zo nu en dan tijdens de lessen te gebruiken, of als afsluiting van de les een minuut of 5 a 10 lekker met zijn allen hoelahoepen.
Gast- Gast
Hmm die dingen zijn nog duur ook! Vind het ook wel een goed idee maar ff kijken op marktplaats
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Bobbie schreef:Ik heb deze: https://sportbay.nl/pr/Passion-Health-Hoop-III-level/44
dat is is leuk! ik heb deze Hula Hoop https://sportbay.nl/pr/JEMIMAH-Health-Hoop-II-level/43 lichter en een goede. Kopen van www.sportbay.nl
Laatst aangepast door Kate op za 18 jun 2011 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Kate- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 18-06-11
Och ik gebruik al maanden een lichte hoelahoep van de speelgoedwinkel, zelfs nog lichter gemaakt omdat ik de irritant ratelende balletjes er uit heb gehaald. Nooit bij nagedacht dat er ook echte sporthoepels bestaan! Ga meteen op zoek naar een goede.
Het helpt mij trouwens wel, zelfs zo'n lichte. Kan het dan ook heel lang volhouden, sta vaak enthousiast voor de tv met een leuke serie er op en de hoepel om me draaiend
Het helpt mij trouwens wel, zelfs zo'n lichte. Kan het dan ook heel lang volhouden, sta vaak enthousiast voor de tv met een leuke serie er op en de hoepel om me draaiend
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Haha nee nooit aan gedacht om dat weer te gaan. Was er vroeger ook niet bepaald goed in, dus wat dat betreft
Wat voor lessen geef jij op de sportschool Bobbie? Aerobics ofzo?
Wat voor lessen geef jij op de sportschool Bobbie? Aerobics ofzo?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mij verbaast het ook dat ze zo prijzig zijn, alhoewel het natuurlijk heel andere kwaliteit is dan een roze hoelahoep met lichtjes erin als je beweegt.
Ik ga me hier eens over bedenken, klinkt namelijk erg aantrekkelijk!
Ik ga me hier eens over bedenken, klinkt namelijk erg aantrekkelijk!
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Damn! Sta je eindelijk weer op dat balance board zijn de batterijen leeg en heb je er ook geen meer in huis
Gast- Gast
Ik ken iemand die dit elke ochtend doet, 15 minuten (oude vrouw met erg strak lichaam). Ik heb het ook gedaan, maar het is vrij zwaar en je krijgt er in het begin wel blauwe plekken van. In het begin kan je ook niet langer dan 2 minuten.Bobbie schreef:Ik heb deze: https://sportbay.nl/pr/Passion-Health-Hoop-III-level/44
In Amerika was het helemaal 'in'.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik doe dat ook wel eens op de Wii fit.. Daar ben ik het beste in haha
Met de makkelijke versie had ik net: 310 en dat was een nieuw record
Met de moeilijke versie (beide kanten, 3 minuten): 491 en dat was net ook een nieuw record
Ondanks dat het lang geleden is gaat het nog prima zie ik wel
Edit: en morgen heb ik waarschijnlijk spierpijn want ik heb net ook de 10 minuten versie gedaan (1816).
Gast- Gast
Upje..
Zijn er mensen die fanatiek gehoepeld hebben met een echte hoepel? Zo'n zware bedoel ik? En zie je resultaat?
Zijn er mensen die fanatiek gehoepeld hebben met een echte hoepel? Zo'n zware bedoel ik? En zie je resultaat?
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: