Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelahoepen

+10
loura
Zwerver
Raindrop
Shisha
Caramba
Kabouter
Caresses
Minx
Summerlovin
Suus
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoelahoepen - Pagina 2 Empty Re: Hoelahoepen

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 6:23

Ik zal morgen de Wii weer eens aanslingeren en kijken wat mijn record met hoelahoepen is :-)

Ik kan het in het echt helemaal niet, ik kan dat dingen gewoon niet omhoog houden. Met de wii lukt het me een stuk beter.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:03

Chipp schreef:
Punk'd schreef:Ik doe dat ook wel eens op de Wii fit.. Daar ben ik het beste in haha :P

Had meer dan 350 swings yeeaah
~

Voor die dubbele is dat zeker? Dat haal ik ook wel, ik kom richting de vierhonderd. Dat is echt mijn doel!

Als je zeg maar al die hoepels vangt :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:58

Punk'd schreef:
Chipp schreef:
Punk'd schreef:Ik doe dat ook wel eens op de Wii fit.. Daar ben ik het beste in haha :P

~

Voor die dubbele is dat zeker? Dat haal ik ook wel, ik kom richting de vierhonderd. Dat is echt mijn doel!

Als je zeg maar al die hoepels vangt :P

Ik bedoel dubbele qua tijd smile Bij de dubbele moet je links en rechtsom draaien.
Hoepels vangen is easy, gewoon even op één voet gaan staan en stoppen met draaien. Daarna weer snel opstarten, zodat ze niet vallen.
Met joggen ga ik altijd nog erger valsspelen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Zwerver vr 17 jun 2011 - 12:02

Joggen doe ik zittend en beweeg de afstandbediening

Ik doe ook hoelahoepen op Wii fit. Weet niet hoeveel ik haal ga het eens bekijken de volgende keer.
Ik heb wel een tijdtje terug een spring touw gekocht! BLijft ook leuk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 20:27

wc-eend schreef:Joggen doe ik zittend en beweeg de afstandbediening

Ik doe ook hoelahoepen op Wii fit. Weet niet hoeveel ik haal ga het eens bekijken de volgende keer.
Ik heb wel een tijdtje terug een spring touw gekocht! BLijft ook leuk!

Doe jij dat buiten of binnen springtouwen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 20:35

Ik heb deze: https://sportbay.nl/pr/Passion-Health-Hoop-III-level/44
Het is wel een andere dan die je bij speelgoedzaken kunt kopen, die wegen namelijk niks en deze weegt 2,9 kg en is gemaakt van ander materiaal en er zitten noppen op. Op www.bodyhoop.nl staat ook best wat informatie. Ik ga het eerst zelf eens uitproberen en dan ga ik eens kijken of ik er op de sportschool iets mee kan, denk dat het best leuk kan zijn om zo nu en dan tijdens de lessen te gebruiken, of als afsluiting van de les een minuut of 5 a 10 lekker met zijn allen hoelahoepen.
Hoelahoepen - Pagina 2 1_inner

Gast
Gast

Bericht  loura vr 17 jun 2011 - 20:54

Hmm die dingen zijn nog duur ook! Vind het ook wel een goed idee maar ff kijken op marktplaats Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kate za 18 jun 2011 - 9:15

Bobbie schreef:Ik heb deze: https://sportbay.nl/pr/Passion-Health-Hoop-III-level/44
Het is wel een andere dan die je bij speelgoedzaken kunt kopen, die wegen namelijk niks en deze weegt 2,9 kg en is gemaakt van ander materiaal en er zitten noppen op. Op www.bodyhoop.nl staat ook best wat informatie. Ik ga het eerst zelf eens uitproberen en dan ga ik eens kijken of ik er op de sportschool iets mee kan, denk dat het best leuk kan zijn om zo nu en dan tijdens de lessen te gebruiken, of als afsluiting van de les een minuut of 5 a 10 lekker met zijn allen hoelahoepen.

dat is is leuk! ik heb deze Hula Hoop https://sportbay.nl/pr/JEMIMAH-Health-Hoop-II-level/43 lichter en een goede. Kopen van www.sportbay.nl

Laatst aangepast door Kate op za 18 jun 2011 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt

Kate
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 18-06-11

Bericht  Effie_O za 18 jun 2011 - 10:44

Och ik gebruik al maanden een lichte hoelahoep van de speelgoedwinkel, zelfs nog lichter gemaakt omdat ik de irritant ratelende balletjes er uit heb gehaald. Nooit bij nagedacht dat er ook echte sporthoepels bestaan! Ga meteen op zoek naar een goede.

Het helpt mij trouwens wel, zelfs zo'n lichte. Kan het dan ook heel lang volhouden, sta vaak enthousiast voor de tv met een leuke serie er op en de hoepel om me draaiend smile
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Blond za 18 jun 2011 - 23:17

Haha nee nooit aan gedacht om dat weer te gaan. Was er vroeger ook niet bepaald goed in, dus wat dat betreft nerd

Wat voor lessen geef jij op de sportschool Bobbie? Aerobics ofzo?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Natural za 18 jun 2011 - 23:23

Mij verbaast het ook dat ze zo prijzig zijn, alhoewel het natuurlijk heel andere kwaliteit is dan een roze hoelahoep met lichtjes erin als je beweegt.
Ik ga me hier eens over bedenken, klinkt namelijk erg aantrekkelijk!
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 7:42

Damn! Sta je eindelijk weer op dat balance board zijn de batterijen leeg en heb je er ook geen meer in huis Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 8:31

Bobbie schreef:Ik heb deze: https://sportbay.nl/pr/Passion-Health-Hoop-III-level/44
Ik ken iemand die dit elke ochtend doet, 15 minuten (oude vrouw met erg strak lichaam). Ik heb het ook gedaan, maar het is vrij zwaar en je krijgt er in het begin wel blauwe plekken van. In het begin kan je ook niet langer dan 2 minuten.
In Amerika was het helemaal 'in'.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 7:04

Met de makkelijke versie had ik net: 310 en dat was een nieuw record

Met de moeilijke versie (beide kanten, 3 minuten): 491 en dat was net ook een nieuw record Very Happy

Ondanks dat het lang geleden is gaat het nog prima zie ik wel Laughing

Edit: en morgen heb ik waarschijnlijk spierpijn want ik heb net ook de 10 minuten versie gedaan (1816).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 7:06

Upje..
Zijn er mensen die fanatiek gehoepeld hebben met een echte hoepel? Zo'n zware bedoel ik? En zie je resultaat?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 5:00

Ben ook benieuwd of iemand het nog doet? Very Happy En of er resultaat is.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: