Goedemorgen!
+8
Suus
silly-one
Mida4you
Lejow
Krullebol
Caramba
Silver
patjuhhh
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen?? En wat zijn de plannen vandaag?
Ik heb dus de hele nacht wakker gelegen, dus nu maar opgestaan!
Ik word er gek van, slaap de laatste weken al zo slecht en was gisteren echt doodmoe, maar niet geslapen.
En dan moet ik vandaag van 7 tot half 4 nog werken! Nou ja we doen het maar. Maar ik zal wel dooodmoe thuiskomen
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen?? En wat zijn de plannen vandaag?
Ik heb dus de hele nacht wakker gelegen, dus nu maar opgestaan!
Ik word er gek van, slaap de laatste weken al zo slecht en was gisteren echt doodmoe, maar niet geslapen.
En dan moet ik vandaag van 7 tot half 4 nog werken! Nou ja we doen het maar. Maar ik zal wel dooodmoe thuiskomen
Fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen!
Jeetje dat is vervelende zeg!
Hopelijk kan je snel weer lange nachten slapen, succes vandaag!
Ik moet zo ook alweer werken, het is wel vroeg hoor
Fijne dag allemaal!
Hopelijk kan je snel weer lange nachten slapen, succes vandaag!
Ik moet zo ook alweer werken, het is wel vroeg hoor
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Vervelend niekske, hopelijk heb je genoeg dingen te doen, zodat je geen inkakmomentje kan ontwikkelen
Ik heb wel goed, maar zeer kort geslapen, hier in de buurt is dorpsfeest en ik moest "even" naar de playbackshow, nou was die niet laat afgelopen, maar wel laat thuis gekomen, gelukkig straks even 4 uurtjes werken en daarna de hele middag om bij te komen
Een hele fijne dag allemaal!
Vervelend niekske, hopelijk heb je genoeg dingen te doen, zodat je geen inkakmomentje kan ontwikkelen
Ik heb wel goed, maar zeer kort geslapen, hier in de buurt is dorpsfeest en ik moest "even" naar de playbackshow, nou was die niet laat afgelopen, maar wel laat thuis gekomen, gelukkig straks even 4 uurtjes werken en daarna de hele middag om bij te komen
Een hele fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goedemorgen,
Hier ook een vroege vogel.
Straks werken en ook ik ben moe. Ben echt toe aan vakantie, nog 1,5 week
Wel lekker geslapen, maar ook zeer kort. Vandaag niet veel doen, zie wel wat de dag mij brengt.
Fijne dag iedereen.
@ FF: Volgens mij heb jij je slaap nog niet echt uit nee, het is niet Niekske, maar Patjuhhh die die bericht heeft geopend
Wel lekker geslapen, maar ook zeer kort. Vandaag niet veel doen, zie wel wat de dag mij brengt.
Fijne dag iedereen.
@ FF: Volgens mij heb jij je slaap nog niet echt uit nee, het is niet Niekske, maar Patjuhhh die die bericht heeft geopend
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Spetterdespat schreef:Goedemorgen,
Fijne dag iedereen.
Niekske en Patjuhh hun avatars lijken op elkaar of zijn dezelfde? Dus kan mij de verwisseling vorostellen
Goedemorgen trouwens.
Hier wel goed geslapen maar nog erg moe. Had dienst geruild en heb nu de vroege...waarom ook weer? (nee weet wel waarom hoor ) Maar komt goed. Zo ontbijten dat scheelt ook wel en dan mij aankleden en zo.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Allemaal vroege vogels
Ik ga zo naar mijn stage, daarna naar afscheidsfeestje. En mijn zusje hoort vandaag of ze geslaagd is, best spannend. Maar ook opa ligt in het ziekenhuis, dat is wat minder..
Werkse en fijne dag voor iedereen!
Allemaal vroege vogels
Ik ga zo naar mijn stage, daarna naar afscheidsfeestje. En mijn zusje hoort vandaag of ze geslaagd is, best spannend. Maar ook opa ligt in het ziekenhuis, dat is wat minder..
Werkse en fijne dag voor iedereen!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Hallo allemaal!
Ook ik en zo gaar als wat pffff
Best een druk weekje zo....
Dinsdag naar Petticoat geweest, laat thuis
Gister schoonmaakavond gehad op mijn werk, laat thuis
Vandaag schoolreisje, drukke stress dag (zitten al mijn 22 kleuters weer in de bus?!?!?!)
en morgen teamuitje...
En ik heb pijn in mn buik en ben verkouden
Kortom, ik voel me toooooppppppppppppiee hehehehehe
werkze iedereen!
Ook ik en zo gaar als wat pffff
Best een druk weekje zo....
Dinsdag naar Petticoat geweest, laat thuis
Gister schoonmaakavond gehad op mijn werk, laat thuis
Vandaag schoolreisje, drukke stress dag (zitten al mijn 22 kleuters weer in de bus?!?!?!)
en morgen teamuitje...
En ik heb pijn in mn buik en ben verkouden
Kortom, ik voel me toooooppppppppppppiee hehehehehe
werkze iedereen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!!
Ik heb zo heerlijk geslapen want ik was gisteravond kapot. Had gisteren mijn 1e werkdag sinds bijna een jaar, vanwege zwangerschap en geen contract verlenging. Alleen was mijn dochtertje om 06.00 uur al wakker. Ik was er eigenlijk nog niet aan toe om wakker te worden
Straks naar de sportschool en vanmiddag op kraamvisite.
Have a nice day !
Ik heb zo heerlijk geslapen want ik was gisteravond kapot. Had gisteren mijn 1e werkdag sinds bijna een jaar, vanwege zwangerschap en geen contract verlenging. Alleen was mijn dochtertje om 06.00 uur al wakker. Ik was er eigenlijk nog niet aan toe om wakker te worden
Straks naar de sportschool en vanmiddag op kraamvisite.
Have a nice day !
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb vanavond een date . En ben nog meer afgevallen. En het regent buiten, net nu ik naar mijn werk moet grrrr!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier redelijk geslapen, kan altijd beter maar het is al verder dan dinsdagnacht. Vandaag werken en vanavond tennissen. Gewoon een 'normaal' dagje dus voor mij. u maar eens verder aankleden en op de fiets stappen.
Fijne dag allemaal.
Hier redelijk geslapen, kan altijd beter maar het is al verder dan dinsdagnacht. Vandaag werken en vanavond tennissen. Gewoon een 'normaal' dagje dus voor mij. u maar eens verder aankleden en op de fiets stappen.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Leuk dat je een date hebt, Zusje!
Goedemorgen!
Ik ga zo weg met mijn collega's, ben benieuwd of het leuk wordt, hoop het!
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!
Ik ga zo weg met mijn collega's, ben benieuwd of het leuk wordt, hoop het!
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb redelijk goed geslapen, een uurtje of twee te kort eigenlijk. Maarja ben nog steeds high on energy dat we ons nieuwe katje gisteren hebben gezien en eindelijk een naam hebben kunnen geven!
Vandaag huishouden/huiswerk en vanavond ga ik misschien naar de bioscoop met mijn beste vriendin.
Fijne dag allemaal!
Ik heb redelijk goed geslapen, een uurtje of twee te kort eigenlijk. Maarja ben nog steeds high on energy dat we ons nieuwe katje gisteren hebben gezien en eindelijk een naam hebben kunnen geven!
Vandaag huishouden/huiswerk en vanavond ga ik misschien naar de bioscoop met mijn beste vriendin.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Heloooo, Ik voel me niet lekker, raam zat dicht vannacht dus wakker geworden met hoofdpijn
Hele dag stage lopen, ga lekker rustig aandoen vanaaf! Morgen nog dagje stage en dan weer weekend
Hele dag stage lopen, ga lekker rustig aandoen vanaaf! Morgen nog dagje stage en dan weer weekend
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Patjuhhh, ik ken je gevoel, ik heb ook zo vreselijk geslapen vannacht... En nou heb ik ook nog iets van buikgriep ofzo, argh! Succes op je werk vandaag!
Lejow, hoe was Petticoat? Ik twijfel nog steeds of ik er heen wil...
Zusje, wat leuk dat je een date hebt! Veel plezier vanavond
Ik zou eigenlijk vandaag een gesprek hebben over mijn afstudeerverslag, maar dat gaat dus niet door omdat ik ziek ben. Balen! Heb mezelf er inmiddels wel uit gesleept, om toch wat te kunnen doen vandaag, ik MOET en ZAL voor de zomer afstuderen!
Lejow, hoe was Petticoat? Ik twijfel nog steeds of ik er heen wil...
Zusje, wat leuk dat je een date hebt! Veel plezier vanavond
Ik zou eigenlijk vandaag een gesprek hebben over mijn afstudeerverslag, maar dat gaat dus niet door omdat ik ziek ben. Balen! Heb mezelf er inmiddels wel uit gesleept, om toch wat te kunnen doen vandaag, ik MOET en ZAL voor de zomer afstuderen!
Gast- Gast
Goedemorgen.. Sow er zijn al veel mensen actief!!
Ik heb heerlijk geslapen.. na een paar glaasjes 43 Was eigenlijk niet de bedoeling..
Nu weer aan het werk tot 17 uur dan een vriendin van mij de haartjes verven.. staat er ook nog een mega druk weekend voor de deur..
Ik heb heerlijk geslapen.. na een paar glaasjes 43 Was eigenlijk niet de bedoeling..
Nu weer aan het werk tot 17 uur dan een vriendin van mij de haartjes verven.. staat er ook nog een mega druk weekend voor de deur..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
loontjes-power schreef:Goedemorgen.. Sow er zijn al veel mensen actief!!
*geeft LP een hand*
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!
Ik heb vandaag weer heerlijk geslapen. Ik ben al sinds vorige week vrijdag samen met mijn vriend en ik vind het echt fijn. (eerste keer dat we zo lang achter elkaar samen zijn)
Ik ga me zo maar eens lekker douchen, de slaapkamer opruimen en alvast mijn tas inpakken. Morgen gaan we samen weer naar mijn huis.
Fijne dag allemaal!
Ik heb vandaag weer heerlijk geslapen. Ik ben al sinds vorige week vrijdag samen met mijn vriend en ik vind het echt fijn. (eerste keer dat we zo lang achter elkaar samen zijn)
Ik ga me zo maar eens lekker douchen, de slaapkamer opruimen en alvast mijn tas inpakken. Morgen gaan we samen weer naar mijn huis.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Vanmorgen als een verzopen kat op mijn werk aangekomen. Ik had wel mijn regenpak aan, maar die houdt op een gegeven moment ook niet alle druppels meer tegen
Nu weer even thuis en uitzoeken wat ik nog wil maken voor het afscheid van mijn stagiaire, die volgende week voor het laatst is. Heb al een plakboek gemaakt, maar wil nog iets maken. Straks weer naar mijn werk, tot 6 uur!
Fijne dag allemaal!
Vanmorgen als een verzopen kat op mijn werk aangekomen. Ik had wel mijn regenpak aan, maar die houdt op een gegeven moment ook niet alle druppels meer tegen
Nu weer even thuis en uitzoeken wat ik nog wil maken voor het afscheid van mijn stagiaire, die volgende week voor het laatst is. Heb al een plakboek gemaakt, maar wil nog iets maken. Straks weer naar mijn werk, tot 6 uur!
Fijne dag allemaal!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Goedemorgen!
Ik ben al weer een aantal uurtjes aan het werk. Vanochtend helemaal nat geregend, niet echt een leuk begin van de dag. Vandaag de hele dag werken en vanavond naar een vriendin.
Zusje veel plezier op je date!
Fijne dag allemaal!
Ik ben al weer een aantal uurtjes aan het werk. Vanochtend helemaal nat geregend, niet echt een leuk begin van de dag. Vandaag de hele dag werken en vanavond naar een vriendin.
Zusje veel plezier op je date!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, langer dan ik wilde maar de regen tikte zo lekker tegen mijn raam!
Ik ga zo eten en douchen/aankleden. Dan ff naar het dorp en vanmiddag ga ik mijn traktaties voor het kinderdagverblijf maken, vier dinsdag al mijn verjaardag dus dat wordt wel tijd
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen, langer dan ik wilde maar de regen tikte zo lekker tegen mijn raam!
Ik ga zo eten en douchen/aankleden. Dan ff naar het dorp en vanmiddag ga ik mijn traktaties voor het kinderdagverblijf maken, vier dinsdag al mijn verjaardag dus dat wordt wel tijd
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: