Goedemorgen!
+2
Suus
Lady4
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
De zon schijnt en mijn eerste werkdag is in zicht. Ben nog wel moe, kon gister weer niet echt slapen. Ik heb het niet zo snel maar mijn hoofd zat behoorlijk vol en ik kon niet stoppen na te denken over sommige dingen. Buiten dat was ik gewoon nog niet slaperig genoeg maar uiteindelijk is het me gelukt en gelukkig mag ik vandaag laat beginnen. Vanavond een bruiloft waar ook oud collega´s zullen zien. Ben erg benieuwd! Vandaag voelt echt heel erg als een eerste dag uit een nieuw hoofdstuk haha.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Succes vandaag Zusje, maak er wat van!
Ik heb heerlijk geslapen en zit nu in de trein naar Grunn. Vandaag nog een dagje school en daarna vier dagen vrij!
Fijne dag all!
Succes vandaag Zusje, maak er wat van!
Ik heb heerlijk geslapen en zit nu in de trein naar Grunn. Vandaag nog een dagje school en daarna vier dagen vrij!
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Succes vandaag, Zusje!
Ik ga zo naar een cursus en daarna aan het werk. Vanavond ga ik met mijn vriend naar de musical Spamalot, ben benieuwd En daarna nog even borrelen
Fijne dag allemaal! Het ziet er heerlijk uit buiten
Succes vandaag, Zusje!
Ik ga zo naar een cursus en daarna aan het werk. Vanavond ga ik met mijn vriend naar de musical Spamalot, ben benieuwd En daarna nog even borrelen
Fijne dag allemaal! Het ziet er heerlijk uit buiten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
@Zusje: Succes met jouw eerste werkdag!
@Suus: Veel plezier bij Spamalot!
Ik heb redelijk geslapen, was wel erg moe.
Vandaag even boodschappen doen, opruimen. Vanmiddag komt een vriendin film kijken, en vanavond heb ik voor het eerst in jaren weer zangles - slik-.
Fijne dag allemaal!
@Zusje: Succes met jouw eerste werkdag!
@Suus: Veel plezier bij Spamalot!
Ik heb redelijk geslapen, was wel erg moe.
Vandaag even boodschappen doen, opruimen. Vanmiddag komt een vriendin film kijken, en vanavond heb ik voor het eerst in jaren weer zangles - slik-.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
@Zusje: Veel succes vandaag!
Vandaag nog 1 dagje werken en dan lekker 4 dagen vrij! Vanavond lekker rustig aan doen en beetje op tijd naar bed.
Fijne dag allemaal!
@Zusje: Veel succes vandaag!
Vandaag nog 1 dagje werken en dan lekker 4 dagen vrij! Vanavond lekker rustig aan doen en beetje op tijd naar bed.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Toi toi toi Zusje!
Ik heb vandaag eindelijk kunnen uitslapen met behulp van oordoppen. Ben de hele week vrij en tot nu toe elke dag nog wakker geworden van de buurkinderen die om 07.15 door het hee huis rennen en stampen.
Ik werd een half uur geleden wakker, heerlijk. Vandaag een beetje huishouden doen en mijn tas inpakken voor weekend weg.
Fijne dag allemaal!
Ik heb vandaag eindelijk kunnen uitslapen met behulp van oordoppen. Ben de hele week vrij en tot nu toe elke dag nog wakker geworden van de buurkinderen die om 07.15 door het hee huis rennen en stampen.
Ik werd een half uur geleden wakker, heerlijk. Vandaag een beetje huishouden doen en mijn tas inpakken voor weekend weg.
Fijne dag allemaal!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Goedemorgen!
Als het goed is ga ik vandaag met een vriendin naar Madurodam en Scheveningen. Lijkt me leuk, een dagje buiten en plezier maken
Als het goed is ga ik vandaag met een vriendin naar Madurodam en Scheveningen. Lijkt me leuk, een dagje buiten en plezier maken
Gast- Gast
Goedemorgen!
Het was de bedoeling om flink uit te slapen omdat ik morgen de nachtdienst inga en alvast een beetje in het ritme wil komen maar ik was om 9u al klaar wakker dus ben er toch maar uit gegaan.
Mijn vriend en ik zijn vandaag 3 jaar samen en het is mooi weer dus ik heb wel zin om wat leuks te gaan doen. Lekker picknicken bij de uiterwaarde ofzo! Ik hoop dat hij niet te moe is want hij had gister avonddienst tot 24.00u en vandaag gewoon weer vroege dienst.
Zusje: Heel veel plezier en succes vandaag op je 1e werkdag!
Lady4: Moet je lang vandaag? Toen ik de opleiding deed hadden we vaak les tot 17.00u en ik was daarna altijd zo gaar!
Suus: Veel plezier vanavond bij Spamalot! Waar gaat het over?
Oasis: Succes met zangles!
Zininzon: Fijn dat je goed geslapen hebt! Ik word soms ook wel vroeg wakker van schreeuwende kinderen. Heel fijn.
Marin: Veel plezier vandaag!
Het was de bedoeling om flink uit te slapen omdat ik morgen de nachtdienst inga en alvast een beetje in het ritme wil komen maar ik was om 9u al klaar wakker dus ben er toch maar uit gegaan.
Mijn vriend en ik zijn vandaag 3 jaar samen en het is mooi weer dus ik heb wel zin om wat leuks te gaan doen. Lekker picknicken bij de uiterwaarde ofzo! Ik hoop dat hij niet te moe is want hij had gister avonddienst tot 24.00u en vandaag gewoon weer vroege dienst.
Zusje: Heel veel plezier en succes vandaag op je 1e werkdag!
Lady4: Moet je lang vandaag? Toen ik de opleiding deed hadden we vaak les tot 17.00u en ik was daarna altijd zo gaar!
Suus: Veel plezier vanavond bij Spamalot! Waar gaat het over?
Oasis: Succes met zangles!
Zininzon: Fijn dat je goed geslapen hebt! Ik word soms ook wel vroeg wakker van schreeuwende kinderen. Heel fijn.
Marin: Veel plezier vandaag!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
goedemorgen!
Wat heeft iedereen een plannen zeg! Jeetje!
Zusje, succes vandaag! Waar ga je beginnen? Nieuwe uitdaging?
Shisha, gefeliciteerd met jullie "jubileum" Lekker picknicken! Gezellig! Succes met je nachtdiensten!
Hier een rustige dag. Ik ben nu vrij tot maandag en dan start ik met mijn nieuwe baan, bij een nieuw bedrijf. Spannend. Nu dus druk met foto's bewerken en afronden. Straks even een shoot op CD in de bus bij een klant gooien. En dan vanavond verder bewerken aan de bruiloft. Denk dat ik straks mooi nog ff de tuin in duik, heerlijk weer!
succes vandaag allemaal!
Wat heeft iedereen een plannen zeg! Jeetje!
Zusje, succes vandaag! Waar ga je beginnen? Nieuwe uitdaging?
Shisha, gefeliciteerd met jullie "jubileum" Lekker picknicken! Gezellig! Succes met je nachtdiensten!
Hier een rustige dag. Ik ben nu vrij tot maandag en dan start ik met mijn nieuwe baan, bij een nieuw bedrijf. Spannend. Nu dus druk met foto's bewerken en afronden. Straks even een shoot op CD in de bus bij een klant gooien. En dan vanavond verder bewerken aan de bruiloft. Denk dat ik straks mooi nog ff de tuin in duik, heerlijk weer!
succes vandaag allemaal!
Gast- Gast
Dank je, Shisha! Spamalot is gebaseerd op Monty Python en daar is mijn vriend nogal fan van
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Klinkt leuk Suus!
Grr mijn vriend heeft onwijs slecht geslapen vannacht en is nu net terug van het werk en heeft dus geen puf om wat te gaan doen en is nu dus even naar bed. Lekker gezellig haha!
Maar ik mag hem om 3u weer wakker maken en dan gaan we wel even naar de uiterwaarde.
Grr mijn vriend heeft onwijs slecht geslapen vannacht en is nu net terug van het werk en heeft dus geen puf om wat te gaan doen en is nu dus even naar bed. Lekker gezellig haha!
Maar ik mag hem om 3u weer wakker maken en dan gaan we wel even naar de uiterwaarde.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hiii...ik ga straks naar Italie tot en met zondag met een vriendin...is 8u rijden minstens maar ben nu al zoooooooooo gaar...en mn koffer is te klein en vind alleen mijn bikinitopje...bleuh. Ohja, en ben ongesteld geworden.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: