Goedemorgen! Dinsdag!
+7
GeKKiE
Cheesegirl
Moezie
Hoochie
MADDIE
silly-one
Atelier Madame
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen! Dinsdag!
jaaa een dagje korter deze week!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Goedemorgen! Dinsdag!
Op zich wel, maar na een druk en vol weekend ben ik er wel weer aan te. Zondag kan ik pas weer uitslapen.
Vannacht ook even goed bijgeslapen en het was nodig. Jammer alleen dat er altijd één vrachtauto bij de hema zijn auto aan laat staan met laden en lossen. Dankzij hem kon ik niet meer verder slapen.
Vannacht ook even goed bijgeslapen en het was nodig. Jammer alleen dat er altijd één vrachtauto bij de hema zijn auto aan laat staan met laden en lossen. Dankzij hem kon ik niet meer verder slapen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Dit is mijn vaste vrije dag dus mocht uitslapen, maar ze zijn bij mijn buren bezig met voegwerk vernieuwen en dan zetten ze ook de radio tegen mijn muur. Ik denk dat ze vonden dat kwart over zeven uitslapen genoeg is voor me :-P
Straks maar weer wat in het huishouden doen!! Alleen jammer dat ik door de werkzaamheden mijn was niet buiten kan drogen. Maar goed, nog een paar weken.
Fijne dag allemaal!
Dit is mijn vaste vrije dag dus mocht uitslapen, maar ze zijn bij mijn buren bezig met voegwerk vernieuwen en dan zetten ze ook de radio tegen mijn muur. Ik denk dat ze vonden dat kwart over zeven uitslapen genoeg is voor me :-P
Straks maar weer wat in het huishouden doen!! Alleen jammer dat ik door de werkzaamheden mijn was niet buiten kan drogen. Maar goed, nog een paar weken.
Fijne dag allemaal!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Goeiemorgen,
Ik heb lekker een weekje vrij, maar ik was om kwart voor 6 al wakker vanmorgen Straks naar de kapper, boodschappen doen, sporten en beetje in huis rommelen.
Fijne dag allemaal
Ik heb lekker een weekje vrij, maar ik was om kwart voor 6 al wakker vanmorgen Straks naar de kapper, boodschappen doen, sporten en beetje in huis rommelen.
Fijne dag allemaal
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!!
Op het moment ben ik weer aan het werk.. Na een weekje ziek te zijn geweest en het lange weekend valt het tegen.. Zal er ook aan liggen dat ik hier zo geen zin meer in heb!
Vandaag tot 17:00 uur morgen mijn examen op school en voor de rest ben ik op zoek naar een nieuwe baan...
Op het moment ben ik weer aan het werk.. Na een weekje ziek te zijn geweest en het lange weekend valt het tegen.. Zal er ook aan liggen dat ik hier zo geen zin meer in heb!
Vandaag tot 17:00 uur morgen mijn examen op school en voor de rest ben ik op zoek naar een nieuwe baan...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen!
Ik ga zo om 11 uur naar de fysio en daarna direct boodschappen doen, en de rest van de dag opruimen, schoonmaken en inpakken voor m'n reisje naar Brussel morgen
En heb tussendoor vast wel tijd om te forummen!
Ik ga zo om 11 uur naar de fysio en daarna direct boodschappen doen, en de rest van de dag opruimen, schoonmaken en inpakken voor m'n reisje naar Brussel morgen
En heb tussendoor vast wel tijd om te forummen!
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik heb best lekker geslapen, alleen werd ik een beetje raar wakker. Zometeen moet ik naar het ziekenhuis ivm mijn gebroken vinger. Daarna even naar mijn werk om af te spreken wanneer ik weer begin met werken. Vanmiddag lekker genieten van het mooie weer en mijn boek.
Fijna dag allemaal!
Ik heb best lekker geslapen, alleen werd ik een beetje raar wakker. Zometeen moet ik naar het ziekenhuis ivm mijn gebroken vinger. Daarna even naar mijn werk om af te spreken wanneer ik weer begin met werken. Vanmiddag lekker genieten van het mooie weer en mijn boek.
Fijna dag allemaal!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goeiemorgen allemaal!
Ik heb lekker nog een dagje extra vrij!
Ga zo nog even wat doen voor school(mijn werk).
Dan rij ik half 1 weg naar een vriendin.
Daar blijf ik wel ff, morgen vertrekt ze naar New York!
En dan morgen werken, voor maar 3 dagen!!!
Fijne dag allemaal.
Ik heb lekker nog een dagje extra vrij!
Ga zo nog even wat doen voor school(mijn werk).
Dan rij ik half 1 weg naar een vriendin.
Daar blijf ik wel ff, morgen vertrekt ze naar New York!
En dan morgen werken, voor maar 3 dagen!!!
Fijne dag allemaal.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik ben vandaag nog een extra dagje vrij! Heerlijk, heb alleen wel heel veel te doen, moet veel verslagen schrijven voor school, hoop dat het allemaal af komt, want moet het morgen allemaal laten beoordelen op stage, en dan donderdag op school.
Fijne dag allemaal!
Ik ben vandaag nog een extra dagje vrij! Heerlijk, heb alleen wel heel veel te doen, moet veel verslagen schrijven voor school, hoop dat het allemaal af komt, want moet het morgen allemaal laten beoordelen op stage, en dan donderdag op school.
Fijne dag allemaal!
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen!
Ik was om half 10 wakker en lekker nog een dagje vrij
Zou gelijk willen gaan hardlopen, dus ik zit hier nog steeds in mijn sportkleren...
Toch eerst ff koffie gedronken! en wakker worden!
Nu ga ik toch zo maar....maar ik heb GEEN zinnnnnnnnnnnnnnnn
Ik was om half 10 wakker en lekker nog een dagje vrij
Zou gelijk willen gaan hardlopen, dus ik zit hier nog steeds in mijn sportkleren...
Toch eerst ff koffie gedronken! en wakker worden!
Nu ga ik toch zo maar....maar ik heb GEEN zinnnnnnnnnnnnnnnn
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen,
Het was weer even wennen dat de wekker zo vroeg ging, na een lang weekend!
Vanmorgen gewerkt en vanmiddag weer. Ik wacht nog op een telefoontje van het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, om een datum in te plannen voor een tweede gesprek.
Het was weer even wennen dat de wekker zo vroeg ging, na een lang weekend!
Vanmorgen gewerkt en vanmiddag weer. Ik wacht nog op een telefoontje van het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, om een datum in te plannen voor een tweede gesprek.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Goedemorgen!
Ik heb lekker uitgeslapen tot 10:00. Zometeen wat in het huishouden doen en een pakketje wegbrengen naar het postkantoor. Vanmiddag mn nieuwe tv ophalen (eindelijk ) en misschien dat ik nog een stuk ga fietsen of lekker in de zon zitten als het warm genoeg is.
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker uitgeslapen tot 10:00. Zometeen wat in het huishouden doen en een pakketje wegbrengen naar het postkantoor. Vanmiddag mn nieuwe tv ophalen (eindelijk ) en misschien dat ik nog een stuk ga fietsen of lekker in de zon zitten als het warm genoeg is.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb lekker uit geslapen tot half 10 (moest het hele weekend vroeg op).
Heb net even een cake gemaakt staat nu in de oven.
Vanmiddag werken tot 23:30 uur.
Fijne dag allemaal
Ik heb lekker uit geslapen tot half 10 (moest het hele weekend vroeg op).
Heb net even een cake gemaakt staat nu in de oven.
Vanmiddag werken tot 23:30 uur.
Fijne dag allemaal
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Dinsdag !!!!
» Goedemorgen Dinsdag
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag
» Goedemorgen dinsdag!