Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verdiensten als verkoopmedewerker?

+2
TukTuk
JD
6 plaatsers

Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  JD ma 13 jun 2011 - 9:24

Omdat ik plotseling zonder baan zit, heb ik morgen een sollicitatiegesprek bij de Etos.
Het liefst zou ik in de kinderopvang aan de slag gaan, maar het enige wat ik nu kan krijgen is een zwangerschapsverlof voor 3 dagen.
Omdat er in Septemner en Oktober 3 nieuwe dagverblijven open gaan hier in de buurt, waar ik waarschijnlijk wel 4 of 5 dagen op contract kan krijgen, twijfel ik..

Of ik ga gewoon tot die tijd bij de Etos aan t werk, en gok erop dat ik wordt aangenomen bij 1 van die 2 dagverblijven.
Of ik neem dat zwangerschapsverlof voor 3 dagen... maar ja, het risico is dan weer dat ik in December op straat sta, als diegene die ik vervang terug komt...

lastig dus!

Dus om mn keuze wat makkelijker te maken vroeg ik me af of iemand weet wat je ongeveer verdient als verkoopmedewerker?
Ik ben 26 jaar, heb geen ervaring als verkoopmedewerker, en het contract is voor 40 uur...

In de kinderopvang ga ik bij 3 dagen denk ik ongeveer...1000 euro per maand verdienen schat ik...
ben bang dat het bij de etos voor 40 uur minder is he?

Alvast bedankt!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  TukTuk ma 13 jun 2011 - 9:37

Volgens mij ligt het uurloon tussen de 9 en 10 euro per uur, als ik de CAO zo ff snel in kijk:

http://www.salaris-informatie.nl/images/stories/CAO/drogisterij/CAO_drogisterij_2010-2012.pdf
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  JD ma 13 jun 2011 - 9:38

AngelNyn schreef:Volgens mij ligt het uurloon tussen de 9 en 10 euro per uur, als ik de CAO zo ff snel in kijk:

http://www.salaris-informatie.nl/images/stories/CAO/drogisterij/CAO_drogisterij_2010-2012.pdf

en dat is dan bruto he?
ik wordt nooit zo wijs uit al die tabellen in zo'n cao Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 9:38

Als je googled op salaris etos krijg je als eerste de CAO, daar moet het in staan! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  JD ma 13 jun 2011 - 9:40

Amazzonia schreef:Als je googled op salaris etos krijg je als eerste de CAO, daar moet het in staan! smile

thanks.
Ik had wel gegoogled op salaris verkoopmedewerker, maar dan krijg ik zoveel tabellen....en ik ben niet erg slim als het op cijfertjes en getalletjes aankomt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  JD ma 13 jun 2011 - 9:44

10,50 euro bruto per uur komt op....7 euro netto ofzo? toch? of minder?
probeer een beetje in te schatten wat mn netto maandsalaris zal zijn... gok toch wel dat ik voor 40 uur werken de 1000 euro niet ga halen
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  TukTuk ma 13 jun 2011 - 9:44

*Marietje* schreef:
AngelNyn schreef:Volgens mij ligt het uurloon tussen de 9 en 10 euro per uur, als ik de CAO zo ff snel in kijk:

http://www.salaris-informatie.nl/images/stories/CAO/drogisterij/CAO_drogisterij_2010-2012.pdf

en dat is dan bruto he?
ik wordt nooit zo wijs uit al die tabellen in zo'n cao Embarassed

Jeps, dus je komt bij een maand salaris uit op zo'n 1500 bruto geloof ik bij 40 uur.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  Rebecca ma 13 jun 2011 - 9:45

En dat zwangerschapsverlof doen en dat dan eventueel in september/oktober inruilen voor een contract bij een van de nieuwe kinderdagverblijven? En misschien krijg je naast het zwangerschapsverlof ook nog wel af en toe de gelegenheid om in te vallen ergens?
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  Atelier Madame ma 13 jun 2011 - 9:51

*Marietje* schreef:10,50 euro bruto per uur komt op....7 euro netto ofzo? toch? of minder?
probeer een beetje in te schatten wat mn netto maandsalaris zal zijn... gok toch wel dat ik voor 40 uur werken de 1000 euro niet ga halen

AH joh dat haal je makkelijk! Ik denk dat je ongeveer 1200 euro netto overhoudt.

simpelweg 10,50 * 40 * 4 (eventjes uitgaande dat je per 4 weken betaald krijgt).. = 1680 bruto.

Volgens deze website houd je dan ongeveer 1300 euro netto over. Maar je kunt toch ook gewoon een nettoberekening vragen bij je sollicitatiegsprek.

En over je andere vraag: moet ik de etos accepteren. Ik zou zeggen ja! Als het werk je iig leuk lijkt (ikvond drogist werk heel leuk vroeger).. je weet immers nog niet zeker of je straks die functie wel kunt vinden na je zwangerschapsverlof.

Wel moet je natuurlijk altijd kiezen wat je leuk vind smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  TukTuk ma 13 jun 2011 - 9:53

Atelier Madame schreef:
*Marietje* schreef:10,50 euro bruto per uur komt op....7 euro netto ofzo? toch? of minder?
probeer een beetje in te schatten wat mn netto maandsalaris zal zijn... gok toch wel dat ik voor 40 uur werken de 1000 euro niet ga halen

AH joh dat haal je makkelijk! Ik denk dat je ongeveer 1200 euro netto overhoudt.

simpelweg 10,50 * 40 * 4 (eventjes uitgaande dat je per 4 weken betaald krijgt).. = 1680 bruto.

Volgens deze website houd je dan ongeveer 1300 euro netto over. Maar je kunt toch ook gewoon een nettoberekening vragen bij je sollicitatiegsprek.

En over je andere vraag: moet ik de etos accepteren. Ik zou zeggen ja! Als het werk je iig leuk lijkt (ikvond drogist werk heel leuk vroeger).. je weet immers nog niet zeker of je straks die functie wel kunt vinden na je zwangerschapsverlof.

Wel moet je natuurlijk altijd kiezen wat je leuk vind smile

Nee volgende CAO is het per 4 weken: 1.403,04 en per maand 1.519,96
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  JD ma 13 jun 2011 - 9:57

Rebecca schreef:En dat zwangerschapsverlof doen en dat dan eventueel in september/oktober inruilen voor een contract bij een van de nieuwe kinderdagverblijven? En misschien krijg je naast het zwangerschapsverlof ook nog wel af en toe de gelegenheid om in te vallen ergens?

nou het probleem is... dat die manager van het dagverblijf met tijdens het gesprek zéér nadrukkelijk heeft gezegd dat ze me alleen aan wil nemen als ik haar beloof dat ik het zwangerschapsverlof afmaak.
Dus vandaar ik steeds meer neig naar de etos, en dan gokken op 1 van die dagverblijven... Niet om arrogant te klinken, maar ik heb veel ervaring, ben altijd wel goed in gesprekken en heb in die 7 jaar zelden ergens een afwijzing gehad, dus voor 3 nieuwe dagverblijven, zoeken ze in totaal ca 40 nieuwe mensen....ik heb er wel vertrouwen in dat ik daar een plekje vindt... maar ja, het is en blijft een gok.

oke dus het zal netto tussen de 1000 en 1200 liggen denk ik dan toch?
kan ik het maken om in mn eerste gesprek morgen meteen over het salaris te beginnen? of doe je dat pas bij een eventueel arbeidsvoorwaarden gesprek?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  Atelier Madame ma 13 jun 2011 - 10:31

Tis in een winkel he, geen gigantisch zakelijk bedrijf dus denk dat dat wel moet kunnen smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  Joli86 ma 13 jun 2011 - 22:33

Ik zou ook voor de etos gaan... en dan heel hard duimen dat je bij een van die nieuwe kdv's mag beginnen. Gaat dat niet lukken kun je toch ook nog langer bij de etos blijven tot je wel weer iets in de kinderopvang hebt gevonden! Succes ermee!!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  Kqip ma 13 jun 2011 - 22:42

Je kunt aan de hand van deze site heel mooi zien wat je ongeveer over gaat houden. Met een brutoloon van 1500 euro hou je ongeveer 1260 euro over. http://www.loonwijzer.nl/home/brutonetto
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  JD wo 15 jun 2011 - 9:58

Nou dat gaat m niet worden. Gister sollicitatiegesprek gehad, en allemaal harstikke leuk en aardig, maar t bruto salaris wordt 9,30....
Dus dan neem ik liever het zwangerschapsverlof in de kinderopvang. Dat is dan weliswaar voor 3 dagen, maar in die 3 dagen verdien ik nog meer dan 40 uur bij de etos....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  TukTuk wo 15 jun 2011 - 9:59

*Marietje* schreef:Nou dat gaat m niet worden. Gister sollicitatiegesprek gehad, en allemaal harstikke leuk en aardig, maar t bruto salaris wordt 9,30....
Dus dan neem ik liever het zwangerschapsverlof in de kinderopvang. Dat is dan weliswaar voor 3 dagen, maar in die 3 dagen verdien ik nog meer dan 40 uur bij de etos....

Ik zou ook lekker voor die baan bij het KDV gaan hoor! En als jij straks een goede baan kan krijgen, kunnen ze je moeilijk tegen houden, ook al beloofje het tot het einde af te maken. Andersom gaan werkgevers ook soms als oud vuil met werknemers om, je moet toch ook aan jezelf denken hoor!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  JD wo 15 jun 2011 - 10:16

Ja dat ga ik ook doen..
Heb vandaag meegedraaid op het KDV en had er een goed gevoel bij.
Daarbij vertelde de manager dat ze een and achter het bestaande pand aan het verbouwen zijn, en hier 3 groepen bij komen, de planning is dat dit eind dit jaar gebeurd...en dat de kans groot is dat ik daar dan een plek krijg...

dus hopelijk wordt dit een "eind goed, al goed" verhaal:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdiensten als verkoopmedewerker? Empty Re: Verdiensten als verkoopmedewerker?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum