awa
+9
SuperGrover
PiP
Klompemeiske
Zininzon
Atelier Madame
rapa nui
Zonnetje
_Lacey_
Sjaantje
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: awa
+1Marin schreef:Elke keer terug overmaken naar m'n betaal rekening omdat ik geld tekort kom
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wij laten het staan op onze spaarrekening tegen een kleine 2 procent rente. Wij zijn het binnen afzienbare tijd nodig, dus vastzetten is niet mogelijk. Beleggen vind ik teveel risico en hebben we te weinig verstand van.
Gast- Gast
Ik heb met een klein deel van mijn spaargeld aandelen gekocht.
Voor de rest zet ik het gewoon op mijn spaarrekening voor onvoorziene uitgaven en ik betaal er mijn reizen mee.
Voor de rest zet ik het gewoon op mijn spaarrekening voor onvoorziene uitgaven en ik betaal er mijn reizen mee.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik heb het op twee verschillende spaarrekeningen staan. Vastzetten vind ik te riskant, omdat het geld is wat ik de komende jaren nodig zal hebben voor zaken als bruiloft, reizen, een nieuw huis, meubels, afbetalen schuld oude huis en in de toekomst een nieuwe auto.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Een klein deel zit in beleggingen en een deel op een gewone spaarrekening. Ik vind de rentepercentages nu te laag om het voor langere tijd vast te zetten. Ik hoop dat de rente op de spaarrekening weer hoger wordt en dan zet ik misschien een deel wel voor langere tijd vast.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Vergelijken jullie de rentepercentages tussen de verschillende banken ook regelmatig? en zetten jullie het geld dan op een andere bank met een hogere rente?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Wij hebben niets vaststaan, we willen gewoon altijd bij ons geld kunnen komen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik had een 'loyaalspaarrekening' waarbij je een hogere rente krijgt als er een bepaald bedrag op staat. Sindskort bestaat dit soort rekening niet meer
Ik wilde het een tijd terug vast zetten, maar niet gedaan omdat ik een huis ging kopen en niet wist hoeveel spaargeld ik nodig zou hebben. Ik heb nog wel een leuk bedrag over, maar vind de rente te laag om vast te zetten.
Ik wilde het een tijd terug vast zetten, maar niet gedaan omdat ik een huis ging kopen en niet wist hoeveel spaargeld ik nodig zou hebben. Ik heb nog wel een leuk bedrag over, maar vind de rente te laag om vast te zetten.
Nee, mijn neef werkt bij de Rabo en vertelde dat bij bijv verstrekken van hypotheek ook wordt gekeken of je trouwe klant bent of niet. Meestal zit er ook niet zo'n groot verschil in dat het je heel veel oplevert om over te stappen.rapa nui schreef:Vergelijken jullie de rentepercentages tussen de verschillende banken ook regelmatig? en zetten jullie het geld dan op een andere bank met een hogere rente?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Spaarrekening, achteraf had ik het beter op een gegeven moment kunnen vastzetten... aangezien ik al geruime tijd dat geld niet nodig heb. Maar op dit moment is dat ook niet de moeite...
Gast- Gast
Ik heb niet zoveel spaargeld dat het interessant is om het ergens anders te parkeren dan de spaarrekening. En als we gezamenlijk een aardig bedrag over hebben, gaat dat naar de IBG, eerst maar 's van die schuld af.
Gast- Gast
Ik spaar zoveel mogelijk dmv gewone spaarrekening.
Ik heb het geld hoogstwaarschijnlijk binnenkort nodig ivm verhuizing dusja vastzetten werkt niet.
Ik heb het geld hoogstwaarschijnlijk binnenkort nodig ivm verhuizing dusja vastzetten werkt niet.
Klompemeiske- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 43
Wij hebben ook niet veel spaargeld en hebben het gewoon op een internetspaarrekening van de Rabobank staan.
Ene keer sparen we en de andere keren geven we het weer aan iets uit...
Wel doen we beiden een Spaarloon, maar dit zijn ook geen grote bedragen.
Ene keer sparen we en de andere keren geven we het weer aan iets uit...
Wel doen we beiden een Spaarloon, maar dit zijn ook geen grote bedragen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: