Paracetamol bij doorkomende tandjes?
Pagina 1 van 1
Paracetamol bij doorkomende tandjes?
T heeft ontzettend veel last van doorkomende tandjes: onderkaak dik en een streepje, en volgens mij komt er boven ook wat door want ook daar is het dik. Ze is duidelijk héél erg moe, wil alleen maar bij mij hangen, maar ook dat is vandaag eigenlijk niet goed. Eerder vandaag ben ik met haar op bed gaan liggen, waar ze na een uur draaien en mopperen eindelijk in slaap viel om een kwartier later weer krijsend wakker te worden. Kan ik haar hier een kinderparacetamol voor geven? Alle 'normale' middeltjes als Chamodent, Dentinox, koude komkommer, bijtringen e.d. zijn al geprobeerd.
Gast- Gast
Re: Paracetamol bij doorkomende tandjes?
Ja hoor dat kan prima! Ik geef het mijn dochter ook wel eens als ze zoveel last heeft, maar ik geef er dan meestal 1 voor de nacht zodat ze iig goed kan slapen.
Gast- Gast
Oké, thnx! Dat was inderdaad ook mijn idee, om er vanavond eentje te geven. Ik vind het zo sneu voor dr, ze weet echt niet zo goed wat ze met zichzelf aan moet vandaag. Dat is al een paar dagen zo, maar dan deed ik haar in de Wompat op mijn rug en dan vond ze het wel prima en sliep ze ook wel wat, maar vandaag doet ook dat 'm niet.
Gast- Gast
Siep schreef:Ja hoor dat kan prima! Ik geef het mijn zoon ook wel eens als ze zoveel last heeft, maar ik geef er dan meestal 1 voor de nacht zodat ze iig goed kan slapen.
+1
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Nou, ik heb haar er toch net maar vast eentje gegeven, en ik heb een heel ander kind. Ze knapt er meteen van op! Is nu lekker aan het spelen, en zometeen hopelijk een slaapje, want ze heeft wallen tot op haar knieën
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Doorkomende tandjes?
» Help! Doorkomende tandjes
» Wat helpt bij doorkomende tandjes?
» volgorde doorkomende tandjes
» Wat helpt echt bij doorkomende tandjes?
» Help! Doorkomende tandjes
» Wat helpt bij doorkomende tandjes?
» volgorde doorkomende tandjes
» Wat helpt echt bij doorkomende tandjes?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: