Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

+8
Tullow
girli
Susan
Laquisia
Monte
Marie
luisa
Prosecco
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Prosecco vr 10 jun 2011 - 22:12

Vanavond moet ik naar de verjaardag van een vriendinnetje die het samen met haar vriend viert. Haar vriend is inmiddels ook wel een beetje een vriend van mij geworden.
Voor haar heb ik samen met een vriendinnetje al een cadeautje bedacht maar voor hem nog niet. Nu was ik vanmorgen in de kringloopwinkel en zag ik 2 boeken die wel leuk voor hem waren en heb ik meegenomen. Maar is het niet een beetje armoedig om dat te geven? (ik heb eigenlijk weinig keus want ik ben hardstikke blut dus iets anders zit er niet echt in)

Wat zouden jullie denken als je zoiets zou krijgen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  luisa vr 10 jun 2011 - 22:21

Ik vind het een beetje dubbel. Als die boeken echt wat voor hem zijn en er gewoon nog goed uitzien, tja dan is het wel leuk. Het gaat immers om het idee en dat het kadootje iets is waarvan krijger blij wordt. En als jij bijna niks te besteden hebt vind ik het wel weer lief dat je toch nog iets leuks hebt gevonden.
Aan de andere kant, ik ben nogal een mieperd en met name met boeken. Boeken zijn voor mij toch iets wat ik graag nieuw wil hebben, geen geurtjes of beschadigingen van anderen, ze staan veelal ook pontificaal in het zicht. Maar goed, dat ben ik.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Marie vr 10 jun 2011 - 22:21

Het gaat toch echt om het gebaar. En als je zeker weet dat hij deze boeken mooi gaat vinden, dan zou ik het gewoon doen!
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:39

Vind ik ook hoor. Als je zeker weet dat hij de boeken leuk zal vinden, en ze niet van ellende uit elkaar vallen, vind ik het een prima cadeautje! Blut is blut, en je had ook met niks kunnen komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Monte vr 10 jun 2011 - 22:45

Nee ik zou dat zelf nooit doen en zou er ook niet blij mee zijn als ik boeken van een kringloopwinkel zou krijgen. Maar dat is mijn mening.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:46

Tea-Leaf schreef:Vind ik ook hoor. Als je zeker weet dat hij de boeken leuk zal vinden, en ze niet van ellende uit elkaar vallen, vind ik het een prima cadeautje! Blut is blut, en je had ook met niks kunnen komen.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Laquisia vr 10 jun 2011 - 22:50

Zijn de boeken nog in goede staat? Dan vind ik het wel kunnen. Als jij weet dat hij de boeken leuk vind. Het gaat uiteindelijk om het gebaar en ik zou het lief vinden dat je ondanks je krappe budget iets voor mij zou kopen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Prosecco vr 10 jun 2011 - 22:57

De boeken zien er nog prima uit, daar heb ik wel speciaal op gelet. Het zijn ook echt boeken die ik speciaal voor hem heb uitgezocht, maar ik weet natuurlijk niet zeker of hij het ook echt leuk vind.
Liever zou ik gewoon naar een winkel gaan en iets leuk kopen, maar voor 5 euro kun je gewoon eigenlijk niks meer kopen en nu heb ik wel 2 boeken ervoor. Ik geef het wel met de uitleg erbij, dan begrijpt hij het hopelijk wel.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 23:12

Ik vind niet eens dat je er een uitleg bij hoeft te geven; gewoon inpakken en leuke kaart erop plakken en klaarr! Ik kwam laatst in de Kringloopwinkel een boek over motoren tegen, zag er prima uit en zo en de vriend van mijn beste vriendin was jarig en die is gek op motoren. Ik heb 't boek ingepakt en 't bleek één van de leukste cadeaus te zijn die-ie die avond heeft gekregen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 23:18

Monte schreef:Nee ik zou dat zelf nooit doen en zou er ook niet blij mee zijn als ik boeken van een kringloopwinkel zou krijgen. Maar dat is mijn mening.

+1, neem dan niks mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 23:20

Ik zou het wel geven, maar dan inderdaad met uitleg erbij: dat het van de Kringloop komt en dat je daar bewust nog iets leuks voor hem hebt uitgezocht omdat er voor de rest niet veel te krijgen is voor vijf euro. Eventueel zou je nog een extra cadeautje kunnen doen wanneer je weer wat meer geld te besteden hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Susan vr 10 jun 2011 - 23:28

Als het boeken zijn die nieuw niet meer te krijgen zijn, maar die hij toch graag zou willen hebben dan vind ik het juist wel leuk en dan denk ik dat hij er ook wel blij mee zal zijn. Actuele boeken die er nog als nieuw uitzien vind je niet zo snel in de kringloopwinkel is mijn ervaring, die verkopen mensen toch vaak sneller via internet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  girli za 11 jun 2011 - 0:43

Voor vijf euro kun je nog best iets leuks kopen.

@ degene die zei dat ze dan liever niets krijgt. Wat is er mis met een cadeau van de kringloopwinkel?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 0:46

Ik vind er absoluut niks mis mee!! Als ze nog in goede staat zijn dan zie je toch niet eens dat ze van de kringloopwinkel komen?! Zelfs als ik het zou weten, zou ik er totaaaaaal geen problemen mee hebben. Een boek lees je, je gaat er geen vingerafdrukken van afnemen en als het boeken zijn die hij graag wilt lezen is het gewoon een geweldig cadeau!!

Wat een onzin zeg dat je niks van de kringloopwinkel wilt.... Dat iemand anders een boek heeft gelezen betekent niet dat er ineens iets mis mee is ofzo!! Gewoon mooi inpakken, kaart erbij en niks over die kringloopwinkel zeggen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 0:50

Ik zou het heel leuk vinden. Wat maakt het uit dat het van de kringloop komt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Tullow za 11 jun 2011 - 0:50

Ik vind het juist hartstikke lief dat je er aan denkt ook nog iets voor de vriend van je vriendin mee te nemen, helemaal omdat je bijna blut bent! smile
Ik zou het ook niet erg vinden om iets van de kringloop te krijgen.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:08

girli schreef:Voor vijf euro kun je nog best iets leuks kopen.

@ degene die zei dat ze dan liever niets krijgt. Wat is er mis met een cadeau van de kringloopwinkel?

Ik vind het gewoon een raar idee om een 2ehands cadeau te krijgen/geven voor een verjaardag en dergelijke, staat zo armoedig. En ik vind 2e hands gewoon vies als ik niet weet van wie het is geweest. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:10

Tullow schreef:Ik vind het juist hartstikke lief dat je er aan denkt ook nog iets voor de vriend van je vriendin mee te nemen, helemaal omdat je bijna blut bent! smile
Ik zou het ook niet erg vinden om iets van de kringloop te krijgen.
Eens, het gaat mij om het gebaar, niet om of iets tweedehands is geweest of niet. En zeker als het een speciaal uitgezocht cadeau is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 1:12

FoolishSam schreef: +1, neem dan niks mee smile

Ik vind dit een nare reactie.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:13

_Leah_ schreef:
FoolishSam schreef: +1, neem dan niks mee smile

Ik vind dit een nare reactie.
Ik ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:14

Ik vind het sowieso wel naar dat mensen zo reageren, terwijl het juist een hartstikke lief cadeau is... Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:14

Storm schreef:
_Leah_ schreef:
FoolishSam schreef: +1, neem dan niks mee smile

Ik vind dit een nare reactie.
Ik ook.

Wat is daar naar aan? smile Ik zeg alleen wat ik zou doen als ik krap bij kas zou zitten smile

Edit: Ze vraagt toch echt om een mening.


Laatst aangepast door FoolishSam op za 11 jun 2011 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:15

Niks mis mee!

En ik vind het echt heel raar dat spullen uit een kringloopwinkel als 'vies' worden bestempeld.
Een boek uit de winkel wordt toch ook aangeraakt door diverse mensen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 1:16

FoolishSam schreef:
Storm schreef:
_Leah_ schreef:
FoolishSam schreef: +1, neem dan niks mee smile

Ik vind dit een nare reactie.
Ik ook.

Wat is daar naar aan? smile Ik zeg alleen wat ik zou doen als ik krap bij kas zou zitten smile

Ik krijg er een ondankbaar gevoel bij. Liever niets dan iets dat 2e hands is, ook al ziet het er goed uit. Ik persoonlijk heb liever een 10hands met zorg uitgezocht cadeau, dat bij mij past en waar de koper na heeft gedacht, dan een cadeau dat rechtstreekt uit de winkel komt maar waar ik niet mee heb.

Ik vind het lief dat TO haar 'laatste' centen uitgeeft aan een gepast cadeau voor de vriend van een vriendin van haar.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:18

_Leah_ schreef:
FoolishSam schreef:
Storm schreef:
_Leah_ schreef:
FoolishSam schreef: +1, neem dan niks mee smile

Ik vind dit een nare reactie.
Ik ook.

Wat is daar naar aan? smile Ik zeg alleen wat ik zou doen als ik krap bij kas zou zitten smile

Ik krijg er een ondankbaar gevoel bij. Liever niets dan iets dat 2e hands is, ook al ziet het er goed uit. Ik persoonlijk heb liever een 10hands met zorg uitgezocht cadeau, dat bij mij past en waar de koper na heeft gedacht, dan een cadeau dat rechtstreekt uit de winkel komt maar waar ik niet mee heb.

Ik vind het lief dat TO haar 'laatste' centen uitgeeft aan een gepast cadeau voor de vriend van een vriendin van haar.

Nou dan maar ondankbaar. Ik zou niet eens willen dat iemand zijn/haar laatste centen uitgeeft aan mij (laat staan aan een tweedehands boek). smile Ik waardeer het gezelschap om mij heen meer dan een cadeau.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel) Empty Re: Kan dit? (cadeautje kringloopwinkel)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum