Ieuw, kan dat?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ieuw, kan dat?
Ok, echt iets ranzigs...
Ik ben sinds gisteren enorm aan het hoesten.
Nu had ik net weer zó'n kriebel. Ik schraap mijn keel en ik kreeg een enorme hoest.
Het leek net alsof ik mijn keelamandel naar voren voelde komen...
Niet los natuurlijk maar alsof die even zo over mijn tong heen floeperde zeg maar....
Nu durf ik niet meer te hoesten
Ik ben sinds gisteren enorm aan het hoesten.
Nu had ik net weer zó'n kriebel. Ik schraap mijn keel en ik kreeg een enorme hoest.
Het leek net alsof ik mijn keelamandel naar voren voelde komen...
Niet los natuurlijk maar alsof die even zo over mijn tong heen floeperde zeg maar....
Nu durf ik niet meer te hoesten
Gast- Gast
Re: Ieuw, kan dat?
Eruit met die amandelen! Er is een heel topic met leuke ervaringen te vinden onder 'persoonlijk'.
Gast- Gast
Nah, ik laat ze liever zitten.
Ik hoest nog wel een paar dagen na dat topic gelezen te hebben
Ik hoest nog wel een paar dagen na dat topic gelezen te hebben
Gast- Gast
Ik zou het niet weten, ik heb ze al heeeeel erg lang niet meer. Ik weet alleen nog dat de dokter zei 'tel maar tot tien' en vroeg hoe oud ik was toen ik wakker werd... Meer weet ik er niet meer van . Klinkt ranzig in ieder geval haha!
Gast- Gast
haha nee volgens mij kan dat niet... zal misschien wat vastzittend slijm geweest zijn?
Mijn amandelen zaten altijd goed 'vast' en die konden echt niet heen en weer floepen haha
Mijn amandelen zaten altijd goed 'vast' en die konden echt niet heen en weer floepen haha
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk inderdaad eerder aan slijm wat even naar boven kwam en weer terug ging dan aan je amandelen
Labeendje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10
@ Zusje: dat is wel heel fijn dat je het niet meer weet
Maar hoe oud was je toen?
Nee, het leek mij ook sterk. Zal inderdaad wel iets van wat slijm zijn geweest.
Het voelde trouwens wel "hard" aan. Als een brokje.
Nou ja, ik heb nog flink gehoest en geen rare dingen meer gevoeld
Maar hoe oud was je toen?
Nee, het leek mij ook sterk. Zal inderdaad wel iets van wat slijm zijn geweest.
Het voelde trouwens wel "hard" aan. Als een brokje.
Nou ja, ik heb nog flink gehoest en geen rare dingen meer gevoeld
Gast- Gast
Gatver, ranzige dingen worden hier genoemd. Bahbah!
Ik heb ook zo'n herinnering als Zusje. Ik weet ook nog dat ik tot tien moest tellen en toen ik wakker werd kreeg ik de vraag of ik wat wilde drinken. Ik knikte gretig ja, maar daar kwam ik snel van terug ik was toen 15 trouwens.
Ik heb ook zo'n herinnering als Zusje. Ik weet ook nog dat ik tot tien moest tellen en toen ik wakker werd kreeg ik de vraag of ik wat wilde drinken. Ik knikte gretig ja, maar daar kwam ik snel van terug ik was toen 15 trouwens.
Gast- Gast
Mijn amandelen zijn eruit gehaald toen ik 19 was...oke het is de eerste dag niet echt fijn..maar ik heb het echt niet als een hel gezien ofzo. Het doet wel pijn maar als ik het nog een keer zou moeten laten doen zou ik er niet echt super erg tegenop zien.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: