Ieuw... kat heeft een muis gevangen!!
Pagina 1 van 1
Ieuw... kat heeft een muis gevangen!!
Onze kat komt net binnen met een levende muis in zn bek. Nu zit er dus ergens een muis in huis. Denk niet dat ik lekker ga slapen vannacht
Iemand nog wakker en een goed plan om de muis te vangen?
Alle winkels zijn hier morgen dicht dus kan geen val of gif gaan kopen.
Er zitten nu wel 3 katten naar het bureau te loeren, daar zit hij ergens. Hoop stiekum dat ze hem snel vangen en de prooi doden . Wel zielig voor de muis maar kan niet tegen een muis in mn huis!
Iemand nog wakker en een goed plan om de muis te vangen?
Alle winkels zijn hier morgen dicht dus kan geen val of gif gaan kopen.
Er zitten nu wel 3 katten naar het bureau te loeren, daar zit hij ergens. Hoop stiekum dat ze hem snel vangen en de prooi doden . Wel zielig voor de muis maar kan niet tegen een muis in mn huis!
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ieuw... kat heeft een muis gevangen!!
Je hebt 3 katten? Dan hoef je zelf niks te doen, alleen maar te wachten
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Je hebt 3 katten? Dan hoef je zelf niks te doen, alleen maar te wachten
Ik hoop het, 2 hebben ervaring met muizen vangen. Die komen buiten en komen dus wel eens met een muis aanzetten. Meestal dood maar dit keer dus levend.
Maar Bailey ( van leaf ) is een binnenkat en heeft vanavond dus voor het eerst een muis gezien. Ze liggen nu alle 3 op de grond, doen ze nooit. Dus ze hebben echt alle 3 door dat hij ergens zit!
Ik ga toch mijn bed maar opzoeken en hopen dat hij niet onder de deur door kan
Nathalie- Fluisteraar
Vrienden van mij hebben ook een binnenkat die nog nooit buiten is geweest maar wel muizen vangt. Is deels instinct denk ik. Wij lokten ze regelmatig met pindakaas, dat deden we dan op een val en dat werkte heel goed. Misschien kan je ergens een klodder neerleggen? Je katten zorgen dan wel dat ze de muis te pakken krijgen als hij van de pindakaas komt snoepen.
Gast- Gast
Ava schreef:Vrienden van mij hebben ook een binnenkat die nog nooit buiten is geweest maar wel muizen vangt. Is deels instinct denk ik. Wij lokten ze regelmatig met pindakaas, dat deden we dan op een val en dat werkte heel goed. Misschien kan je ergens een klodder neerleggen? Je katten zorgen dan wel dat ze de muis te pakken krijgen als hij van de pindakaas komt snoepen.
Toch goed dat ik nog even kom spieken. Ik ga meteen pindakaas neerleggen en dan moeten de katten hem vangen.
Ben alleen bang dat Ted de pindakaas al op heeft voor de muis erbij kan komen, maar het is het proberen waard.
Bedankt voor het meedenken.
Nathalie- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Ieuw, kan dat?
» Muis in de keuken!
» Hoera, Muis is bevallen!!!!
» Muis doet raar op hyves
» wie heeft hem ook al!!!
» Muis in de keuken!