Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

+2
minoessepoes
Antibes
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 12:42

Antibes schreef:
Merai schreef:Voorheen heette het kapsalon Mexico, nu heet het kapsalon Bianco. Dat is hier vlakbij smile

Dat is die aan de Rozengracht?

Wat kost het ongeveer eigenlijk?
Degene die Jen bedoelt heet sowieso niet Mexico of Bianco meer iets van Wax of Thanx of iets dergelijks. Morgen de exacte naam!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Rapunzel vr 10 jun 2011 - 21:53

Ik heb het geprobeerd aan de hand van dit filmpje en het werkt echt! Je kunt het dus ook heel goed zelf doen, maar dan moet je wel nauwkeurig werken.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:51

Rapunzel schreef:Ik heb het geprobeerd aan de hand van dit filmpje en het werkt echt! Je kunt het dus ook heel goed zelf doen, maar dan moet je wel nauwkeurig werken.

Idd, ik doe het altijd zelf en dat is helemaal niet zo moeilijk. Doe het altijd na een lekkere warme douch of bad, dan voel je er veel minder van. Daarna duik ik lekker mijn bed in en de volgende dag is er geen bultje of irritatie te zien. (heb ik altijd wel met wax, hars, creme etc, dan is mijn huid dagenlang van slag)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 2:15

Ben net geweest! Het was maar 7 euro en heet inderdaad Bianco.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  nina za 11 jun 2011 - 3:16

Rapunzel schreef:Ik heb het geprobeerd aan de hand van dit filmpje en het werkt echt! Je kunt het dus ook heel goed zelf doen, maar dan moet je wel nauwkeurig werken.
Wat een grappig opgenomen filmpje..
het is wel duidelijk, ik ga het ook eens voorzichtig proberen...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Merai za 11 jun 2011 - 3:42

Odilia schreef:Ben net geweest! Het was maar 7 euro en heet inderdaad Bianco.

En ben je ook tevreden? smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 4:04

En is het rood? En moest je een afspraak maken of kon je zo naar binnen lopen?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:38

Het was denk ik een half uurtje rood. Ja ben tevreden hoor, ze kon alleen geen Nederlands. Normaal gesproken vertel ik altijd welke vorm ik wil, maar ze kon de vorm ook gewoon zien dus dat was prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 6:30

Wel Engels? Niet dat ik in het Engels wenkbrauwvormen kan beschrijven, but then again, mijn wenkbrauwen hebben ook geen vorm.. =P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:31

Antibes schreef:Wel Engels? Niet dat ik in het Engels wenkbrauwvormen kan beschrijven, but then again, mijn wenkbrauwen hebben ook geen vorm.. =P
nee ook niet. Ze kon alleen een taal die leek op arabisch iets. Maar t maakte niet uit, met handen kwamen we eruit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Merai za 11 jun 2011 - 11:12

Odilia schreef:
Antibes schreef:Wel Engels? Niet dat ik in het Engels wenkbrauwvormen kan beschrijven, but then again, mijn wenkbrauwen hebben ook geen vorm.. =P
nee ook niet. Ze kon alleen een taal die leek op arabisch iets. Maar t maakte niet uit, met handen kwamen we eruit!

Ik ga het ook maar eens overwegen dan smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:25

Ik zou het echt van mijn lang zal ze leven echt nooit laten doen door iemand die geen Nederlands of Engels spreekt. Niet omdat ik denk dat ze het niet kan, maar ik ben echt als de dood dat mijn wenkbrauwen verpest worden. Mijn wenkbrauwen kunnen namelijk echt niet te dun zijn, dan ben ik net een gabber.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:27

haha powerbabe als je wenkbrauwen al een vorm hebben ze hoeven alleen bijgewerkt te worden dan kan t bijna niet mis gaan! Er zijn verder wel mensen in de salon die gewoon NL spreken hoor, degene die mij deed kon t alleen niet. Ik had t prima aan een ander kunnen vragen of ze t kon uitleggen, maar t sprak bij mij voor zich. (laat mn wenkbrauwen al 3 jaar door een touwtje doen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:30

Oohh, oke! Want mijn vorm is opzich prima, moeten alleen bijgewerkt worden, en de ene is net iets dikker dan de ander dus dat zou ik wel gelijkgetrokken willen hebben. Toch maar eens proberen dan. Laten we er een meeting van maken haha:P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 5:55

Powerbabe schreef:Oohh, oke! Want mijn vorm is opzich prima, moeten alleen bijgewerkt worden, en de ene is net iets dikker dan de ander dus dat zou ik wel gelijkgetrokken willen hebben. Toch maar eens proberen dan. Laten we er een meeting van maken haha:P.

Nou, bij mij hadden ze het wel te dun gedaan, dat vond ik wel jammer! De vorm was prachtig, en heel strak allemaal, maar te dun. Ik zei nog, niet te dun! Dus mocht ik er weer heel gaan, zal ik nog duidelijker moeten zijn blijkbaar. Ik houd namelijk van volle(re) wenkbrauwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wenkbrauwen in amsterdam (touwtje) - Pagina 2 Empty Re: wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum