Strapless jurk...
+6
Niekske
Poubelle
Blond
Sweet Sylvana
Sugarfall
Marin
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Strapless jurk...
In combinatie met sieraden.
Ik heb een zwarte strapless jurk tot iets boven de knie en een sieradensetje erbij wat deze kleur heeft:
De oorbellen bestaan uit 1 pareltje en is een klein hangertje, de ketting heeft alleen maar parels en zo ook een armbandje. Nu weet ik alleen niet wat ik moet dragen... En, en, en vind ik teveel maar ik weet ook niet zo goed wat ik weg moet laten omdat het meteen zo kaal voelt ofzo.
Wat doen jullie?
Ik heb een zwarte strapless jurk tot iets boven de knie en een sieradensetje erbij wat deze kleur heeft:
De oorbellen bestaan uit 1 pareltje en is een klein hangertje, de ketting heeft alleen maar parels en zo ook een armbandje. Nu weet ik alleen niet wat ik moet dragen... En, en, en vind ik teveel maar ik weet ook niet zo goed wat ik weg moet laten omdat het meteen zo kaal voelt ofzo.
Wat doen jullie?
Gast- Gast
Re: Strapless jurk...
Ik zou sowieso een kettinkje doen, anders ben je zo naakt (ik hou zelf ook niet van strapless om die reden).
En dan of armbandje of oorbellen of allebei, maar daar kan ik niet goed advies over geven. Ik zou zelf eerder voor oorbellen gaan, omdat je dat sneller ziet in je gezicht, maar een armband is weer subtieler.
En dan of armbandje of oorbellen of allebei, maar daar kan ik niet goed advies over geven. Ik zou zelf eerder voor oorbellen gaan, omdat je dat sneller ziet in je gezicht, maar een armband is weer subtieler.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou de oorbellen en armband dragen, of de ketting en de armband. Met oorbellen en ketting gebeurd er zoveel aan de bovenkant.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Sugarfall schreef:Ik zou de oorbellen en armband dragen, of de ketting en de armband. Met oorbellen en ketting gebeurd er zoveel aan de bovenkant.
+1 en ik wou even zeggen, i love strapless jurkjes ben benieuwd naar een foto..
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Heb je misschien niet een andere ketting? Een die wat meer subtieler is maar wel bij de rest past? Dan kun je wel alles doen, maar dan moet de ketting wel subtiel zijn zodat het niet te druk wordt aan de bovenkant.
Gast- Gast
Ik zou gaan voor de oorbellen en de armband.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe groot zijn de parels? En is het een echte parelketting? Dan vind ik het juist echt super mooi en zou ik gaan voor de armband en de ketting! Beetje Audrey Hepburn!
Gast- Gast
Ik zou ook voor de ketting en armband gaan!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Forumster schreef:Mijn riempje is alleen zwart.
Mooi jurkje! Armband en ketting!
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Ben ik dan de enige die ketting en oorbellen en armband zou doen? Bij een strapless jurkje hoort wel een kettinkje vind ik, en zonder oorbellen vind ik zo'n feestelijke outfit ook niet compleet. En het armbandje is dan toch weer een eindje weg van de bovenkant, dus dat kan er ook wel bij. Parels zijn vrij subtiel, dus ik zou niet kiezen, maar alle drie dragen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik denk dat ik voor de oorbellen en de armband zou gaan. Ik vind bij strapless een ketting meestal niet zo mooi, maar vind het moeilijk om het totaalplaatje in mijn hoofd te halen. Maar ik geloof dat ik de enige bent die geen ketting zou doen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Ik denk dat ik voor de oorbellen en de armband zou gaan. Ik vind bij strapless een ketting meestal niet zo mooi, maar vind het moeilijk om het totaalplaatje in mijn hoofd te halen. Maar ik geloof dat ik de enige bent die geen ketting zou doen
Vind ik ook
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Inderdaad oorbellen/ketting + armband. Voorkeur voor ketting/oorbellen hangt beetje van hals/sleutelbeenderen en kapsel af. Maar in principe zou ik zeggen oorbellen+armband.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Zonder ketting is het toch erg kaal aan de bovenkant?
Met zoiets subtiels als parels, kun je juist én een ketting én oorbellen dragen vind ik. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto, of het inderdaad als too much uitziet. Ik had eigenlijk niet verwacht dat iedereen hier dat teveel zou vinden
Met zoiets subtiels als parels, kun je juist én een ketting én oorbellen dragen vind ik. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto, of het inderdaad als too much uitziet. Ik had eigenlijk niet verwacht dat iedereen hier dat teveel zou vinden
Niekske- Kletskop
Powerbabe: het zijn echte in combinatie met hele mooie knock offs. Dus niet van die plastic pareltjes.
Niekske: het setjes lijkt precies op de bovenste foto, mijn ketting is alleen iets korter.
De meeste hier zeggen dus inderdaad niet alle 3... Ik draag mijn haar half opgestoken dus er hangt haar over mijn schouders. Ik denk dat ik het echt maar even in zijn totaal moet bekijken.
Niekske: het setjes lijkt precies op de bovenste foto, mijn ketting is alleen iets korter.
De meeste hier zeggen dus inderdaad niet alle 3... Ik draag mijn haar half opgestoken dus er hangt haar over mijn schouders. Ik denk dat ik het echt maar even in zijn totaal moet bekijken.
Gast- Gast
Niekske schreef:Zonder ketting is het toch erg kaal aan de bovenkant?
Het kan wel hoor! Ik vind het alleen persoonlijk mooier zonder ketting. Op de een of andere manier vind ik dat juist het mooie van strapless, dat je dan mooi 'bloot' bent en dan bijvoorbeeld opvallende oorbellen erbij
Maar das ook een kwestie van smaak natuurlijk!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
De oorbellen die erbij horen zijn alleen niet opvallend. Is een klein, hangend pareltje.
Gast- Gast
Niekske schreef:Ben ik dan de enige die ketting en oorbellen en armband zou doen? Bij een strapless jurkje hoort wel een kettinkje vind ik, en zonder oorbellen vind ik zo'n feestelijke outfit ook niet compleet. En het armbandje is dan toch weer een eindje weg van de bovenkant, dus dat kan er ook wel bij. Parels zijn vrij subtiel, dus ik zou niet kiezen, maar alle drie dragen
Dit vind ik dus ook!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Forumster schreef:Nog een vraag, dunne zwarte panty's of huidskleurig?
Zeker weten een dunne zwarte!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou zeggen huidskleurig, anders is het zo'n contrast met je 'blote' bovenkant. Kom eens met een foto, ik ben nu wel benieuwd wat de complete outfit wordt
Niekske- Kletskop
Heb hold-ups gekocht in bijna zwart. Heel donkergrijs dus. Zwart was net iets te hard bij de rest en dit lijkt nagenoeg zwart. Ga voor de ketting + armband, geen oorbellen. Foto komt misschien nog, beetje bang voor herkenning.
Bedankt voor de tips!
Bedankt voor de tips!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Strapless top
» strapless BH
» Goede strapless BH
» Welke strapless bh?
» Gezocht: Rood strapless hemdje
» strapless BH
» Goede strapless BH
» Welke strapless bh?