Grote maten bruidsmode?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Grote maten bruidsmode?
Hallo Allemaal,
Eindelijk is het zover, ik ben ten huwelijk gevraagd door mijn vriend.. Dus nu kunnen we een bruiloft gaan plannen.
Dan komt het volgende punt, de trouwjurk.
Ik ben niet een van de slankste (lees 50+), dus heeft iemand tips en plekken waar je grote maten bruidsmode verkrijgen kan? Het liefste in ZuidHolland, andere plekken kunnen uiteraard ook maar dit is wat langer rijden..
Alvast hardstikke bedankt.
Groetjes Shoe-Addict.
Eindelijk is het zover, ik ben ten huwelijk gevraagd door mijn vriend.. Dus nu kunnen we een bruiloft gaan plannen.
Dan komt het volgende punt, de trouwjurk.
Ik ben niet een van de slankste (lees 50+), dus heeft iemand tips en plekken waar je grote maten bruidsmode verkrijgen kan? Het liefste in ZuidHolland, andere plekken kunnen uiteraard ook maar dit is wat langer rijden..
Alvast hardstikke bedankt.
Groetjes Shoe-Addict.
Shoe-addict- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 52
Registratiedatum : 06-05-11
Re: Grote maten bruidsmode?
Een vriendin van me (maat 46/48) heeft haar jurk in Volendam gehaald, is dat te ver voor je? Ik moet wel even naar winkel + het adres vragen...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor je reactie.
Volendam is zeker niet te ver..
Ik ben inmiddels zelf ook wat zaken in de buurt aan het afbellen en te vragen naar de maten..
Misschien zijn er dames met ervaringen, qua service, kwaliteit etc?
Volendam is zeker niet te ver..
Ik ben inmiddels zelf ook wat zaken in de buurt aan het afbellen en te vragen naar de maten..
Misschien zijn er dames met ervaringen, qua service, kwaliteit etc?
Shoe-addict- Fluisteraar
Ten eerste gefeliciteerd!
Ik zou me even aanmelden bij de Ik ga trouwen/ben getrouwd-hyve. Daar zitten een boel stevige bruiden, ze kunnen je vast verder helpen.
Ik zou me even aanmelden bij de Ik ga trouwen/ben getrouwd-hyve. Daar zitten een boel stevige bruiden, ze kunnen je vast verder helpen.
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Ik ben gewoon naar de Honeymoon Shop in Rdam geweest en de styliste zei dat ze enorm veel maten had.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
je zou op zoek kunnen gaan naar een coupeuse bij je in de buurt, die kan alles voor je maken wat je wilt en ben je niet afhankelijk van maten die in de bruidswinkel hangen.
Gast- Gast
Niekske schreef:Een vriendin van me (maat 46/48) heeft haar jurk in Volendam gehaald, is dat te ver voor je? Ik moet wel even naar winkel + het adres vragen...
Hier ben ik ook al wezen kijken (even snel zonder afspraak, was toch in de buurt ) en het heet bruidsmode esmee, is onderaan de dijk! Zeker leuke jurken hebben ze daar, vooral ladybird vind ik een heel mooi merk. Ik ga daar ook nog een pasafspraak maken!
Verder ga ik kijken bij anastasi. Die heb ik getipt gekregen, en op die site zie je ook dat ze grote maten hebben. Maar dat is ook omdat ze het zelfs versteld etc, waar die zit geen idee. Maar daar wil ik ook gaan kijken
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Ik heb een prachtige jurk gevonden in Denhaag!
Dus redelijk in de buurt, en werd super goed geholpen. Zo spannend, de jurk heb ik.. En nu de rest regelen
Dus redelijk in de buurt, en werd super goed geholpen. Zo spannend, de jurk heb ik.. En nu de rest regelen
Shoe-addict- Fluisteraar
Fijn dat je je jurk hebt gevonden!Shoe-addict schreef:Ik heb een prachtige jurk gevonden in Denhaag!
Veel merken hebben inderdaad grotere maten. De mijne (mt 44) is van Maggie Sottero.
Veel plezier met de voorbereidingen!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Juul schreef:Fijn dat je je jurk hebt gevonden!Shoe-addict schreef:Ik heb een prachtige jurk gevonden in Denhaag!
Veel merken hebben inderdaad grotere maten. De mijne (mt 44) is van Maggie Sottero.
Veel plezier met de voorbereidingen!
Ik heb geen idee welk merk mijn jurk is.. Maar ik trok hem aan en dacht. Ja dit is hem..
IK ga hem zometeen ophalen Spannend.
Jij ook veel plezier met voorbereiden etc.
Shoe-addict- Fluisteraar
Shoe-addict schreef:
Ik heb geen idee welk merk mijn jurk is.. Maar ik trok hem aan en dacht. Ja dit is hem..
Nu al ophalen? Moesten ze de jurk niet bestellen en vermaken?
Dan ga je zeker al snel trouwen!
Gast- Gast
Chipp schreef:Shoe-addict schreef:
Nu al ophalen? Moesten ze de jurk niet bestellen en vermaken?
Dan ga je zeker al snel trouwen!
De jurk hing op voorraad.. Ze moeten hem wel verstellen en vermaken. Maar dat gebeurt pas ongeveer 1.5 maand voor de bruiloft. De bruiloft is pas in het voorjaar 2012.
Shoe-addict- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Grote maten BH tip!
» grote maten bh's
» Condooms
» Spijkerbroek voor grote maten
» Ervaringen bruidsmode Ti-amo Rotterdam
» grote maten bh's
» Condooms