Ervaringen bruidsmode Ti-amo Rotterdam
+5
Papillio
Shisha
mzcharlotte
slaatje
Fearie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaringen bruidsmode Ti-amo Rotterdam
Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen (ben er vroeg bij ), alleen is ons budget niet heel erg groot. Ik wil wel graag trouwen in een bruidsjurk en nu kwam ik uit bij Ti Amo in Rotterdam.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Zoja, hoe waren ze daar?
Iemand anders eventueel nog tips voor een mooie, betaalbare/goedkope trouwjurk?
Heeft iemand hier ervaringen mee? Zoja, hoe waren ze daar?
Iemand anders eventueel nog tips voor een mooie, betaalbare/goedkope trouwjurk?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ervaringen bruidsmode Ti-amo Rotterdam
Ik heb er laatste heen gebeld, omdat op de site staat dat ze bruidsjurken hebben tot 550 euro. Ik belde omdat ik ook een bepaald budget heb. Toen ik dit echter aangaf, zei ze dat de prijzen eigenlijk beginnen bij 550 euro en dat ze daaronder bijna geen keus hebben. Toen hadden ze voor mij al afgedaan. Wat voor budget heb je in je hoofd? Je zou natuurlijk op marktplaats rond kunnen gaan neuzen, ook postorder bedrijven hebben tegenwoordig vaak trouwjurken voor een mooie prijs. Ik ga morgen naar Aphrodite in Barneveld. Ik heb van te voren mijn budget aangegeven, gevraagd of ze in die prijsklasse uberhaupt wel jurken hebben en dat hebben ze dus. Wel dus van te voren je budget aangeven, dan houden ze daar rekening mee.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn budget is dus ook € 550, max € 600. Daarom wou ik daar naartoe, maar als dat niet zo is bespaar ik me de reis en zoek ik het wat dichterbij.
Fearie- Ratel
Fearie schreef:Mijn budget is dus ook € 550, max € 600. Daarom wou ik daar naartoe, maar als dat niet zo is bespaar ik me de reis en zoek ik het wat dichterbij.
Dan zou ik idd eens kijken op de site van aphrodite in Barneveld. Mijn budget ligt ongeveer net zo hoog als die van jou, en ik geloof dat ze daar voldoende keus hebben. Succes en veel plezier natuurlijk!!!
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Fearie schreef:Mijn budget is dus ook € 550, max € 600. Daarom wou ik daar naartoe, maar als dat niet zo is bespaar ik me de reis en zoek ik het wat dichterbij.
Dan zou ik idd eens kijken op de site van aphrodite in Barneveld. Mijn budget ligt ongeveer net zo hoog als die van jou, en ik geloof dat ze daar voldoende keus hebben. Succes en veel plezier natuurlijk!!!
Zal er eens kijken. Ik heb ook nog Marry You in Meppel op internet gevonden, ken je dat ook?
Fearie- Ratel
Fearie schreef:slaatje schreef:Fearie schreef:Mijn budget is dus ook € 550, max € 600. Daarom wou ik daar naartoe, maar als dat niet zo is bespaar ik me de reis en zoek ik het wat dichterbij.
Zal er eens kijken. Ik heb ook nog Marry You in Meppel op internet gevonden, ken je dat ook?
Daar heb ik nog niet van gehoord. Heb eerst redelijk in de buurt van het midden van het land gezocht, omdat ik daar woon, of in de buurt van Nijmegen, omdat mijn moeder daar woont. Meppel zou voor mij weer iets te ver weg zijn. Waar woon je zelf ongeveer? Ik laat het je van het weekend wel even weten hoe ik het ervaren heb bij Aphrodite. Misschien heb je er wat aan :-)
Edit: tip: Probeer van te voren de winkel te bellen met de vraag of ze voor jouw budget een redelijk assortiement hebben en geef dit dus ook van te voren aan. Zodat ze niet met jouw droomjurk aankomen die dan 800 euro ofzo blijkt te zijn!
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Fearie schreef:slaatje schreef:Fearie schreef:Mijn budget is dus ook € 550, max € 600. Daarom wou ik daar naartoe, maar als dat niet zo is bespaar ik me de reis en zoek ik het wat dichterbij.
Daar heb ik nog niet van gehoord. Heb eerst redelijk in de buurt van het midden van het land gezocht, omdat ik daar woon, of in de buurt van Nijmegen, omdat mijn moeder daar woont. Meppel zou voor mij weer iets te ver weg zijn. Waar woon je zelf ongeveer? Ik laat het je van het weekend wel even weten hoe ik het ervaren heb bij Aphrodite. Misschien heb je er wat aan :-)
Graag, Barneveld is voor mij nog te doen. Ik woon bij Apeldoorn in de buurt, op zich wil ik wel ff ervoor rijden, maar dan moet het wel aan mijn budget voldoen en ik niet voor niets rijden
Fearie- Ratel
Ik ben er niet geweest, maar volgens mij is Atlanta Bruidsmode in Rdam ook voor kleinere budgetten.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
en een coupeuse zoeken en de jurk laten maken? De coupeuse waar ik contact mee heb gehad kon een jurk ook voor ongeveer die prijs maken (afhankelijk van wat je precies wilt natuurlijk)
Gast- Gast
Rejoy. schreef:en een coupeuse zoeken en de jurk laten maken? De coupeuse waar ik contact mee heb gehad kon een jurk ook voor ongeveer die prijs maken (afhankelijk van wat je precies wilt natuurlijk)
Dat zou ook kunnen, die optie heb ik nog niet bekeken. Ik wil graag een strapless jurk, maar geen idee of het me past en of het mooi staat. Dus dat moet ik denk ik eerst eens bekijken.
Fearie- Ratel
Je kunt ook gaan kijken wanneer de nieuwe collectie binnen is en de collectie van 2012 in de uitverkoop gaat. Ik ben vorig jaar bij een winkel geweest die tot 70% korting hadden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
In F.raneker zit N.ina's B.ruidsmode. Die hebben alle jurken voor €599, speciaal voor jou op maat gemaakt. Als je een jurk zo uit de collectie neemt, dus zonder te vermaken, kost een jurk €499.
Misschien dat er bij jou in de buurt ook wel zoiets zit?
Misschien dat er bij jou in de buurt ook wel zoiets zit?
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
In Duitsland zitten ook veel goedkopere bruidsmodezaken, misschien is het de moeite waard om dat nog even te bekijken.
Gast- Gast
ik heb mijn jurk toen bij de otto besteld... wou ook niet zon hele dure jurk en daar kon ik mooi slagen
zie alleen dat ze toen meer hebben als nie maar toch nog wel wat
zie alleen dat ze toen meer hebben als nie maar toch nog wel wat
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb geen concrete tips voor een winkel, maar ik zou je wel aanraden iets te zoeken wat redelijk dichtbij is. Want als je 3 / 4 / 5 keer heen en weer moet rijden om te passen etc, ben je toch ook al snel veel geld kwijt aan benzine.
Misschien is dit iets?
http://trouwjurkenstunter.nl/
Misschien is dit iets?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Ik heb geen concrete tips voor een winkel, maar ik zou je wel aanraden iets te zoeken wat redelijk dichtbij is. Want als je 3 / 4 / 5 keer heen en weer moet rijden om te passen etc, ben je toch ook al snel veel geld kwijt aan benzine.
Misschien is dit iets?
Dat is wel een goede suggestie, ook lekker in de buurt. Alleen nu nog even te vroeg, maar ik ga er zeker kijken.
Moet eerst nog ff wat kilootjes kwijt en stoppen met de bv
Fearie- Ratel
wij zijn ook in arnhem geweest van assepoester, dit omdat ze daar wat meer gekleurde jurken hebben dan een normale bruidswinkel. Ik heb een jurk aangehad van 500 euro maar ook van 1200 euro. Misschien daar een keer heen bellen of hun wel redelijk wat keus hebben in jou budget? Ow en de vrouw van mijn neef heeft haar jurk in het buitenland besteld. Heeft al haar maten door moeten geven en toen hebben ze die voor haar op maat gemaakt en ze was een paar 100 euro kwijt. Niet duur maar je moet het wel aandurven.
En inderdaad op marktplaats staan er ook genoeg.
En inderdaad op marktplaats staan er ook genoeg.
Gast- Gast
Ik zou lekker in de zomervakantie bij bruidszaken gaan rondneuzen. Dan is er namelijk de opruiming van de 'oude' collectie en dat kan al heel veel schelen...
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Slaatje, is dat meisje op je avatar? Mooi kindje zeg!8)
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
dat is een plaatje die hier een keer in een avatar/plaatjes topic heeft gestaan. Dus zal iemand wel gegoogled hebben
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Slaatje, is dat meisje op je avatar? Mooi kindje zeg!
Geen idee, ik zoch op google op mooie plaatjes en kwam deze tegen, vond hem idd erg mooi.
slaatje- Kletskop
Lily schreef:dat is een plaatje die hier een keer in een avatar/plaatjes topic heeft gestaan. Dus zal iemand wel gegoogled hebben
Ik heb m hier niet voorbij zien komen. Wel gegoogled, maar gewoon op mooie plaatjes gezocht
slaatje- Kletskop
ja deze stond ook in dat topic maar ze is erg schattig idd
Gast- Gast
Lily schreef:ja deze stond ook in dat topic maar ze is erg schattig idd
Niet gezien, maar ik was verliefd toen ik m zag :-)
slaatje- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Grote maten bruidsmode?
» Restaurant in/bij Rotterdam
» Stapvriendinnen Rotterdam
» Ugg oulet Rotterdam
» Omgeving Rotterdam
» Restaurant in/bij Rotterdam
» Stapvriendinnen Rotterdam