Goedemorgen woensdag!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen woensdag!
Goedemorgen!
Vroeg op vandaag, moet werken van 6 tot 10 en dan om 11.45 afstuderen (deel 1, deel 2 pas om 14.00)
Zal tussendoor vast wel online komen om het een en ander te melden of nog wat dingen voor te bereiden.
Pff zenuwen zijn al volop aanwezig
Gaan jullie nog iets 'spannends' doen vandaag of 'alleen' maar aan het werk (alhoewel dat ook spannend kan zijn natuurlijk)
Fijne dag
Vroeg op vandaag, moet werken van 6 tot 10 en dan om 11.45 afstuderen (deel 1, deel 2 pas om 14.00)
Zal tussendoor vast wel online komen om het een en ander te melden of nog wat dingen voor te bereiden.
Pff zenuwen zijn al volop aanwezig
Gaan jullie nog iets 'spannends' doen vandaag of 'alleen' maar aan het werk (alhoewel dat ook spannend kan zijn natuurlijk)
Fijne dag
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goedemorgen woensdag!
Goedemorgen,
Ik moet zo ook werken, hoef niet lang, daarna huishouding doen en vanmiddag naar een vriendin.
Fijne dag iedereen.
Ik moet zo ook werken, hoef niet lang, daarna huishouding doen en vanmiddag naar een vriendin.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen!
Ik ben al weer een uur aan het werk...
En dan tot 13.00 en om 14.30 zit ik weer bij de kapper. Zit er aan te denken om mijn lok eraf te knippen.. Maar dat zien we vanmiddag wel weer
Fijne dag vandaag en werk ze!!!
Ik ben al weer een uur aan het werk...
En dan tot 13.00 en om 14.30 zit ik weer bij de kapper. Zit er aan te denken om mijn lok eraf te knippen.. Maar dat zien we vanmiddag wel weer
Fijne dag vandaag en werk ze!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Voor mij gewoon werken vandaag, van 8:15 tot 16:45 maar hoop iets eerder klaar te zijn. Morgen gelukkig lekker vrij want kon echt mn bed niet uitkomen.
Fijne dag allemaal & heel veel succes Ekiaam!
Voor mij gewoon werken vandaag, van 8:15 tot 16:45 maar hoop iets eerder klaar te zijn. Morgen gelukkig lekker vrij want kon echt mn bed niet uitkomen.
Fijne dag allemaal & heel veel succes Ekiaam!
Gast- Gast
Super veel succes vandaag Ekiaam!!!!
Ik ga zo naar mijn werk, vanmiddag op kraamvisite bij een vriendin en vanavond lekker eten bij mijn vader. Daarna hopelijk nog even naar de zumba en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag
Ik ga zo naar mijn werk, vanmiddag op kraamvisite bij een vriendin en vanavond lekker eten bij mijn vader. Daarna hopelijk nog even naar de zumba en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen allemaal!
Ik was half 9 wakker.
Kwart over 9 werd mn zoontje gebracht door zijn vader.
Verder vandaag een lekker dagje in huis. Misschien als het vanmiddag droog is even naar de speeltuin.
Mn zoontje is nu lekker aan het kleien naast me op tafel terwijl ik een beetje internet.
Ekiaam: heel veel succes vandaag!
Ik was half 9 wakker.
Kwart over 9 werd mn zoontje gebracht door zijn vader.
Verder vandaag een lekker dagje in huis. Misschien als het vanmiddag droog is even naar de speeltuin.
Mn zoontje is nu lekker aan het kleien naast me op tafel terwijl ik een beetje internet.
Ekiaam: heel veel succes vandaag!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Gesprek deel 1 zit er op, behaald met een 7.3, was mijn eindportfolio.
Straks nog mijn scriptie!
Straks nog mijn scriptie!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen woensdag
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen Woensdag!
» Goedemorgen woensdag
» Goedemorgen woensdag