Goedemorgen woensdag
+11
Arwyn
Suus
May
Chocolate Cookie
Rouxxxe
Silver
Lies
Pannetoet
Snoes
Lejow
banjer49
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen woensdag
Goedemorgen! Lekker geslapen? Ik niet, raar gedroomd, veel wakker en nu al wakker door dochter die ligt te huilen. Ze is nu stil, dus ik ga nog even proberen te slapen. Straks moet ik eerst naar de huisarts en dan werken.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen woensdag
goedenmorgen allemaal, wel weer vreog zeg als je tijd gewend bent om zeven uur op te staan en nu weer zes uur.
maar heb wel lekker geslapen, zo weer te werk, kijken hoe lang ik het vandaag vol hou.
alex; hoop dat je nog ff geslapen hebt.
fijne dag allemaal
maar heb wel lekker geslapen, zo weer te werk, kijken hoe lang ik het vandaag vol hou.
alex; hoop dat je nog ff geslapen hebt.
fijne dag allemaal
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen, ga weer aan het werk na 2 dagen ziek thuis te hebben gezeten. Blij om, niks voor mij om de hele dag in bed te liggen. Vanavond lekker in mn nieuwe boek van Jill Mansell lezen denk ik
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen, ga weer aan het werk na 2 dagen ziek thuis te hebben gezeten. Blij om, niks voor mij om de hele dag in bed te liggen. Vanavond lekker in mn nieuwe boek van Jill Mansell lezen denk ik
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Good luckies bij de HA!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb ook niet al te best geslapen met als gevolg dat ik heel moe ben nu. Maar goed, niets aan te doen. Zo dadelijk ga ik naar mijn werk vertrekken, dan moet ik werken tot 16u30. Daarna ga ik met mijn zus even winkelen en vanavond lekker niets doen!
Fijne dag allemaal
Ik heb ook niet al te best geslapen met als gevolg dat ik heel moe ben nu. Maar goed, niets aan te doen. Zo dadelijk ga ik naar mijn werk vertrekken, dan moet ik werken tot 16u30. Daarna ga ik met mijn zus even winkelen en vanavond lekker niets doen!
Fijne dag allemaal
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik vind die muts die nu het ontbijtnieuws presenteert niet leuk..
Waar is Jan... ??? Word altijd fijn wakker met Jan!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen! Dag 2 van mijn werktripje. Gisteren een hele leuke, spannende maar oom gezellige dag gehad, ben zelfs nog aan het strand geweest! In ieder geval superveel geleerd en gedaan.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Veel te kort geslapen...ben echt nog brak en moe! Bah..
Ik moet om half9 werken tot 3u én vanavond ga ik écht op tijd naar bed (dat zei ik gisteravond ook en die avond daarvoor ook..)
Fijne dag iedereen
Veel te kort geslapen...ben echt nog brak en moe! Bah..
Ik moet om half9 werken tot 3u én vanavond ga ik écht op tijd naar bed (dat zei ik gisteravond ook en die avond daarvoor ook..)
Fijne dag iedereen
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Nee heb niet lekker geslapen vannacht...Had nachtdienst:P
Dus ik ga zo lekker slapen
Fijne dag allemaal!
Dus ik ga zo lekker slapen
Fijne dag allemaal!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Goedemorgen,
Ik heb wel redelijk geslapen, was 6u zomaar ineens spontaan wakker, en niet meer in slaap te komen,
toen ging mijn wekker 7u en kon ik niet wakker worden zucht...
Zometeen naar de huisarts, voor controle, verder vandaag niet veel in de planning.
Beetje poetsen waar ik niet zovaak kom denk ik.....
Een fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen, was 6u zomaar ineens spontaan wakker, en niet meer in slaap te komen,
toen ging mijn wekker 7u en kon ik niet wakker worden zucht...
Zometeen naar de huisarts, voor controle, verder vandaag niet veel in de planning.
Beetje poetsen waar ik niet zovaak kom denk ik.....
Een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goeienmorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, kon maar moeilijk wakker worden. Heb vandaag een cursusdag van m'n werk, is altijd wel interessant, heb alleen m'n huiswerk ervoor niet gemaakt, oeps! Ben rond kwart voor 4 klaar, dan ga ik even langs de supermarkt voor wat boodschappen en verder heb ik geen plannen!
Fijne dag iedereen!
Ik heb heerlijk geslapen, kon maar moeilijk wakker worden. Heb vandaag een cursusdag van m'n werk, is altijd wel interessant, heb alleen m'n huiswerk ervoor niet gemaakt, oeps! Ben rond kwart voor 4 klaar, dan ga ik even langs de supermarkt voor wat boodschappen en verder heb ik geen plannen!
Fijne dag iedereen!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Wat is 't freakin koud!! Bah!!
Oh en goedemorgen en zo
Ik heb bagger geslapen en ben nog moe en ongesteld en auwie buik en auwie hoofd en moeee en baahh en boeheoee....
Maaarr we rapen alles bij elkaar, plakken er een grooote glimlach op en om 3 uur vanmiddag lig ik weer in m'n nest
Ga nu naar m'n werk, fijne dag allemaal!
(PS. Ik ben dus gewoon ongesteld, dan krijg je dit soort hormoonberichtjes met een cynisch randje, niks van aantrekken maar bedankt voor 't lezen!)
Oh en goedemorgen en zo
Ik heb bagger geslapen en ben nog moe en ongesteld en auwie buik en auwie hoofd en moeee en baahh en boeheoee....
Maaarr we rapen alles bij elkaar, plakken er een grooote glimlach op en om 3 uur vanmiddag lig ik weer in m'n nest
Ga nu naar m'n werk, fijne dag allemaal!
(PS. Ik ben dus gewoon ongesteld, dan krijg je dit soort hormoonberichtjes met een cynisch randje, niks van aantrekken maar bedankt voor 't lezen!)
Gast- Gast
+1Lejow schreef:Ik vind die muts die nu het ontbijtnieuws presenteert niet leuk..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:+1Lejow schreef:Ik vind die muts die nu het ontbijtnieuws presenteert niet leuk..
Jan zit in Thailand, dacht dat hij er over 2 weken ofzo er weer is. Eind maart ergens dacht ik.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Jammer dat het geen mooi weer meer is, moest in de regen naar mijn werk fietsen Nu werken en vanavond borrelen
Jammer dat het geen mooi weer meer is, moest in de regen naar mijn werk fietsen Nu werken en vanavond borrelen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Hier prima geslapen. Vriend hoefde pas later te beginnen, dus ben helemaal uit m'n ochtendritme, haha. Zit iets te bedenken wat ik nog even kan doen voor ik moet werken, maar ik weet niet wat... Misschien verzin ik zo nog iets.
Fijne dag allemaal!
Hier prima geslapen. Vriend hoefde pas later te beginnen, dus ben helemaal uit m'n ochtendritme, haha. Zit iets te bedenken wat ik nog even kan doen voor ik moet werken, maar ik weet niet wat... Misschien verzin ik zo nog iets.
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goedemorgen
Ik ga zometeen wat boodschapjes doen, wat dingen voor school doen en daarna werken. Vakantie op vakantie!
Fijne dag allemaal
Ik ga zometeen wat boodschapjes doen, wat dingen voor school doen en daarna werken. Vakantie op vakantie!
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Goedemorgen
Fijne dag allemaal
Vakantie op vakantie? Hoe bedoel je dat? :o
Ik ben nou ook net een kwartiertje uit bed, lekker ontbeten met een heerlijke eierkoek met hagelmix. Even wakker aan 't worden met 't forum en FB, en dan moet ik aan de slag met de voorbereiding voor m'n stagegesprek die ik vanmiddag heb om 3 uur. Ik ben benieuwd of 't wat is, zou fijn zijn als ik nu voor september al een leuke stage heb gevonden!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik heb voor de verandering uitgeslapen, al ben ik vannacht wel 20x wakker geweest. Van mij mag mijn vriend snel terug komen van zijn week wintersport
Vanmiddag heb ik een voorlichting voor nieuwe medewerkers op mijn stageadres, dus moet over een uurtje in de trein zitten. Weinig zin, maar het is mijn laatste verplichting van deze week, vanaf morgen hard aan de bak voor mijn tentamens..
Fijne dag allemaal!
Vanmiddag heb ik een voorlichting voor nieuwe medewerkers op mijn stageadres, dus moet over een uurtje in de trein zitten. Weinig zin, maar het is mijn laatste verplichting van deze week, vanaf morgen hard aan de bak voor mijn tentamens..
Fijne dag allemaal!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Dat geeft weer hoe druk ik het in mijn hoofd hebChocoholic schreef:Carola589 schreef:Goedemorgen
Ik ga zometeen wat boodschapjes doen, wat dingen voor school doen en daarna werken. Daarna op vakantie!
Fijne dag allemaal
Vakantie op vakantie? Hoe bedoel je dat? :o
Ik bedoelde dat ik daarna op vakantie ga..
Cheesegirl- Ratel
Muwha, je zit in ieder geval al in de sfeer van vakantie. Ga je iets doen/ergens heen?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Haha, lekker bezig Carola! Zelfde vraag als Chocoholic: waar ga je naartoe?
Gast- Gast
Ik ga naar Duitsland, net bij de grens van Oostenrijk. De sneeuw opzoeken, meer voor het apre-skiën dan echt skiën
Cheesegirl- Ratel
nog net op het nippertje goede morgen
Ik was al vroeg van bed heb de boven verdieping gestoft gezogen gedweild. En toen kreeg ik een telefoontje van mijn man dat zijn opa met spoed is opgenomen in het ziekenhuis die gaf bloed over. Verder wetenze nog niks. Maar zag er niet goed uit. Zondag waren we daar nog en was die nog hartstikke fit.
Ik ga straks nog even aan de studie en dvd kijken en vanavond na ladies night
fijne dag allemaal
Ik was al vroeg van bed heb de boven verdieping gestoft gezogen gedweild. En toen kreeg ik een telefoontje van mijn man dat zijn opa met spoed is opgenomen in het ziekenhuis die gaf bloed over. Verder wetenze nog niks. Maar zag er niet goed uit. Zondag waren we daar nog en was die nog hartstikke fit.
Ik ga straks nog even aan de studie en dvd kijken en vanavond na ladies night
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen woensdag
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen Woensdag!
» Goedemorgen woensdag
» Goedemorgen Woensdag!