The Voice of Holland
+66
girli
Lien
Live Laugh Love
Beachgirl
Carra
Snoopy
Monte
Happydobby
Nietjuuh
Mari
dolfijntje24
Laquisia
SoGood
Lynn_
minoessepoes
Zonnetje
Ambivalence
love
Shopelle
Arwyn
Effie_O
VeryCherry
Ilargi
sterretje01
M_as
boekenwurm83
Sjors
studiebol
_Lacey_
Mermaid
Bliss
Romee
mickey
Eris
nina
JD
Ploen
SnowWhite
nijntje4
Lies
jacje
Imperfect
Mamsie
Rapunzel
Alias
Flinder
Puk
Sarah1985
Chocolate Cookie
Tsjip
Phileine
Laced
Fearie
Prosecco
Minx
SparklingEyes
Yzma
Zwerver
Kabouter
Jeanette
Roze Roos
Makamba
Krullebol
smooch
ekiaam87
Lejow
70 plaatsers
Pagina 22 van 26
Pagina 22 van 26 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26
Re: The Voice of Holland
Bruno Mars komt vrijdag ook btw..is toch ook een wereldster? En k vind Adele ook erg goed, die komt ook. Denk dat dit allemaal al bakken met geld kost
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
er zijn iedere week gast optredens geweest.james blunt is toch ook geweest? Of was het michael bubble
En dat er een top 5 is, is van de i tunes top 5 vandaar dat er 1 op nummer 5 staat, op nummer 4 staat een andere artiest
Ik vind het liedje van leonie wel leuk maar het klinkt zo vreemd zn bibber in haar stem ofzo dat vind ik niet mooi.
Heb op youtube de single van jennifer gevonden, en woow wat een mooi liedje https://www.youtube.com/watch?v=xVfovCmOpRY
En dat er een top 5 is, is van de i tunes top 5 vandaar dat er 1 op nummer 5 staat, op nummer 4 staat een andere artiest
Ik vind het liedje van leonie wel leuk maar het klinkt zo vreemd zn bibber in haar stem ofzo dat vind ik niet mooi.
Heb op youtube de single van jennifer gevonden, en woow wat een mooi liedje https://www.youtube.com/watch?v=xVfovCmOpRY
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Die Duffy komt toch ook weer in de finale? Ik heb verder niet gelezen hoor, dus als het er al tussen staat, vergeef me. Maar ik vind haar echt vre-se-lijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
CherrieLola schreef:Die Duffy komt toch ook weer in de finale? Ik heb verder niet gelezen hoor, dus als het er al tussen staat, vergeef me. Maar ik vind haar echt vre-se-lijk
Heb je haar de vorige keer ook gezieeeeeee-e-e-en?
M_as- Prater
Whahahaha ja, echt niet om aan te horen...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Oh ja zij was 't!CherrieLola schreef:Whahahaha ja, echt niet om aan te horen...
Ik zat laatst te verzinnen wie er zo zong... kon er niet opkomen!
Maar inderdaad! Zij was 't!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
ik vind juist dat er bij the voice echt wel grote artiesten komen...
bij xfactor kwam er in het gehele sezoen 1x iemand optreden ofzo, zoals cheryl cole vorig seizoen. bij the voice is er bijna elke week wel een gastoptreden....duffy,adele,james blunt,trijntje,marco,take that....
oke oke, geen artiesten waar ik fan van ben, maar inderdaad....ze kijken welke artiesten er wanneer al in nederland zijn voor promotie, en gaan dan rondbellen of er nog een plekje in hun schema is om bij the voice op te treden. kell clarkson is super, maar haar speciaal hierheen halen voor the voice, dat wordt echt een duur grapje.
bij xfactor kwam er in het gehele sezoen 1x iemand optreden ofzo, zoals cheryl cole vorig seizoen. bij the voice is er bijna elke week wel een gastoptreden....duffy,adele,james blunt,trijntje,marco,take that....
oke oke, geen artiesten waar ik fan van ben, maar inderdaad....ze kijken welke artiesten er wanneer al in nederland zijn voor promotie, en gaan dan rondbellen of er nog een plekje in hun schema is om bij the voice op te treden. kell clarkson is super, maar haar speciaal hierheen halen voor the voice, dat wordt echt een duur grapje.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
ik moet jammergenoeg eerst werken tot 10 uur vanavond dus kan alleen het laatste gedeelte zien
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Komt Bruno Mars ook??? wauwww. ik zet dit gewoon op mijn werk op hoor wil het echt zien.M_as schreef:Bruno Mars komt vrijdag ook btw..is toch ook een wereldster? En k vind Adele ook erg goed, die komt ook. Denk dat dit allemaal al bakken met geld kost
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
*Marietje* schreef:ik vind juist dat er bij the voice echt wel grote artiesten komen...
Dit is dus ook wat ik zei, en kreeg toen te horen: Dat Zeg Jij..
Nu zeg jij het ook, ben ik niet de enige die het zegt
plumke schreef:Die mensen die jij roept nodigen ze alleen uit wanneer zij naar Nederland komen of in Nederland zijn voor een optreden die al langere tijd geplant staat. Dus Kelly Clarkson is geen optie en Jordan Sparks ook niet.
Gast- Gast
patjuhhh schreef:Komt Bruno Mars ook??? wauwww. ik zet dit gewoon op mijn werk op hoor wil het echt zien.M_as schreef:Bruno Mars komt vrijdag ook btw..is toch ook een wereldster? En k vind Adele ook erg goed, die komt ook. Denk dat dit allemaal al bakken met geld kost
Ja! Die is in Europa aan het touren dus die kan hierheen komen. Geloof dat hij de opening doet!
M_as- Prater
Paris1985 schreef:er zijn iedere week gast optredens geweest.james blunt is toch ook geweest? Of was het michael bubble
Wow, dat is een mooi nummer. Ik had echt niet verwacht dat dit er zo uit zo komen! Ben benieuwd vanavond!
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
plumke schreef:*Marietje* schreef:ik vind juist dat er bij the voice echt wel grote artiesten komen...
Dit is dus ook wat ik zei, en kreeg toen te horen: Dat Zeg Jij..
Nu zeg jij het ook, ben ik niet de enige die het zegtplumke schreef:Die mensen die jij roept nodigen ze alleen uit wanneer zij naar Nederland komen of in Nederland zijn voor een optreden die al langere tijd geplant staat. Dus Kelly Clarkson is geen optie en Jordan Sparks ook niet.
Neehoor, ik zeg het ook, omdat het gewoon zo is
JD- Ratel
Ik dnek dat het nog wel een spannende uitslag kan worden! Ik zit er iig bijna klaar voor!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Natuurlijk vliegen ze sterren in. Dat is de investering wel waard, met allerlei producers uit andere landen in de zaal. John de Mol wilt ze gewoon verpletteren, dat betaalt zich vanzelf terug.
Gast- Gast
Over een half uurtje!!
Ik vind het wel leuk dat er wat populaire artiesten komen optreden. ik was stiekem wel jaloers dat ik niet in het publiek zat toen Take That kwam.
Ik vind het wel leuk dat er wat populaire artiesten komen optreden. ik was stiekem wel jaloers dat ik niet in het publiek zat toen Take That kwam.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Veer schreef:Natuurlijk vliegen ze sterren in. Dat is de investering wel waard, met allerlei producers uit andere landen in de zaal. John de Mol wilt ze gewoon verpletteren, dat betaalt zich vanzelf terug.
nee die worden echt niet ingevlogen hoor. het wordt gewoon gecombineerd met promotie/optredens die ze deze week al hebben in nederland (of belgie/duitsland)
JD- Ratel
“Stiekem hoop ik dat ik niet gewonnen heb, anders ben je voor de rest van je leven ‘die gast van The Voice Of Holland’. Het was ook nooit mijn intentie om te winnen.”
uit een interview van ben (staat op nu.nl) ...nou, als ie toch liever niet wil winnen, dan stemmen we wel niet op m...ook goed.
uit een interview van ben (staat op nu.nl) ...nou, als ie toch liever niet wil winnen, dan stemmen we wel niet op m...ook goed.
JD- Ratel
Ik ben voor Kim! Al denk ik dat Ben gaat winnen hoor.
Race tegen de klok trouwens, want ik zit nu nog in de tram op weg naar huis. Nog 1 halte ;-). Ach eerst is er toch nog praatjes van Martijn en Wendy.
Race tegen de klok trouwens, want ik zit nu nog in de tram op weg naar huis. Nog 1 halte ;-). Ach eerst is er toch nog praatjes van Martijn en Wendy.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik ben voor Kim! Al denk ik dat Ben gaat winnen hoor.
ja en gtst loopt ook meestal wel een minuutje of 3 uit....
JD- Ratel
Nou er staat voor the voice of holland dat ze om 20:30 beginnen maar het is nog nooit eerder begonnen dan 20:40
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Ja ruimschoots gehaald, de tv was al aan toen GTST nog bezig was. Jeej.
Gast- Gast
Ik zit klaar met patat mayo en maggi
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pagina 22 van 26 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26
Soortgelijke onderwerpen
» The Voice of Holland
» Wie wint The Voice of Holland?
» The voice of Holland 2013