The Voice of Holland
+66
girli
Lien
Live Laugh Love
Beachgirl
Carra
Snoopy
Monte
Happydobby
Nietjuuh
Mari
dolfijntje24
Laquisia
SoGood
Lynn_
minoessepoes
Zonnetje
Ambivalence
love
Shopelle
Arwyn
Effie_O
VeryCherry
Ilargi
sterretje01
M_as
boekenwurm83
Sjors
studiebol
_Lacey_
Mermaid
Bliss
Romee
mickey
Eris
nina
JD
Ploen
SnowWhite
nijntje4
Lies
jacje
Imperfect
Mamsie
Rapunzel
Alias
Flinder
Puk
Sarah1985
Chocolate Cookie
Tsjip
Phileine
Laced
Fearie
Prosecco
Minx
SparklingEyes
Yzma
Zwerver
Kabouter
Jeanette
Roze Roos
Makamba
Krullebol
smooch
ekiaam87
Lejow
70 plaatsers
Pagina 25 van 26
Pagina 25 van 26 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26
Re: The Voice of Holland
Smikkell schreef:Maar die stukjes zijn dus geen goede weerspiegeling.Alias schreef:Jammer ik kon het pas kijken vanaf de tv kantine, dus heb de optredens niet helemaal gezien. Als ik op de kleine stukjes af moet gaan vind ik Kim het beste zingen.
oke. Gelukkig gaan Pearl en Ben nu nog een nummer zingen, dan kan ik het tenminste helemaal horen. Met die stukjes is het idd altijd lastig.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Van deze optredens vond ik die van Pearl het mooist gezongen. Maar ik denk ook dat Ben wint.
Alias- Prater
Daar heb je dan wel weer een puntSmikkell schreef:Vanavond niet de beste, vind ik ook. Maar denk toch wel dat het om het geheel gaat en niet alleen om vanavond. Toch?mickey schreef:Ik vond Ben dus echt niet de beste van vanavond hoor Smikkel. Hij is inderdaad goed, maar hij was niet de beste vond ik.
Desalniettemin (goh... probeer dat eens te typen ) denk ik toch dat hij gaat winnen. Ik denk dat Kim er nu (helaas) uit vliegt.
Pearl heeft veel meer kennen en kwaliteit, maar Ben is meer een popstar (Ja, dat was een ander programma, ik weet het).
Het enige liedje dat bij mij bleef hangen, was het liedje van Leonie, als ik eerlijk ben. De andere drie ben ik nu alweer vergeten... Terwijl dat van Leonie, dat heb ik nu nog in mijn kop zitten.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Zoals ik ook in het andere topic schreef: ik vind Ben wel echt vernieuwend en een eigen stijle hebben.
Gast- Gast
And the winner is: Ben!
Was eigenlijk vanaf het begin te verwachten. Ik gun het hem ook hoor, maar ik gunde het de andere finalisten ook.
Was eigenlijk vanaf het begin te verwachten. Ik gun het hem ook hoor, maar ik gunde het de andere finalisten ook.
mickey- Kletskop
Jouw avatar heeft leuke oren
mickey- Kletskop
Hmz... dat is weer een heel ander programma..Smikkell schreef:My name is...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zoals ik ook in het andere topic schreef: ik vind Ben wel echt vernieuwend en een eigen stijle hebben.
hmmm dat vinnik niet. als er een gewone knul zoals die Bart ofzo zo had staan zingen, was ie niet zo ver gekomen als Ben denk ik. grotendeel van zn succes komt ook gewoon door zn aparte looks en imago denk ik...daarom heeft ie ook gewonnen van Pearl. Pearl is gewoon een grijs muisje in vergelijking met Ben, maar ze zing wel beter (vind ik)
Ik vond Kim maar niks, zij zit af en toe echt tegen het valse aan, en vind dr af en toe te schreeuwerig. Ik vond Leonie supergoed, vooral het duet met Marco....ze zong marco zowat van t podium af:)
Ach, eerst maar eens afwachten of we nog at van ze gaan horen, en of t niet zo afloopt als bij alle andere talentenjachtsterretjes......
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Dus heeft hij een aparte eigen style.*Marietje* schreef:Smikkell schreef:Zoals ik ook in het andere topic schreef: ik vind Ben wel echt vernieuwend en een eigen stijle hebben.
hmmm dat vinnik niet. als er een gewone knul zoals die Bart ofzo zo had staan zingen, was ie niet zo ver gekomen als Ben denk ik. grotendeel van zn succes komt ook gewoon door zn aparte looks en imago denk ik...daarom heeft ie ook gewonnen van Pearl. Pearl is gewoon een grijs muisje in vergelijking met Ben, maar ze zing wel beter (vind ik)
Ik vond Kim maar niks, zij zit af en toe echt tegen het valse aan, en vind dr af en toe te schreeuwerig. Ik vond Leonie supergoed, vooral het duet met Marco....ze zong marco zowat van t podium af:)
Ach, eerst maar eens afwachten of we nog at van ze gaan horen, en of t niet zo afloopt als bij alle andere talentenjachtsterretjes......
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dus heeft hij een aparte eigen style.*Marietje* schreef:Smikkell schreef:Zoals ik ook in het andere topic schreef: ik vind Ben wel echt vernieuwend en een eigen stijle hebben.
ik dacht dat je een aparte zangstijl bedoelde.....
JD- Ratel
Over de hele linie was Kim echt wel de beste, die Ben is vreselijk overdreven.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Over de hele linie was Kim echt wel de beste, die Ben is vreselijk overdreven.
nee je zegt het verkeerd "over de hele linie vond ik Kim echt wel de beste
dat vind jij namelijk, maar lang niet iedereen he
Zo vond ik Kim dus de slechtste van de 4.....sja t is zo persoonlijk allemaal...
JD- Ratel
Haha, hier moet ik wel om lachen. Ben het met je eens. Maar door je schrijfstijl heb ik geloof ik echt een heel verkeerd beeld van je. Maar deze post vind ik dan wel weet geniaal.*Marietje* schreef:Happydobby schreef:Over de hele linie was Kim echt wel de beste, die Ben is vreselijk overdreven.
Zo vond ik Kim dus de slechtste van de 4.....sja t is zo persoonlijk allemaal...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Haha, hier moet ik wel om lachen. Ben het met je eens. Maar door je schrijfstijl heb ik geloof ik echt een heel verkeerd beeld van je. Maar deze post vind ik dan wel weet geniaal.*Marietje* schreef:Happydobby schreef:Over de hele linie was Kim echt wel de beste, die Ben is vreselijk overdreven.
nou weet je, dat krijg ik heel vaak te horen. dat de manier waarop ik schrijf (ook vaak in smsjes) een beetje uh bot ofzo over kan komen. maar zo ben ik echt niet hoor (vind ik) ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief;) durf normaal nooit mn mond open te trekken, behalve tegen de mensen die ik ken, dan ben ik wel bijdehand. maar zo lekker veilig achter mn laptopje, dan durf ik wel meer voor mn mening uit te komen haha.
maar nogmaals, die laatste post was echt niet naar bedoeld.....
ik ga je in t nachtcafe even verder vervelen met mn puntjes smikkell;)
JD- Ratel
John de Mol gaat zich bekommeren om de beste 11 talenten van The Voice of Holland. Vertelt: "De HMH-groep, zeg maar. Bij hen gaan we kijken wat we voor hen verder kunnen betekenen. We gaan met alle finalisten zo goed als zeker een album maken. Met de anderen misschien een single. We proberen alle talenten onder te brengen bij bevriende platenmaatschappijen en managers. Ik wil niet dat The Voice of Holland voor de kandidaten als een nachtkaars uitgaat. De enige voor wie wij niet zorgen is Jennifer Ewbank. Dat was ook zo afgesproken. Zij is weer toevertrouwd aan de zorg van haar broer."
Ook raar eigenlijk.
Ben trouwens wel heel benieuwd naar All you need is love met Lenny.
Ook raar eigenlijk.
Gast- Gast
Jaa ik ook! Heel erg eigenlijk.. wel goede reclame hoor... (komt AYNIL niet op SBS?)Birgit schreef:John de Mol gaat zich bekommeren om de beste 11 talenten van The Voice of Holland. Vertelt: "De HMH-groep, zeg maar. Bij hen gaan we kijken wat we voor hen verder kunnen betekenen. We gaan met alle finalisten zo goed als zeker een album maken. Met de anderen misschien een single. We proberen alle talenten onder te brengen bij bevriende platenmaatschappijen en managers. Ik wil niet dat The Voice of Holland voor de kandidaten als een nachtkaars uitgaat. De enige voor wie wij niet zorgen is Jennifer Ewbank. Dat was ook zo afgesproken. Zij is weer toevertrouwd aan de zorg van haar broer."
Ook raar eigenlijk.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
nina schreef:Jaa ik ook! Heel erg eigenlijk.. wel goede reclame hoor... (komt AYNIL niet op SBS?)Birgit schreef:John de Mol gaat zich bekommeren om de beste 11 talenten van The Voice of Holland. Vertelt: "De HMH-groep, zeg maar. Bij hen gaan we kijken wat we voor hen verder kunnen betekenen. We gaan met alle finalisten zo goed als zeker een album maken. Met de anderen misschien een single. We proberen alle talenten onder te brengen bij bevriende platenmaatschappijen en managers. Ik wil niet dat The Voice of Holland voor de kandidaten als een nachtkaars uitgaat. De enige voor wie wij niet zorgen is Jennifer Ewbank. Dat was ook zo afgesproken. Zij is weer toevertrouwd aan de zorg van haar broer."
Ook raar eigenlijk.
Nee, All you need komt op rtl 4!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
*Marietje* schreef:Happydobby schreef:Over de hele linie was Kim echt wel de beste, die Ben is vreselijk overdreven.
Ik zit er niet mee hoor, Ik vond Leonie de slechtste.
Volgende week weer X factor, precies zoals ze het in Engeland doen. Echt leuk.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Hoe is dat?Happydobby schreef:*Marietje* schreef:Happydobby schreef:Over de hele linie was Kim echt wel de beste, die Ben is vreselijk overdreven.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
je kan veel van Ben zeggen, maar overdreven vond ik 'm echt niet. De enige deelnemer die ik overdreven vond, lag er gelukkig uiteindelijk al vrij snel uit, want dat was Rafaella. De rest vond ik gelukkig allemaal bescheiden.Happydobby schreef:*Marietje* schreef:Happydobby schreef:Over de hele linie was Kim echt wel de beste, die Ben is vreselijk overdreven.
Ben vind ik ook eerder juist wat meer bescheiden overkomen. Misschien ook niet heel bescheiden ofzo, maar ik vind 'm altijd iets verlegen-jongetjes-achtigs over zich heen hebben. Het enige wat overdreven aan hem is, zijn misschien zijn tattoeages, maar verder...?
Gast- Gast
nina schreef:Hoe is dat?Happydobby schreef:*Marietje* schreef:Happydobby schreef:Over de hele linie was Kim echt wel de beste, die Ben is vreselijk overdreven.
Zag idd het voorstukje van X-factor volgende week. Maar doen ze het nu op een andere manier dan?
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
In Engeland doen ze toch de audities al met publiek? Ik heb de vorige keer niet goed gevolgd, dus weet niet of dat toen al wel of niet was.
Alias- Prater
Pagina 25 van 26 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26
Soortgelijke onderwerpen
» The Voice of Holland
» The voice of Holland 2013
» Liedje van the voice of holland
» The voice of Holland seizoen 2
» Wie wint The Voice of Holland?
» The voice of Holland 2013