Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ga je komend weekend (Pinksteren) doen?

+50
Krullebol
Oasis
silly-one
Bosjesvrouw
Error
Jules
SoGood
Beachgirl
mosio
patjuhhh
Sterre
Merai
Elin
Toet
Silver
Bolleke
May
Niki
Burn
Parisienne
Zininzon
Zonnetje
Mon Amour
Middleme
Jezzie
mzcharlotte
Snoes
M_as
Fearie
Pannetoet
girli
Jeanette
Snack a Jack
Mizz_S
Melis1985
Lady4
Chocolate Cookie
Rev3rie
Arwyn
Shy
Kabouter
Paper Crown
Dolphinne
Suus
_Femme
Travelgurly
Bimbam
ekiaam87
Sarah1985
Atelier Madame
54 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat ga je komend weekend (Pinksteren) doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat ga je komend weekend (Pinksteren) doen?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 11:03

Niks bijzonders Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga je komend weekend (Pinksteren) doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat ga je komend weekend (Pinksteren) doen?

Bericht  May di 7 jun 2011 - 11:04

Vrijdagavond ga ik naar Zorro Very Happy En voor de rest ga ik lekker uitrusten het weekend!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bolleke di 7 jun 2011 - 20:04

In de Amsterdam Arena 3 concerten mee doen met Andre Rieu.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Silver di 7 jun 2011 - 20:13

Het is een weekend vol feestjes,
vrijdags trouwen vrienden van ons, hele dag aanwezig,
zaterdag is mijn vriend zijn oom zoveel jaar bij de baas, halve dag aanwezig,
zondags hebben we een kraamfeest van een achternichtje hele middag
Maandags is hier in de buurt skoatermerke, grote markt met gezelligheid, hele dag aanwezig.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet di 7 jun 2011 - 21:01

Vrijdag naar een feestje, zaterdag naar een feestje, zondag naar een pinkstermarkt en daarna barbecuen bij familie, daarna naar een feestje. Maandag nog geen plannen.

Ik ben wel het hele weekend vrij! En da's heeeullll lang geleden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:07

vrijdag werken tot 18 daarna de tent opzetten voor het bouwen van de bloemencorso wagen. Zaterdag heb ik krentenbollenactie `s middags nog boodschappen doen. Zondag is het hier pinksterrit dus daar staan we met een kraampje en maandag is hier in de buurt een hele grote rommelmarkt en daar ga ik heen.

Gast
Gast

Bericht  Elin di 7 jun 2011 - 23:34

Ik ga naar Pinkpop!!! Echt super veel zin in! Very Happy Ik ben er nog nooit geweest (überhaupt nog nooit naar een festival geweest), dus ik ben héél benieuwd! Hopelijk wordt het weer een beetje goed...
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:41

Dolphinne schreef:Meestal ga ik het hele weekend op Pinksterkamp met de zwemvereniging (zit in de organisatie ervan), maar dit jaar doe ik het even rustiger aan en help ik een jaartje niet mee met organiseren.
Ik ga nu alleen de zaterdag er een dagje heen samen met mijn zoontje. Zondag gaat mn zoontje dan weer naar papa.

En ik ga zondag naar de pinksterfeesten in Beckum. Daar zit mn vriend id organisatie en wil wel eens kijken hoe het er daar aan toe gaat Very Happy.
De maandag ga ik aan de studie als het goed is. (mss ook nog de zondagochtend).

Uit eigen ervaring kan ik jou vertellen dat het daar super gezellig is. Mooi feest maken ze er altijd van.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:45

Vrijdag ben ik jarig bounce en ga ik naar mijn ouders (en m'n nieuwe vriend mag ook mee nerd). 's Avonds heb ik een paar vriendinnen uitgenodigd voor een klein drankje.
Zaterdag t/m Maandag ga ik naar Brugge I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:46

Elin schreef:Ik ga naar Pinkpop!!! Echt super veel zin in! Very Happy Ik ben er nog nooit geweest (überhaupt nog nooit naar een festival geweest), dus ik ben héél benieuwd! Hopelijk wordt het weer een beetje goed...

Volgens mij wordt het sowieso leuk. Ik wil ook echt graag nog een keer naar Pinkpop! Veel plezier in ieder geval Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Merai di 7 jun 2011 - 23:46

Zaterdag moet ik werken en dan 's avonds lekker een avondje met mijn vriend (is uitzonderlijk op de zaterdag). Zondag speelt hij bij Jazz in Duketown (in Den Bosch, waar ik vandaan kom) dus daar gaan we naartoe en dan 's avonds weer terug. Maandag gaan we naar mijn schoonouders in Sneek en blijven we daar slapen, gezellig weekend voor de boeg dus!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Sterre di 7 jun 2011 - 23:47

Vrijdag naar de kapper en mijn paspoort verlengen, dan een middagje keukens kijken en naar de woonboulevard
Zaterdag naar Pinkpop met mijn vriend en een aantal vriend(inn)en Very Happy
Zondag uitrusten en 's avonds een verjaardagsborrel van een vriend
Maandag uitslapen, misschien nog naar een keukenzaak, vacatures zoeken en sollicitatiebrieven schrijven

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  patjuhhh di 7 jun 2011 - 23:48

Ik moet van vrijdag t/m maandag gewoon werken!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  mosio wo 8 jun 2011 - 3:16

Vrijdag hebben we een bruiloft van goede vrienden. Zaterdag wordt denk ik lekker uitrusten misschien even bij ons huis kijken of ze al weer wat gedaan hebben. Zondag gaan we pitch en putten met de schoonfamilie en maandag gaan we met mijn familie naar een dierentuin in Munster Duitsland.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Elin wo 8 jun 2011 - 5:16

June schreef:
Elin schreef:Ik ga naar Pinkpop!!! Echt super veel zin in! Very Happy Ik ben er nog nooit geweest (überhaupt nog nooit naar een festival geweest), dus ik ben héél benieuwd! Hopelijk wordt het weer een beetje goed...

Volgens mij wordt het sowieso leuk. Ik wil ook echt graag nog een keer naar Pinkpop! Veel plezier in ieder geval Very Happy.

Dank je! Very Happy Ik roep al jaren dat ik naar Pinkpop wil, dus het moest er maar eens van komen!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  Beachgirl wo 8 jun 2011 - 5:31

Zondag niets speciaals, maandag moet ik werken.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:44

Ik blijf gewoon thuis.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 6:27

Ik heb niet echt bijzondere plannen eigenlijk.
Vrijdag en zaterdagavond heb ik met vrienden afgesproken en verder ga ik een beetje rustig aan doen, want dat is wel echt nodig.

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 8 jun 2011 - 7:29

Vrijdagavpond: Feestje Amsterdam
Zaterdagavond: Feestje Den Bosch
Zaterdagmiddag: Familiefeestje
Zondag: Dancefeestje in mijn woonplaats
Zondag: Eigenlijk nog een BBQ maar dat wordt krapjes
Maandag: Geen plannen
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 7:29

Sogood, wat prop jij je dagen vol zeg, vreselijk. Heb je nooit behoefte aan rust?

Gast
Gast

Bericht  Jules wo 8 jun 2011 - 7:31

Ik heb geen bijzondere plannen, vrijdag en zaterdag werken, maandag waarschijnlijk de verjaardag van m'n broertje vieren.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  SoGood wo 8 jun 2011 - 7:31

Storm schreef:Sogood, wat prop jij je dagen vol zeg, vreselijk. Heb je nooit behoefte aan rust?

Hou op, ik loop als sinds januari achter de feiten aan. Ik had mezelf voorgenomen om het rustiger aan te doen maar het lukt me nog niet echt. Gelukkig na dit weekend nog een kort weekje werken en dan 2 weken vakantie. Heb nog niet eens tijd gehad om iets te boeken. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 7:36

Sogood schreef:
Storm schreef:Sogood, wat prop jij je dagen vol zeg, vreselijk. Heb je nooit behoefte aan rust?

Hou op, ik loop als sinds januari achter de feiten aan. Ik had mezelf voorgenomen om het rustiger aan te doen maar het lukt me nog niet echt. Gelukkig na dit weekend nog een kort weekje werken en dan 2 weken vakantie. Heb nog niet eens tijd gehad om iets te boeken. Very Happy
Ik bedoelde het niet lullig, en ik begrijp heel goed dat het super gezellig is allemaal, maar ik zou gek worden met zo'n schema als die van jou. Dus bij deze beveel ik jou: op maandag gaat de laptop en telefoon uit en ga jij gewoon heerlijk relaxt een boek lezen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 7:41

Wij gaan op visite bij mijn vader en verder niets.. smile

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 8 jun 2011 - 7:42

Storm schreef:
Sogood schreef:

Ik bedoelde het niet lullig, en ik begrijp heel goed dat het super gezellig is allemaal, maar ik zou gek worden met zo'n schema als die van jou. Dus bij deze beveel ik jou: op maandag gaat de laptop en telefoon uit en ga jij gewoon heerlijk relaxt een boek lezen Wink

Haha, ik weet dat je het niet lullig bedoelt, zo ervaar ik het ook zeker niet! Ik heb hierover ook al meerdere malen geklaagt op het forum. Ik word er eerlijk gezegd ook wel een beetje gek van soms en stiekem zie ik ook op tegen dit weekend maar het ene feestje is van mijn beste vriend en het andere feestje is van en voor één van mijn beste vriendinnen dus ja.. En familiefeestje wil ik ook niet afzeggen en in het dancefeestje heb ik gewoon super veel zin. Aaah! :shock: Geweldig het maandag-boek idee! Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: