Aardbeien
Pagina 1 van 1
Aardbeien
Weten jullie wanneer een kindje verse aarbeien mag? Dus niet gekookt maar gewoon zo vers
Op internet staan wel zo veel verschillende dingen. Ook dat het een allergische reactie kan veroorzaken enz
Op internet staan wel zo veel verschillende dingen. Ook dat het een allergische reactie kan veroorzaken enz
Gast- Gast
Re: Aardbeien
vanaf 1 jaar
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het vorige week nagevraagd bij het CB. Er staat inderdaad 1 jaar voor, maar volgens het CB mag je het gerust proberen. De enige reactie die ze ervan krijgen is uitslag. Krijgt hij/zij uitslag dan is de tijd nog niet rijp om aardbeien te geven. Vorige week hebben we T. voor het eerst aardbeien gegeven. Hij heeft ervan gesmuld en heeft geen uitslag gehad. Het zelfde geld voor kiwi's. Als ze daar gevoelig voor zijn dan gaan ze aan de diaree, ook vorige week geprobeerd en hij heeft er geen reactie op gegeven. Dus dat krijgt hij ook van mij voortaan.
Gast- Gast
Hier krijgen ze het sinds ze een maand of 10 zijn.
Volgens cb kon dat prima en zou je het wel merken als het een allergische reactie oplevert.
Hier smullen ze er enorm van.
Volgens cb kon dat prima en zou je het wel merken als het een allergische reactie oplevert.
Hier smullen ze er enorm van.
Gast- Gast
S. is nu 10,5 maand. Ik denk dat ik het straks gewoon ga proberen. Wel een mini stukje dat wel
Gast- Gast
Y. krijgt sinds een paar weken ook aardbeien, ze vindt ze heerlijk, ze begint al met haar handjes te wapperen als ze ze ziet.
Gast- Gast
H. krijgt ze ook al een tijdje.
Heerlij kvind ze die.
Tip: Trek wel oude kleren aan of een overalletje
Heerlij kvind ze die.
Gast- Gast
Ik heb het gewoon een keer geprobeerd, zal rond de 10 maanden geweest zijn. Toen hij er niet op reageerde kreeg hij het vaker.
Gast- Gast
Hier ook gewoon geprobeerd, en zonder problemen. Kiwi net zo, dat heb ik ook eerst aangekeken, maar gelukkig hebben ze hier nog nooit een reactie op eten gehad.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:H. krijgt ze ook al een tijdje.
Heerlij kvind ze die.
Ik heb zo'n slab met mouwen die 2 maten te groot is dus dat komt wel goed
Gast- Gast
Hier ook al een tijde hoor hij vind het heerlijk, al word het wel een kliederboel idd.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: