Broodbakmachine
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Broodbakmachine
Wie heeft een broodbakmachine en kan me vertellen welke dat is en hoe het bevalt?
Ik kom via Google zoveel uiteenlopende reacties tegen, dat ik de hulptroepen hier maar eens moet inschakelen.
Ik kom via Google zoveel uiteenlopende reacties tegen, dat ik de hulptroepen hier maar eens moet inschakelen.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Broodbakmachine
Wij hebben er 1, ik weet niet precies welk merk het.
Ik vind het echt ideaal, ook al duurt het wel even. Maar je hoeft er vrij weinig voor te doen en je kunt echt je eigen brood bedenken. Wat jij lekker vindt kun je uitproberen. Ik maak hem vaak, snij hem in plakken en dan dan ook in de vriezer.
Ik vind het echt ideaal, ook al duurt het wel even. Maar je hoeft er vrij weinig voor te doen en je kunt echt je eigen brood bedenken. Wat jij lekker vindt kun je uitproberen. Ik maak hem vaak, snij hem in plakken en dan dan ook in de vriezer.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Bedankt voor je reactie! Nog geen grote mislukkingen gehad of dingen die soms niet helemaal goed gaan tijdens het bakken?
Mocht je tijd hebben en de machine staat op een makkelijk zichtbare plek, zou je dan nog eens kunnen kijken welk merk er op staat? Alleen als het niet teveel moeite is hoor
Mocht je tijd hebben en de machine staat op een makkelijk zichtbare plek, zou je dan nog eens kunnen kijken welk merk er op staat? Alleen als het niet teveel moeite is hoor
Effie_O- Prater
Effie_O schreef:Bedankt voor je reactie! Nog geen grote mislukkingen gehad of dingen die soms niet helemaal goed gaan tijdens het bakken? Er is nog nooit wat mislukt, het snijden is vaak lastiger
Mocht je tijd hebben en de machine staat op een makkelijk zichtbare plek, zou je dan nog eens kunnen kijken welk merk er op staat? Alleen als het niet teveel moeite is hoor Ik ben vanavond thuis dan zal ik even kijken voor je.
Cheesegirl- Ratel
Haha oh ja, zelf snijden! Ben bang dat mijn plakjes ook regelmatig te dik/dun/scheef zullen worden gesneden
Effie_O- Prater
Ik gebruikte altijd een snijmachine, maar sinds die stuk is bak ik ook minder brood haha!
Cheesegirl- Ratel
Ah dat is jammer!
Haha wel een goed idee, zo'n snijmachine. Ook nog maar eens naar kijken
Haha wel een goed idee, zo'n snijmachine. Ook nog maar eens naar kijken
Effie_O- Prater
Ik heb even gekeken, wij hebben een Max Matic.
Cheesegirl- Ratel
Super, dank je wel! Ga meteen Googlen, ben heel benieuwd
Effie_O- Prater
Wij hebben hem toen der tijd een keer bij de Action vandaan.
Niet duur en echt een prima ding!
Maar dan moet de Action er net toevallig één in de aanbieding hebben.
Niet duur en echt een prima ding!
Maar dan moet de Action er net toevallig één in de aanbieding hebben.
Cheesegirl- Ratel
Oh dat is wel de moeite waard om dat in de gaten te gaan houden, bedankt voor de tip!
Effie_O- Prater
Wij hebben er ook één staan, maar ben de handleiding kwijt hahaha. Duuus ik bak eens in de zoveel tijd op goed geluk een brood, vaak met wit brood met noten en rozijnen. Heel erg lekker En dan snijd ik juist dikke .. eh.. hompen omdat ik niet recht kan snijden haha maar 't is heerlijk!
En makkelijk! Mieter alles erin, okee je moet wel tijdje wachten... Maar daarna ruikt 't zoo lekker in huis
En makkelijk! Mieter alles erin, okee je moet wel tijdje wachten... Maar daarna ruikt 't zoo lekker in huis
Gast- Gast
En welk merk hebben jullie?
Ik begin al helemaal te watertanden als ik het zo lees
Ik begin al helemaal te watertanden als ik het zo lees
Effie_O- Prater
Een Princess! al een oud ding, ooit 's in de kringloopwinkel tegen gekomen! Maar nieuw kosten ze nog geen 50 euro, vind ik wel meevallen, eigenlijk...
Gast- Gast
Vind de prijzen inderdaad ook erg meevallen. Kringloop had ik nog niet eens aan gedacht, terwijl ik zo graag in kringloopwinkels rond loop Maar inderdaad, voor die prijzen kan ik ook wel een nieuwe zoeken.
Effie_O- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: