Wat voor servies heb jij?
+35
rapa nui
Verona
Eris
Bosjesvrouw
Minx
Sophiee
kwak
Moonlight
Theeleut
Sjaantje
Ooh La La!
Lien
Flippin' Bitch
Blondie
sanne-84
Bliss
_Lacey_
TukTuk
Jerry
Guus
Zonnetje
Curious
ThinkPink
Caroow
Tsjip
Zininzon
xxDila
Shisha
Error
VeryCherry
Pien
Niekske
Tania
Zwerver
Queen
39 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat voor servies heb jij?
Ik heb geen vast servies, maar heb wel erg veel servies van Rice. Dat is melamine servies, dus plastic. Dat was handig met m'n verhuizingen naar 't buitenland en kon ik makkelijk een paar bordjes in m'n koffer meenemen en hoefde ik niet elke keer nieuw servies te kopen. Intussen is het wat uitgebreid en heb ik ook veel diepe borden en bekers er van.
Ooit komt er natuurlijk wel een echt servies, maar voor nu vind ik dit prima! Ik vind het wel vrolijk.
Ooit komt er natuurlijk wel een echt servies, maar voor nu vind ik dit prima! Ik vind het wel vrolijk.
Gast- Gast
hihi, zonder de poster te hebben gezien, dacht ik 'dat is vast 't servies van Marin'
Wij hebben 4 borden van Royal Boch van de kringloop, een paar borden van de action, 'n paar van de blokker, mokken van ikea..
Ik wil heel graag 'n servies bij elkaar sparen, maar mijn vriend vindt dat voor oude vrouwen...
Ben ik trouwens de enige die Blond servies lelijk vindt?
Wij hebben 4 borden van Royal Boch van de kringloop, een paar borden van de action, 'n paar van de blokker, mokken van ikea..
Ik wil heel graag 'n servies bij elkaar sparen, maar mijn vriend vindt dat voor oude vrouwen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:hihi, zonder de poster te hebben gezien, dacht ik 'dat is vast 't servies van Marin'
Hahaha wat grappig. Leuk om te horen dat 't bij mij past M'n moeder verkoopt het in de winkel, vandaar dat ik er intussen ook best wel veel van heb.
En nee ik vind Blond ook stom, en Pip ook. Veel te popi jopi en ik vind de tekeningen van Blond stom
Gast- Gast
Ik heb het goedkope budget servies van de Blokker
Ben er enorm blij mee, het is mooi en niet duur! Sinds we samenwonen, nu bijna een jaar zijn er al 2 borden en 1 mok gesneuveld, zou er enorm zuur van zijn geweest als het een duur servies geweest was! Geef er verder ook totaal niet om, je eet er van en verder niet.
Ben er enorm blij mee, het is mooi en niet duur! Sinds we samenwonen, nu bijna een jaar zijn er al 2 borden en 1 mok gesneuveld, zou er enorm zuur van zijn geweest als het een duur servies geweest was! Geef er verder ook totaal niet om, je eet er van en verder niet.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb gewoon simpel, wit servies van de HEMA.
Blond servies vind ik ook helemaal niks, net als PIP en alle andere serviezen met drukke prints erop.
Blond servies vind ik ook helemaal niks, net als PIP en alle andere serviezen met drukke prints erop.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Paraplu schreef:Niekske schreef:Ik heb het delfts blond diner servies en het ff bijkletsen thee servies. Ik vind het vierkante servies van xenos erg mooi, maar wel die met de afgeronde hoeken.
Deze dus, heb ik zelf ook.
Hee dit vind ik ook leuk! Ik wil ook een nieuw servies, heb nu zwart servies dat ik van iemand heb gekregen, maar ben er eigenlijk wel een keer op uitgekeken en vind het wel leuk om, nu ik een nieuw huis heb, ook een nieuw, fris servies uit te zoeken. Dit hou ik even in gedachten!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
@Bliss
Ik heb het servies in een pakket gekocht. Ik geloof met 6 borden in verschillende maten. Heb er los een aantal schalen bij gekocht. Is qua prijs ook een leuk servies!
Ik heb het servies in een pakket gekocht. Ik geloof met 6 borden in verschillende maten. Heb er los een aantal schalen bij gekocht. Is qua prijs ook een leuk servies!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Leuk! Ben vanmiddag nog bij Xenos geweest, maar toen heb ik niet goed naar servies gekeken. Maar ik ga toch snel weer terug, zag véél leuke dingen voor in mn nieuwe huissie!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
die vierkante met ronde hoeken van de xenos ziet er wel leuk uit!
heb nu simpel wit servies, geen idee meer waar vandaan.
hoe lang doen jullie met het servies?
heb nu simpel wit servies, geen idee meer waar vandaan.
hoe lang doen jullie met het servies?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wij hebben een deel van de Xenos (gebroken wit). Schaaltjes en mokken heb ik van verschillende merken en winkels
Gast- Gast
Wij hebben een mix van een IKEA servies en Blond servies (alhoewel dat laatste meer voor de sier in een mooie kast staat..)
Blondie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11
Op dit moment hebben wij nog oude lelijke borden van de moeder van mijn vriend, maar die wil ik echt snel weg hebben! Dus wij zitten te denken aan een mooi vierkant servies of dat van Riviera Maison.
Gast- Gast
En dan gecombineerd met een roomwit servies met op ieder ding een zwart kroontje en 'soup' 'oil' 'bread' e.d. Dat witte (soep)servies was een kerstpakket van mijn vaders vriendin, heb vervolgens het zwarte servies gekocht zodat ik het kan combineren.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb nu mokken, kommen en een paar ontbijtbordjes van het oililyservies daarbij wil ik denk gewoon een neutraal servies.
Ik heb ook de theepot, suikerpotje en melkkannetje van oilily
Ik heb ook de theepot, suikerpotje en melkkannetje van oilily
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Wij hebben het witt Iittala Teema servies (alleen borden, geen kopjes)
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Over servies gesproken... Ik heb hier nog een servies wat weg mag! Is er iemand die er blij mee te maken is?
Het gaat om dit Blokker-servies (foto van internet geplukt):
en is overcompleet. We hebben het als set gekocht (bordjes groot en klein, schaaltjes, kopjes + schoteltjes, theepot, suiker- en melkkannetje, eierdopjes herinner ik me zo uit het hoofd. Volgens mij is het een zespersoons servies en ik herinner me dat we nog een aantal borden en volgens mij ook kleine schaaltjes bij hebben gekocht.
Het staat al enige tijd ongebruikt boven, voor € 25,- mag het weg. Wel komen ophalen, versturen is geen optie want het is veel en zwaar. Oh en het staat dus boven, dus ook zelf even naar beneden sjouwen graag, want dat lukt me niet
Iemand interesse? Indien nodig wil ik boven wel even gaan kijken hoeveel ik overal precies van heb, maar het ligt verspreid over verschillende dozen dus het is niet heel makkelijk voor mij om alles bij elkaar te sprokkelen zonder hulp
Het gaat om dit Blokker-servies (foto van internet geplukt):
en is overcompleet. We hebben het als set gekocht (bordjes groot en klein, schaaltjes, kopjes + schoteltjes, theepot, suiker- en melkkannetje, eierdopjes herinner ik me zo uit het hoofd. Volgens mij is het een zespersoons servies en ik herinner me dat we nog een aantal borden en volgens mij ook kleine schaaltjes bij hebben gekocht.
Het staat al enige tijd ongebruikt boven, voor € 25,- mag het weg. Wel komen ophalen, versturen is geen optie want het is veel en zwaar. Oh en het staat dus boven, dus ook zelf even naar beneden sjouwen graag, want dat lukt me niet
Iemand interesse? Indien nodig wil ik boven wel even gaan kijken hoeveel ik overal precies van heb, maar het ligt verspreid over verschillende dozen dus het is niet heel makkelijk voor mij om alles bij elkaar te sprokkelen zonder hulp
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
*up*
Ik wil al een hele poos een servies bij elkaar gaan sparen, maar mijn vriend vind dat iets voor oude wijven...
Nou krijgen we zondag mensen over de vloer die blijven eten, waardoor we we met z'n achten zijn. Ons 'kringloopservies' (van alles bij elkaar) is een paar maand geleden uitgedund naar 7 borden (heb er eentje laten vallen met afwassen....) en ik vond dit een mooie reden om te starten met 'n nieuw servies.
Ook ben ik er sinds vanmiddag uit welk servies 't gaat worden! Niet de Best Budget van de Blokker en ook geen Wedgwood, maar een beetje er tussenin
Zo blij dat ik een servies heb gevonden dat:
# waarschijnlijk nog een hele poos blijft bestaan
# lekker eenvoudig en toch chique is
# niet reteduur is
Ik wil al een hele poos een servies bij elkaar gaan sparen, maar mijn vriend vind dat iets voor oude wijven...
Nou krijgen we zondag mensen over de vloer die blijven eten, waardoor we we met z'n achten zijn. Ons 'kringloopservies' (van alles bij elkaar) is een paar maand geleden uitgedund naar 7 borden (heb er eentje laten vallen met afwassen....) en ik vond dit een mooie reden om te starten met 'n nieuw servies.
Ook ben ik er sinds vanmiddag uit welk servies 't gaat worden! Niet de Best Budget van de Blokker en ook geen Wedgwood, maar een beetje er tussenin
Zo blij dat ik een servies heb gevonden dat:
# waarschijnlijk nog een hele poos blijft bestaan
# lekker eenvoudig en toch chique is
# niet reteduur is
Jerry- Ratel
Ik heb servies van Xenos. Grote borden wit met roze ruitjes aan de rand en kleine borden zijn groen met roze bloemen, beetje pip idee. Alleen zijn er al best veel onderdelen stuk, dus ik wil ook op zoek naar een nieuw servies. Ik ga dan weer bij Xenos kijken.
Ik heb ook een vierkant servies, maar ik vind een vierkant bord niet handig eten, ik draai mn bord namelijk nogal vaak rond, haha. En de grote borden pasten niet zo goed in de vaatwasser, dus die gebruik ik alleen als ik eters krijg.
Ik heb ook een vierkant servies, maar ik vind een vierkant bord niet handig eten, ik draai mn bord namelijk nogal vaak rond, haha. En de grote borden pasten niet zo goed in de vaatwasser, dus die gebruik ik alleen als ik eters krijg.
Gast- Gast
Wij hebben dit servies
En dit
En dit
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Mooi Jerry, waar komt het vandaan?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb het bij de V&D gevonden. Volgens de website van Maxwell and Williams verkopen ze 't ook bij de Hanos en bij een plaatselijk warenhuis in mijn woonplaats
Bij de V&D hadden ze maar 5 borden liggen, dus ga denk ik naar dat warenhuis
Bij de V&D hadden ze maar 5 borden liggen, dus ga denk ik naar dat warenhuis
Jerry- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: