Servies
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Servies
Hallo meiden,
Ik ben toe aan een nieuwe set gebaksbordjes. Een leuke theepot met kopjes en mokjes.
Daarom vraag ik jullie om inspiratie. Ik houd het graag wel betaalbaar
Ik ben toe aan een nieuwe set gebaksbordjes. Een leuke theepot met kopjes en mokjes.
Daarom vraag ik jullie om inspiratie. Ik houd het graag wel betaalbaar
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Re: Servies
Bij de action heb je leuke kopjes etc, voor weinig geld
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Bij de action heb je leuke kopjes etc, voor weinig geld
Soms is het bij Action net treffen inderdaad. Jammer dat je het assortiment niet online kunt bekijken.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ik vind het leuk dat je bij de IKEA allerlei verschillende kleuren en vormen hebt en zo van alles bij elkaar kan zoeken. Het is niet heel goedkoop (sommige kopjes wel, maar lang niet alles), maar wel veel keus en erg leuk om te kijken!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik zou gewoon gaan kijken bij de Ikea, Xenos, Blokker, Big Bazaar, Hema, V&D, wat naar jullie wens is
Ik heb alles van blond, maar zou anders bij de Hema goed slagen! Ik ga deze gebaksbordjes kopen:
http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/huis/keuken-en-eetkamer/tafelen/servies/aardewerk/servies-lissabon-(99002205)
Ik heb alles van blond, maar zou anders bij de Hema goed slagen! Ik ga deze gebaksbordjes kopen:
http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/huis/keuken-en-eetkamer/tafelen/servies/aardewerk/servies-lissabon-(99002205)
Gast- Gast
Dit servies hebben wij!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: