Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke serie moet ik downloaden en kijken?

+10
Sweety
Jeanette
Lejow
Catootje
Blond
ButterflyEffect
Happydobby
Tyrael
Lies
Marie
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke serie moet ik downloaden en kijken? - Pagina 2 Empty Re: Welke serie moet ik downloaden en kijken?

Bericht  Caresses ma 13 dec 2010 - 3:09

- Entourage (aanrader)
Gaat over een opkomende acteur Vince die samen met zijn twee jeugdvrienden en zijn halfbroer in Los Angeles wonen. Samen leven ze in luxe, komen ze op de mooiste feesten en regelen heel wat vrouwen. De serie heeft de afgelopen 3 jaar 4 Emmy’s, een Golden Globe, én de Britse Bafta voor ‘Best International Television Series’.

- Smallville (aanrader smile)
De serie 'Smallville' gaat over de tiener Clark Kent. Ooit zal hij zijn bijzondere krachten leren beheersen, zijn roeping begrijpen en de rol van Superman op zich nemen, maar voor het zover is, moet hij door de pubertijd heen zien te komen. Zijn ontluikende superkrachten zijn daarbij eerder een handicap dan een zegen. 'Smallville' is een mix van een realistische verhaallijn en elementen uit het beroemde verhaal van 'Superman'.
(tekst van veronica)

- 24

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke serie moet ik downloaden en kijken? - Pagina 2 Empty Re: Welke serie moet ik downloaden en kijken?

Bericht  Lady4 wo 15 dec 2010 - 2:47

McLeod's Daughters!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Try wo 15 dec 2010 - 3:34

Modern family smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven