Welke serie moet ik downloaden en kijken?
+10
Sweety
Jeanette
Lejow
Catootje
Blond
ButterflyEffect
Happydobby
Tyrael
Lies
Marie
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke serie moet ik downloaden en kijken?
- Entourage (aanrader)
Gaat over een opkomende acteur Vince die samen met zijn twee jeugdvrienden en zijn halfbroer in Los Angeles wonen. Samen leven ze in luxe, komen ze op de mooiste feesten en regelen heel wat vrouwen. De serie heeft de afgelopen 3 jaar 4 Emmy’s, een Golden Globe, én de Britse Bafta voor ‘Best International Television Series’.
- Smallville (aanrader )
De serie 'Smallville' gaat over de tiener Clark Kent. Ooit zal hij zijn bijzondere krachten leren beheersen, zijn roeping begrijpen en de rol van Superman op zich nemen, maar voor het zover is, moet hij door de pubertijd heen zien te komen. Zijn ontluikende superkrachten zijn daarbij eerder een handicap dan een zegen. 'Smallville' is een mix van een realistische verhaallijn en elementen uit het beroemde verhaal van 'Superman'.
(tekst van veronica)
- 24
Gaat over een opkomende acteur Vince die samen met zijn twee jeugdvrienden en zijn halfbroer in Los Angeles wonen. Samen leven ze in luxe, komen ze op de mooiste feesten en regelen heel wat vrouwen. De serie heeft de afgelopen 3 jaar 4 Emmy’s, een Golden Globe, én de Britse Bafta voor ‘Best International Television Series’.
- Smallville (aanrader )
De serie 'Smallville' gaat over de tiener Clark Kent. Ooit zal hij zijn bijzondere krachten leren beheersen, zijn roeping begrijpen en de rol van Superman op zich nemen, maar voor het zover is, moet hij door de pubertijd heen zien te komen. Zijn ontluikende superkrachten zijn daarbij eerder een handicap dan een zegen. 'Smallville' is een mix van een realistische verhaallijn en elementen uit het beroemde verhaal van 'Superman'.
(tekst van veronica)
- 24
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
McLeod's Daughters!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Modern family
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Sherlock Holmes serie ( online kijken?)
» welke serie was dat?
» Welke serie ben jij nu het checken?!
» Welke serie volg jij?
» Vanaf welke leeftijd tv kijken?
» welke serie was dat?
» Welke serie ben jij nu het checken?!
» Welke serie volg jij?
» Vanaf welke leeftijd tv kijken?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: