Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

4 plaatsers

Ga naar beneden

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht Empty Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

Bericht  PapillonRose vr 3 jun 2011 - 3:46

Vandaag eindelijk een beetje leuke zomerbroek gevonden! Omdat mijn buik wat dikker is dan voor de zwangerschap, en mijn benen nog hetzelfde zijn krijg ik hele rare situaties. Bijvoorbeeld een broek die dan goed zit bij mijn buik maar verder ontzettend slobbert terwijl het niet hoort..

Maar nu heb ik er eentje gevonden, met elastische band en een touwtje om aan te trekken. Deze is het:
Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht 11786_38990_medium

En nu ben ik eigenlijk op zoek naar meer broeken met hetzelfde principe, maar het liefst wel weer een beetje anders als deze zodat het niet lijkt of ik alleen maar dezelfde heb. Alle soorten broeken zijn welkom, zolang hij dus maar niet sluit met rits en knoop. Dus, heb je ook zoiets of weet je waar ze leuke hebben (alle lengtes mag) dan hoor ik het graag Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht Empty Re: Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

Bericht  TukTuk vr 3 jun 2011 - 3:55

Bij Zalano heb je er geloof ik genoeg van dat soort, heb er 2 weken geleden een aantal besteld, neem aan dat ze er nog steeds zijn.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht Empty Re: Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

Bericht  PapillonRose vr 3 jun 2011 - 3:57

Dan ga ik maar eens van mijn geloof afstappen en zo eens op de site kijken! Omdat ik de reclames van Zalando zo irritant vind heb ik nog nooit op de site gekeken :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht Empty Re: Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

Bericht  TukTuk vr 3 jun 2011 - 4:09

PapillonRose schreef:Dan ga ik maar eens van mijn geloof afstappen en zo eens op de site kijken! Omdat ik de reclames van Zalando zo irritant vind heb ik nog nooit op de site gekeken :P

Haha ja ik had dat ook hoor! Maar vind het een fijne site (Al stel ik wel altijd een max bedrag in tijdens het zoeken, want er komen ook gewoon ontiegelijk dure dingen voorbij). De broeken die ik gezien hadden waren van Only en Vero Moda, dus daar zou je ook in de winkels kunnen kijken! Maar ik bestel altijd liever online Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht Empty Re: Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

Bericht  PapillonRose vr 3 jun 2011 - 4:20

Stiekem vind ik het toch een klein beetje raar van mezelf om niet te kijken vanwege een reclame Wink Maar ik ben ondertussen aan het kijken en heb al een paar leuke broeken voorbij zien komen, vooral van Vero Moda idd Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht Empty Re: Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

Bericht  Monte vr 3 jun 2011 - 4:27

Bij de C&A hebben ze nu hele leuke. Ik heb daar 2 zomerbroeken met touwtje vandaan. Maar ze hebben ook kortere en ook een van spijker, zonder rits en knoop. Die ga ik misschien ook nog wel kopen.

http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/CA9/251899/C21_1A1_CA9_251899/
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/CA9/249299/C21_1A1_CA9_249299/?PRmin=5&PRmax=40&KAPRmin=500&KAPRmax=4000&F=1,2,19,17,22&PI=6&SM=0
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/CA9/250924/C21_1A1_CA9_250924/?PRmin=5&PRmax=40&KAPRmin=500&KAPRmax=4000&F=1,2,19,17,22&PI=2&SM=0
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/CA9/247165/C21_1A1_CA9_247165/?PRmin=5&PRmax=40&KAPRmin=500&KAPRmax=4000&F=1,2,19,17,22&PI=7&SM=0

Hier een aantal. Op wehkamp(bij C&A) staan er nog veel meer op.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht Empty Re: Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

Bericht  PapillonRose vr 3 jun 2011 - 7:47

Dat zijn ook leuke Monte! Ik heb er inmiddels een paar bij Zalando besteld, even kijken hoe die bevallen en anders heb ik de Wehkamp dus ook nog achter de hand Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht Empty Re: Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

Bericht  Monte vr 3 jun 2011 - 7:51

PapillonRose schreef:Dat zijn ook leuke Monte! Ik heb er inmiddels een paar bij Zalando besteld, even kijken hoe die bevallen en anders heb ik de Wehkamp dus ook nog achter de hand Very Happy
Inderdaad, of naar de C&A winkels gaan, daar hangen ze ook.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht Empty Re: Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

Bericht  Possom vr 3 jun 2011 - 8:11

Ik vroeg laatst aan een vriendinnetje waar ze haar leuke touwtjesbroek vandaan had, en dat was gewoon de Zeeman voor vijf euro! Misschien hebben ze ze nog?
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht Empty Re: Broeken met drawstring en/of elastische band gezocht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum