Kleintjes in de zon
+7
Mamsie
mirrie
Minx
chipa
Liadan
loesje
Antibes
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kleintjes in de zon
Oh, er zijn genoeg moeders die hun baby's/kindjes onder de zonnebank leggen hoor. Is zelfs een keer een babytje overleden omdat moeder hem/haar was vergeten..
Hier smeer ik B. altijd in met babyzonnebrand factor 50 en leg ik zijn speelkleed of badje in de schaduw en anders zet ik er een parasol bij. Ook heeft ie (bijna) altijd een petje en/of zonnebril (Babybanz) op.
Hier smeer ik B. altijd in met babyzonnebrand factor 50 en leg ik zijn speelkleed of badje in de schaduw en anders zet ik er een parasol bij. Ook heeft ie (bijna) altijd een petje en/of zonnebril (Babybanz) op.
Gast- Gast
Wij hebben de hele dag de volle zon in de tuin, maar mijn dochter ligt altijd in de schaduw d.m.v het zonnescherm en grote parasol. Ook probeer ik meestal de zon te vermijden s'middags. Dan ligt ze vaak toch in bed voor haar middagdutje. En goed insmeren met factor 50. Hoedje/petje en zonnebril zijn hier geen favoriet!
Maar kinderen/baby's onder de zonnebank leggen, dan ben je echt niet goed wijs!
Maar kinderen/baby's onder de zonnebank leggen, dan ben je echt niet goed wijs!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Daarom smeer ik hem ook wel gewoon helemaal in Maar neem aan dat hij wel minder snel verbrand dan zonder iets erbij aan.Teddyaapje schreef:Dolcis_ schreef:Ik smeer hem in en let er een beetje op dat hij niet constant in de felle zon is. Maar vanmorgen heeft hij wel een aantal uur in de zon gezeten in het badje. Ik heb hem een voetbal tshirtje aan gehouden tegen het verbranden.
Ik weet niet van welk stof het voetbalshirtje was maar 'normale' natte kleding beschermd niet tegen de zon.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: