Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

apparaatje tegen koortslip

Ga naar beneden

apparaatje tegen koortslip Empty apparaatje tegen koortslip

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 23:04

Kent iemand dat apparaatje waarmee je een koortslip sneller zou kunnen genezen? Het heet Herpotherm (vroeger Hotkiss). Ik heb bijna onafgebroken een koortslip, nu de derde in een maand en ik wil er toch wel heel graag vanaf. Ik gebruik nu de patches van Compeed, dan doet mijn lip aanzienlijk minder pijn en is de dikke bult minder zichtbaar. Ik slik ook L-Lysine tabletten, dagelijks 2 en tijdens een koortslip meer per dag. Helaas werkt het allemaal niet en heb ik dus constant zo'n dikke zweer op mijn lip. Nu overweeg ik dat apparaatje, hij kost dan wel 50 euro, maar al die tubes creme en patches (10 euro voor 7 stuks, dus ik plak wat af met die dingen) kosten me nog veel meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

apparaatje tegen koortslip Empty Re: apparaatje tegen koortslip

Bericht  Lonne do 2 jun 2011 - 1:13

Dat is zeker de moeite waard!
Ik heb hem ook ooit gekocht en heb er nog geen minuut spijt van gehad ondanks dat hij 50 euro kosten.
Zorg wel dat je hem binnen handbereik houd, want als je het voelt moet je het al meteen gaan gebruiken.
Dan kun je het wel voor blijven, maar als er eenmaal een blaasje zit dan is het echt TE pijnlijk om hem dan weg te branden is mijn ervaring.
Maar een goeie aankoop!! Werkt erg goed!
Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

apparaatje tegen koortslip Empty Re: apparaatje tegen koortslip

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 1:19

Dankje voor je reactie. Ik heb net de patch verwisseld en zag dat er een stuk of 4 blaasjes zitten, dat wordt weer een flinke dus Mad
Ik denk dat ik dat ding dan toch maar ga bestellen. Als ik hem aan voel komen, voel ik het tintelen en dan zi er ook meteen een bultje op. Denk je dat hij dan toch nog werkt? En als je hem op de blaasjes gebruikt, werkt het dan ook nog, of heb je er dan niet veel meer aan? Pijn vind ik niet zo erg, ik heb een redelijk hoge pijngrens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

apparaatje tegen koortslip Empty Re: apparaatje tegen koortslip

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum