Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wie heeft hem ook al!!!

+7
Summerlovin
Bliss
silly-one
Rumble
Suus
TricTrac
banjer49
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 23:33

Joontjuh schreef:Bij de Halfords kun je de fietsen ook zo kopen... In Uden staan ze met een stuk of 8 aan elkaar buiten en een prijsje eraan.
Ik heb alleen geen idee hoe duur ze zijn, want zelfs gratis zou ik geen reclame maken voor de postkloteloterij.
Mocht ik ooit zo'n fiets krijgen/winnen, dan ga ik linea recta naar de bouwmarkt en zoek een paar leuke kleuren verf uit en ga hem in kleuren spuiten die ik mooi vind.

Waarom speel je dan mee als je het zo klote vindt?

Dat is tenslotte de enige manier om een fiets te winnen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 23:41

Ik vind 'm echt lelijk, en ik had 'm ook nog niet eerder gezien. Ik blijf wel trouw aan mijn groene monster. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Summerlovin do 2 jun 2011 - 4:42

June schreef:
Joontjuh schreef:Bij de Halfords kun je de fietsen ook zo kopen... In Uden staan ze met een stuk of 8 aan elkaar buiten en een prijsje eraan.
Ik heb alleen geen idee hoe duur ze zijn, want zelfs gratis zou ik geen reclame maken voor de postkloteloterij.
Mocht ik ooit zo'n fiets krijgen/winnen, dan ga ik linea recta naar de bouwmarkt en zoek een paar leuke kleuren verf uit en ga hem in kleuren spuiten die ik mooi vind.

Waarom speel je dan mee als je het zo klote vindt?

Dat is tenslotte de enige manier om een fiets te winnen..

Je kan ook zo'n fiets winnen via het programma koffietijd.

Het artikel staat trouwens in het noord hollands dagbald van gisteren.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Suus do 2 jun 2011 - 5:03

banjer49 schreef:
Suus schreef:Ik wil er ook een! Heb er echt nog nooit eentje zien fietsen hier smile
zou zeggen kijk op marktplaats staan er genoeg, want er zijn echt veel mensen die er meerdere hebben gewonnen. welke buurt van nederland woon je?

Ik woon in Groningen, maar heb op het moment helaas geen geld voor een nieuwe fiets. Dat is ook de reden dat ik op een oud barrel rondrij, dat nog net niet uit elkaar valt Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Phileine do 2 jun 2011 - 5:10

Suus schreef:Ik wil er ook een! Heb er echt nog nooit eentje zien fietsen hier smile

Ik wel 'hier' Wink In mijn flat heeft er ook iemand eentje :-) Ik vind hem best oké, al zou ik hem wel meteen overspuiten in een mooi kleurtje.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Joontjuh do 2 jun 2011 - 5:57

June schreef:
Joontjuh schreef:Bij de Halfords kun je de fietsen ook zo kopen... In Uden staan ze met een stuk of 8 aan elkaar buiten en een prijsje eraan.
Ik heb alleen geen idee hoe duur ze zijn, want zelfs gratis zou ik geen reclame maken voor de postkloteloterij.
Mocht ik ooit zo'n fiets krijgen/winnen, dan ga ik linea recta naar de bouwmarkt en zoek een paar leuke kleuren verf uit en ga hem in kleuren spuiten die ik mooi vind.

Waarom speel je dan mee als je het zo klote vindt?

Dat is tenslotte de enige manier om een fiets te winnen..

Er staat nergens dat ik meespeel of zo'n fiets zou willen winnen. Ik heb er neergezet mocht ik ooit..., ik heb het idee dat je hieruit de conclusie heb getrokken dat ik eraan mee zou doen. Never nooit van m'n leven zou ik eraan meedoen, geldverspilling.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 6:01

Oh, ik vind de postcodeloterij nou niet drect geldverspilling geloof ik. Een groot deel van het geld schijnt nog altijd echt naar de goede doelen te gaan, dus ik vind het een beetje raar dat je dat geldverspilling noemt. Misschien voor jou, maar het idee van goede doelen steunen kan toch nooit geldverspilling zijn?

Wij doen overigens ook niet mee hoor, meer omdat we er nooit over nagedacht hebben en ik eigenlijk horendol word van al die poscodeloterij-reclamepost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 6:21

Ik heb er één Very Happy En ik vind 't een heerlijk ding, alleen trapt-ie licht, da's een nadeel. Maar 't is een stevige fiets, heb er een wit krat voorop en zit er goed op. Ik ben er blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Jeanette do 2 jun 2011 - 6:30

Maple schreef:Oh, ik vind de postcodeloterij nou niet drect geldverspilling geloof ik. Een groot deel van het geld schijnt nog altijd echt naar de goede doelen te gaan, dus ik vind het een beetje raar dat je dat geldverspilling noemt. Misschien voor jou, maar het idee van goede doelen steunen kan toch nooit geldverspilling zijn?

Wij doen overigens ook niet mee hoor, meer omdat we er nooit over nagedacht hebben en ik eigenlijk horendol word van al die poscodeloterij-reclamepost.

Ik snap wel wat zij bedoelt. Tuurlijk is het goed dat er geld naar de goede doelen gaan, maar als je bekijkt hoeveel prijzengeld er in een jaar door heen gaat, vind ik dat ook absurd.

Ik ben geen lid en heb die fietsen ook nog niet in het echt gezien. Wel gaat hier zowat heel de gemeente naar Andre Rieu. Daar hebben ze via de postcode loterij kaartjes mee gewonnen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Rosa do 2 jun 2011 - 6:32

Ik heb hem hier nog niet gespot :face: maar zou hem wel willen winnen, heb op het moment helemaal geen fiets, ook handig zo'n krat voorop, en zou hem ook niet pimpen hoor.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft hem ook al!!! - Pagina 2 Empty Re: wie heeft hem ook al!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum