Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bellen of niet? toch gebeld...

+5
moepie
Susan
Mamsie
PapillonRose
Pien
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bellen of niet? toch gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Bellen of niet? toch gebeld...

Bericht  L!ND@ di 31 mei 2011 - 21:13

Goed dat je even gebeld hebt, je weet toch maar nooit! Ik had aan het eind van mijn zwangerschap ook heel veel vochtverlies, erg vervelend Sad EN wat krampen betreft....Die had ik ook heel veel 's nachts, allemaal voorweeën. Joh, ik heb toen vaak op het toilet gezeten, omdat ik daarop een houding kon aannemen die wel fijn was hahaha smile Veel succes vanmiddag!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen of niet? toch gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Bellen of niet? toch gebeld...

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 22:00

Dat je door de krampen heen hebt kunnen slapen is in elk geval een goed teken!

Sterkte vanmiddag, ben heel benieuwd!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen of niet? toch gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Bellen of niet? toch gebeld...

Bericht  Pussycat di 31 mei 2011 - 23:14

ProudMama schreef:Dat je door de krampen heen hebt kunnen slapen is in elk geval een goed teken!

Sterkte vanmiddag, ben heel benieuwd!!

Haha inderdaad als je aan het bevallen bent dan lukt je dat echt niet meer Very Happy
Maar ik heb ook 1 keer in het ziekenhuis gelegen met voorweeen, maar dat zette gelukkig niet door. Jij bent gelukkig al 35 weken, maar ik was toen nog niet zover dus dat was wel spannend. Maar toch heb ik tot bijna 42 weken doorgelopen haha.

Je hebt al gebeld zie ik dus succes vanmiddag.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen of niet? toch gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Bellen of niet? toch gebeld...

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:11

Ik kon het de nacht voor ik overgeplaatst werd ook echt niet, slapen, hoe moe ik ook was. Uiteindelijk met slaaptablet een heel klein beetje geslapen. Dus iedere avond als ik in slaap aan het vallen ben denk ik: Mooi, ik ga niet meer bevallen vandaag :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen of niet? toch gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Bellen of niet? toch gebeld...

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 2:06

Hoe is je controle gegaan Pien?

Trouwens, ik heb nog wel twee uur door mijn weeën heen geslapen.
Maar goed, ik had wel hulp Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen of niet? toch gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Bellen of niet? toch gebeld...

Bericht  Pien wo 1 jun 2011 - 2:56

sorry voor de late reactie, doordat we zo meteen weg gaan voor een lang weekend was ik druk met wat spullen inpakken, kreeg ook nog onverwachts visite....

alles was goed, volgens de vk geen vruchtwater verloren maar gewoon hele waterige afscheiding. ook al heb ik bijna geen last van afscheiding en dat hele waterige heb ik nog nooit gehad maar dat kon dat het heel goed zijn. ze heeft behoorlijk mijn buik heen en weer gedaan en ook daarbij verloor ik geen vocht/ water/ afscheiding. verder zijn de krampen die ik gehad heb waarschijnlijk gewoon oefenweëen of het is toch een teken dat ik te druk ben geweest, al hou ik me heel rustig de laatste tijd dus voor mijn gevoel kan dat het niet zo goed zijn. bloeddruk was keurig, hart klopte keurig en toen ik op de tafel lag gaf ze af en toe een keiharde schop, de vk kon zo haar voetje zien en vast pakken!! puur gebaseerd op hoe ze mijn buik nu vond, hoe de kleine ligt en mijn klachten, kon ze bijna met zekerheid zeggen dat dit echt niet een begin was...

ze heeft me goede adviezen gegeven en ik ga met een gerust hart weg!! overigens heeft ze me wel op het hart gedrukt de volgende keer niet te twijfelen maar gewoon te bellen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen of niet? toch gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Bellen of niet? toch gebeld...

Bericht  chipa wo 1 jun 2011 - 3:00

Nou meis, fijn dat alles in orde is! Nu kun je zelf ook met een gerust hart weg. Veel plezier!
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen of niet? toch gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Bellen of niet? toch gebeld...

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 5:02

chipa schreef:Nou meis, fijn dat alles in orde is! Nu kun je zelf ook met een gerust hart weg. Veel plezier!
+1
Fijn dat het niks ernstigs was, zou lekker zijn als je haar nog een paar weekjes binnen kan houden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen of niet? toch gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Bellen of niet? toch gebeld...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum