Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een gezellige vriendin omgeving Groningen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Een gezellige vriendin omgeving Groningen Empty Een gezellige vriendin omgeving Groningen

Bericht  me-girl za 16 apr 2011 - 7:19

Hallo meiden!

Sinds begin januari ben ik verhuisd en woon ik samen met mijn vriend. Ik ben 20 jaar, studeer in Leeuwarden. Mijn hobby's zijn lezen, film kijken en gezellig een dagje weg gaan.

Doordat al mijn vriendinnen een kindje hebben, hebben ze minder tijd om af te spreken en we wonen nu ook verder van elkaar.
Daarom ben ik op zoek naar een gezellige vriendin die het leuk vind om samen naar de bioscoop te gaan, een drankje te doen in de stad en bij elkaar thuis op de bank te hangen. Stappen doe ik niet vaak, maar af en toe vind ik wel leuk.

Je kunt een berichtje of PM sturen als het jou leuk lijkt om elkaar te leren kennen!
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Een gezellige vriendin omgeving Groningen Empty Re: Een gezellige vriendin omgeving Groningen

Bericht  mii_joyce di 10 jan 2012 - 10:05

Hey! smile

Ik woon in Groningen en zou het best leuk vinden! smile ... misschien eerst eens MSNen om elkaar een beetje te leren kennen ? Very Happy
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum