einde stage, cadeau voor stagebegeleider?
+7
Prosecco
PrimaBella
Inge
Jeanette
Zininzon
silly-one
snoep
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
einde stage, cadeau voor stagebegeleider?
Hebben jullie aan het eind van jullie stage een bedankje gegeven aan jullie praktijkbegeleider? Is dit normaal? :-) Wat hebben jullie gegeven of wat zou je geven?
snoep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11
Re: einde stage, cadeau voor stagebegeleider?
Beetje afhankelijk van de soort stage. Bij mijn 'normale stage' heb ik een doos merci of celebration gegeven. Bij mijn afstudeer stage heb ik mijn mentor een thee pakket van de rituals gegeven. Maar dat was ook omdat ze op andere gebieden ook super heeft geholpen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een grote pot met drop gegeven, omdat ze die continu aten daar!
Gast- Gast
Ik heb een bloemetje gegeven...
En met 2 andere stagiaires een bbq gehouden voor het hele team
En met 2 andere stagiaires een bbq gehouden voor het hele team
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik had samen met de andere stagiaire een barbeque georganiseerd en hadden leuke glazen gekocht en die gevuld met snoep. Deze kregen de clienten en onze begeleidster kreeg een ubergrote met een bloemetje erbij. Maar ik ben daar blijven hangen, dus heb nooit echt afscheid genomen haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb voor de jongeren die er wonen een bbq als afscheid georganiseerd.
Voor al mijn teamleden / collega's had ik een klavertje vier die je zelf moest potten met een persoonlijk kaartje eraan.
Voor mijn stagebegeleidster een kookpakketje met dingen die betrekking hadden op vis (kookboekje oa etc)
Voor al mijn teamleden / collega's had ik een klavertje vier die je zelf moest potten met een persoonlijk kaartje eraan.
Voor mijn stagebegeleidster een kookpakketje met dingen die betrekking hadden op vis (kookboekje oa etc)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik ben ook al een tijdje na aan het denken wat ik mijn begeleidster kan geven maar ik heb denk ik iets bedacht!
Ik ken iemand die glas kan graveren. En nu wil ik misschien in een glazen vaas een tekst als 'Bedankt voor alles! Veel liefs ...' laten zetten. En dan nog de datum ofzo? In die vaas kan ik dan ook nog een klein bloemetje zetten.
Is dit leuk om te geven?!
Ik ken iemand die glas kan graveren. En nu wil ik misschien in een glazen vaas een tekst als 'Bedankt voor alles! Veel liefs ...' laten zetten. En dan nog de datum ofzo? In die vaas kan ik dan ook nog een klein bloemetje zetten.
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Aardbei89 schreef:Ik ben ook al een tijdje na aan het denken wat ik mijn begeleidster kan geven maar ik heb denk ik iets bedacht!
Ja, heel leuk!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb zelf bij mijn eerste stage een boek gegeven, Taal is zeg maar echt mijn ding (maar goed ik studeer ook communicatie). Voorin een bedankje geschreven, mijn begeleider was er erg blij mee. Bij mijn afstudeerstage heb ik een kookboek gegeven, een hele mooie met allemaal foto's, met het thema meisjes van 8 tot 88. Mijn begeleidster heeft twee dochtertjes en houdt van koken en bakken, vandaar. Vond ze echt heel leuk.
Maar maak je niet te druk, alleen het gebaar is al leuk. Succes met iets verzinnen!
Maar maak je niet te druk, alleen het gebaar is al leuk. Succes met iets verzinnen!
Tunrida- Fluisteraar
- Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11
Ik heb mijn stagebegeleidster (eenmanszaak) een relaxpakketje gegeven. (een bruisbal, douchespul, handdoekje en een cosmopolitan met een artikel erin om te 'ontstressen') haha.. Ze had het nogal druk
Mijn volgende stage loop ik daar weer (of maak ik daar eigenlijk af..) en ik vind een thee pakket eigenlijk wel een heel goed idee! Ze drinkt namelijk heel veel thee.
Mijn volgende stage loop ik daar weer (of maak ik daar eigenlijk af..) en ik vind een thee pakket eigenlijk wel een heel goed idee! Ze drinkt namelijk heel veel thee.
Gast- Gast
Aardbei89 schreef:Ik ben ook al een tijdje na aan het denken wat ik mijn begeleidster kan geven maar ik heb denk ik iets bedacht!
Eerlijk gezegd vind ik het iets too much. Stagebegeleiders krijgen zoveel stagiaires en als ze dan van iedereen een vaas krijgen... Ik zou eerder een bloemetje of iets lekkers geven. Dat theepakket vind ik ook erg leuk.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Benthe schreef:Aardbei89 schreef:Ik ben ook al een tijdje na aan het denken wat ik mijn begeleidster kan geven maar ik heb denk ik iets bedacht!
Eerlijk gezegd vind ik het iets too much. Stagebegeleiders krijgen zoveel stagiaires en als ze dan van iedereen een vaas krijgen... Ik zou eerder een bloemetje of iets lekkers geven. Dat theepakket vind ik ook erg leuk.
+1
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Benthe schreef:Aardbei89 schreef:Ik ben ook al een tijdje na aan het denken wat ik mijn begeleidster kan geven maar ik heb denk ik iets bedacht!
+1
Hmm, nu ben ik aan het twijfelen geslagen! Haha..
Ik ben wel de eerste stagiaire voor haar, want ze is zelf pas 2 jaar geleden afgestudeerd. En na dit schooljaar word ze overgeplaatst naar een andere locatie en daar is de kans klein dat ze stagiaires aannemen.
Dus eigenlijk ben ik toch geneigd om wel die vaas te doen!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Gewoon doen hoor als het jou leuk lijkt, jij kent haar het beste, prima toch!?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Soortgelijke onderwerpen
» Einde stage wat zouden jullie doen?
» Traktatie voor op mijn stage!
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» Cadeau voor oma
» cadeau voor opa's/oma's
» Traktatie voor op mijn stage!
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» Cadeau voor oma
» cadeau voor opa's/oma's
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: