Welke mixer?
+4
Prosecco
silly-one
Zwerver
LWB
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke mixer?
Ik wil erg graag weer eens een cake gaan bakken of lekkere muffins, maar moet dan eerst op zoek naar een nieuwe mixer. Heb even gegoogled, maar kan niet echt iets vinden waar men positief over is. Welke (hand)mixer hebben jullie en bevalt deze goed? En hoeveel vermogen heb je trouwens op z'n minst nodig wil je goed deeg maken?
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Welke mixer?
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/tafelenkoken/keukenapparatuur/handmixer-(80007014).aspx
Ik heb deze, in het Turquoise. Hij werkt heel erg fijn, is krachtig genoeg om cake e.d. te maken & is zeker een aanrader, vind ik. Ik heb er denk ik al wel 100 muffins mee gebakken de laatste tijd haha!
Ik heb deze, in het Turquoise. Hij werkt heel erg fijn, is krachtig genoeg om cake e.d. te maken & is zeker een aanrader, vind ik. Ik heb er denk ik al wel 100 muffins mee gebakken de laatste tijd haha!
Gast- Gast
Wij hebben deze ook, niks mis mee. Wij doen onze cake etc er ook altijd mee.Minella schreef:http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/tafelenkoken/keukenapparatuur/handmixer-(80007014).aspx
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Wij hebben deze ook, niks mis mee. Wij doen onze cake etc er ook altijd mee.Minella schreef:http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/tafelenkoken/keukenapparatuur/handmixer-(80007014).aspx
Ik vind het ook zonde om heel veel geld aan dat soort dingen uit te geven; terwijl die van de HEMA ook perfect werken. Hetzelfde voor bv. het broodrooster, die is daar ook perfect van.
Gast- Gast
Ik heb toendertijd een braun gekocht. Dezelfde als die mijn moeder had.
,
deze alleen dan 280 watt. Ik maar er ook geregeld cake mee en dat gaat heel goed.
,
deze alleen dan 280 watt. Ik maar er ook geregeld cake mee en dat gaat heel goed.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb laatst voor 20 euro een mixer bij de Lidl gekocht. Met houder en bak en een deel om er een staafmixer van te kunnen maken. Echt perfect!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb een Kenwood Patissier, dat is een hele fijne mixer. Maar ik heb hem gekocht omdat ik een tijdje fanatiek met taarten/cupcakes bezig ben geweest. Om af en toe een cake of iets dergelijks te maken zou ik gewoon een simpele mixer kopen bij de blokker ofzo. Ik heb ook nog een eenvoudige van philips en die is ook prima voor dat soort dingen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Dat heb ik dus ook! Net als een water koker, ik hoef echt geen dure/mooie waterkoker. Toevallig heb ik er een gekregen die klein en snel is! Precies zoals ik graag wilde. Hij was 35 euro, ik zou dat echt niet voor een water koker uitgeven! Broodrooster hebben wij niet eens!Minella schreef:wc-eend schreef:Wij hebben deze ook, niks mis mee. Wij doen onze cake etc er ook altijd mee.Minella schreef:http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/tafelenkoken/keukenapparatuur/handmixer-(80007014).aspx
Ik vind het ook zonde om heel veel geld aan dat soort dingen uit te geven; terwijl die van de HEMA ook perfect werken. Hetzelfde voor bv. het broodrooster, die is daar ook perfect van.
Zwerver- Ratel
Ik heb ook de mixer van de Hema. Heel fijn ding! Wat ik fijn vond aan de mixer is dat hij niet te duur is en hij juist wat dikkere randen heeft aan de kloppers (of hoe noem je dat ding????). Bij het plaatje van de braun mixer heeft die juist van die dunne randen en dat vind ik niet fijn.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb sinds mijn verjaardag deze:
Maar ik bak heel veel dus dan heb je het geld er zo uit.
voor kleine dingetjes heb ik deze mixer:
Voor kleine dingen of af en toe wat bakken is deze prima.
Maar ik bak heel veel dus dan heb je het geld er zo uit.
voor kleine dingetjes heb ik deze mixer:
Voor kleine dingen of af en toe wat bakken is deze prima.
HEMA heeft af en toe van die aanbiedingen dat ze waterkokers, tosti ijzers enzo in de aanbieding hebben...
dus in die aanbieding heb ik mn mixer gehaald....geloof voor een tientje, en hij doet het prima!
dus in die aanbieding heb ik mn mixer gehaald....geloof voor een tientje, en hij doet het prima!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Laat ik net weer beslag enzo hebben gekocht
Zwerver- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» welke mixer