Parfum opties!
+2
Toet
Sterre
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Parfum opties!
Ik had net mijn ouders aan de telefoon vanuit Australie. Daar zijn ze 5.5 week op vakantie geweest en vrijdag komen ze weer naar huis.
Nu willen ze graag weten welk luchtje ik wil hebben, dan nemen ze die voor mij mee vanaf het vliegveld.
Straks ga ik even naar de Douglas/Ici paris om te ruiken maar het is natuurlijk wel handig als ik iets van tips heb of een soort lijstje maak van welke luchtjes ik niet moet vergeten
Dus vertel! Welke parfum mag ik niet vergeten te ruiken
Nu willen ze graag weten welk luchtje ik wil hebben, dan nemen ze die voor mij mee vanaf het vliegveld.
Straks ga ik even naar de Douglas/Ici paris om te ruiken maar het is natuurlijk wel handig als ik iets van tips heb of een soort lijstje maak van welke luchtjes ik niet moet vergeten
Dus vertel! Welke parfum mag ik niet vergeten te ruiken
Gast- Gast
Re: Parfum opties!
Chloe had ik er al opgezet!
Miss dior ga ik ook maar ruiken dan
Ik heb echt geen flauw idee welke ik wil.. Heb laatst zelf "eindelijk" (na 1 jaar ofzo) Coco mademoiselle gekocht.. Dus heb allang niet meer aan andere luchtjes geroken.
Miss dior ga ik ook maar ruiken dan
Ik heb echt geen flauw idee welke ik wil.. Heb laatst zelf "eindelijk" (na 1 jaar ofzo) Coco mademoiselle gekocht.. Dus heb allang niet meer aan andere luchtjes geroken.
Gast- Gast
Miss Dior edt is wel een stuk lichter Maar ik vond de edp niet lekker ruiken
Gast- Gast
Fauve schreef:Miss Dior edt is wel een stuk lichter Maar ik vond de edp niet lekker ruiken
haha.. Ik denk dat ik deze keer een wat 'ruwer' luchtje wil. Niet zo soepeltjes/zacht.. (ik heb nu dus coco mademoiselle, Daisy Marc Jacobs, Burberry Britt Elle (die vind ik trouwens niet super.. te meisjes achtig).
Bij een wat 'stoerder' luchtje (tja hoe noem je zoiets..) dacht ik aan Gucci Guilty of Angel van Thierry Muglee.
Ik wil eigenlijk Flowerbomb ook al heel erg lang, en die is zo duur haha.. Misschien is het wel goed om die te vragen
Gast- Gast
Flowerbomb!
Ik ben ook van Coco Mademoiselle naar Flowerbomb overgestapt en I'm still loving it
Ik heb 'm vorig jaar cadeau gekregen en was er zo blij mee, wilde 'm ook al zo lang. Dus luister naar die wijze les van tante Marin, ik weet wel wat jij moet doen.
Ik ben ook van Coco Mademoiselle naar Flowerbomb overgestapt en I'm still loving it
Ik heb 'm vorig jaar cadeau gekregen en was er zo blij mee, wilde 'm ook al zo lang. Dus luister naar die wijze les van tante Marin, ik weet wel wat jij moet doen.
Gast- Gast
Marin schreef:Flowerbomb!
Haha okee
Gast- Gast
Ik wilde ook Chloe noemen. Sinds een tijdje is dat echt mijn favoriete luchtje, zooo lekker.
Daarnaast vind ik Armani Code ook heerlijk.
Daarnaast vind ik Armani Code ook heerlijk.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Flowerbomb van Victor & Rolf is idd echt heerlijk!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
jean paul gaultier parfum
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Dior pure poison
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Givenchy - Ange ou Demon Le Secret
JoyceVL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik kom net terug van de Douglas en ik ga overduidelijk voor Flowerbomb.. Ik was serieus even vergeten hoe lekker hij was.. Maar na 1 snuifje was ik weer helemaal om
Gast- Gast
Chloe love eau de parfum
Of de originele van Chloe, eau de parfum
Miss Dior eau de parfum
Flowerbomb
Narciso rodriguez for her
Ik koop altijd de eau de pafum variant, edt is voor watjes!
Of de originele van Chloe, eau de parfum
Miss Dior eau de parfum
Flowerbomb
Narciso rodriguez for her
Ik koop altijd de eau de pafum variant, edt is voor watjes!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik kom net terug van de Douglas en ik ga overduidelijk voor Flowerbomb.. Ik was serieus even vergeten hoe lekker hij was.. Maar na 1 snuifje was ik weer helemaal om
Oh lekker he! Heb ook de bodylotion ervan, en dan smeer ik me er helemaal mee in, en dan de parfum erbij, heerlijk! Of alleen wat bodylotion achter mijn oren, dan de parfum er over heen, blijft 'ie nog langer ruiken!
Gast- Gast
Flowerbomb is inderdaad lekker, maar best sterk toch? Ik vind Daisy van Marc Jacobs echt superlekker!
Gast- Gast
Yasmin schreef:Flowerbomb is inderdaad lekker, maar best sterk toch? Ik vind Daisy van Marc Jacobs echt superlekker!
die heb ik al!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Bodylotion + parfum
» opties voor iets zachts in de tuin bij speelgoed...
» Parfum
» Parfum tips?
» Parfum tips?
» opties voor iets zachts in de tuin bij speelgoed...
» Parfum
» Parfum tips?
» Parfum tips?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: