Ben ik de enige die zo stom is?
+7
ProudMom
Jeanette
Tinkie
Phileine
SuperGrover
Zora
Antibes
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ben ik de enige die zo stom is?
Ja zovaak..
Paar dagen geleden een shampoo laten liggen in een hostel, en daar baal ik wel beetje van want die komt uit een ander land(van John Frieda) en was daar super goedkoop. Als ik die weer opnieuw moet kopen is die vet duur, bijna zelfde prijs als in NL. Heb ook al handdoeken laten liggen, en dat is echt vervelend want die krengen zijn best wel duur hier.
Paar dagen geleden een shampoo laten liggen in een hostel, en daar baal ik wel beetje van want die komt uit een ander land(van John Frieda) en was daar super goedkoop. Als ik die weer opnieuw moet kopen is die vet duur, bijna zelfde prijs als in NL. Heb ook al handdoeken laten liggen, en dat is echt vervelend want die krengen zijn best wel duur hier.
Gast- Gast
Merai schreef:
Volledig offtopic: Wat een prachtkereltje op je avatar, ervan uitgaande dat het je zoon is: Wow!
Aww thanks! Wat lief! Dankjewel.. Dat is m'n zoontje idd.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Yasmin schreef:Ja zovaak..
hmmmm in hotels heb ik t weer niet zo vaak....daar neem ik juist van alles mee haha! (shampootjes enzo:))
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:wat ik dus tegenwoordig heb met dat nieuwe pinnen, is dat ik keer op keer mijn pinpas in dat apparaat laat zitten...
je zou denken dat ik het na een paar keer wel leer, maar nee....ik vergeet hem standaard.
Ik probeer mijn pinpas gewoon nog steeds door die gleuf te douwen. Heb al een paar keer het plakkertje dat er subtiel overheen zat kapot gescheurd Automatisme...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
grappig zijn zulke dingen..Vilein schreef:Dolcis_ schreef:Dat is wel netjes zeg!Tinkie schreef:Ik ben laatst ook een fles Karvan Cevitam en een pak Coolbest vergeten bij de kassa van de Jumbo.
Ik de volgende dag weer terug in de hoop dat iemand het bij de servicebalie had ingeleverd, maar helaas.
Wou al de winkel in om nieuwe te halen toen ze een medewerker riep om die 2 dingen te halen, en ik mocht het zo meenemen.
Was echt compleet verbijsterd, echt een super service daar!
Enige stomme wat ik van de week had toen ik aan het winkelen was met mijn moeder: Het word echt eens tijd dat we samen gaan winkelen.
ik zei dat terwijl we aan het winkelen waren.
Oh, daar ben ik ook goed in Hmm, het ruikt ergens naar....volgens mij is het chocola! Terwijl iemand naast mij chocola zat te eten Of zeggen dat ik jongens met trainingspak, kaal hoofd en petje niet leuk vind (als in aantrekkelijk), terwijl er een groepje naast mij staat Ik zie het dan ook gewoon echt niet.
Gast- Gast
ProudMom schreef:Ik had laatst ook iets doms bij de AH; ik had alleen wasverzachter nodig, en meestal heb ik wel een hele volle mand/kar, dus het was al ''vreemd'' voor me. haha!
Vergat ik dus gewoon om die wasverzachter op de band te zetten.. Hahaha, ik hield het gewoon vast en toen ik eenmaal aan de beurt was liep ik zo verder. En dan ook echt nog lachen naar het meisje achter de kassa.
Maar wat nog dommer was, was dat meisje: Ze zag wat er gebeurde en zei niks. Volgens mij wist ze niet wat ze moest zeggen ofzo, haha.
Pas toen ik voorbij de kassa liep had ik door dat ik die wasverzachter nog in m'n armen had, en liep met een rood hoofd gauw terug naar de kassa. Ik was zo in gedachten dat ik eerst dus echt niets doorhad. How stupid!
Ik had laatst een broek over mijn arm hangen terwijl ik wat shirtjes aan het afrekenen was, had ik ook niet in de gaten, dus toen ben ik zo met de broek over m'n arm staan afrekenen, pas toen ik bijna bij de deur was en de rest dus had afgerkend had ik door dat die broek daar dus nog hing
Gast- Gast
Ik werk bij de ah en wij hebben een boekje waar we vergeten maar wel afgerekende producten in opschrijven. Als er dan iemand voor terugkomt kijken we in het boekje en krijgt diegene het mee. Al zijn we ook de moeilijkste niet als het niet in het boekje staat. Ook dat met de pinpas maak ik vaak mee! Gelukkig gaat dat apparaat hard piepen als er betaald is en hij zit er nog in.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Heb het wel eens gehad met mijn bonuskaart van de AH maar verder gelukkig nog niks...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
x-justme-x schreef:Heb het wel eens gehad met mijn bonuskaart van de AH maar verder gelukkig nog niks...
Ik ook, alleen jammer dat-ie aan m'n sleutelbos zat..
Gast- Gast
Ik heb 'm al vaker gedeeld, maar toch... Toen ik 10 jaar terug nog in een sieradenwinkel werkte, had ik een keer een hele leuke jongen aan de kassa. Ik ben niet zo snel op het eerste gezicht onder de indruk van jongens, maar zo nu en dan zit er ene leuk exemplaar tussen, en hij was er dus zo eentje. Hij kocht een ketting (voor z'n zus, heb ik maar heeeel stellig voor mezelf voorgehouden), ik wil afrekenen en vragen of het een cadeautje is. Máár, wat vraag ik, stomme koe als ik ben: 'Wil je een cadeautje??' Echt, knalrood hoofd, dat moest mij weer overkomen. Collega die ook achter de kassa stond keihard lachen natuurlijk
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb 'm al vaker gedeeld, maar toch... Toen ik 10 jaar terug nog in een sieradenwinkel werkte, had ik een keer een hele leuke jongen aan de kassa. Ik ben niet zo snel op het eerste gezicht onder de indruk van jongens, maar zo nu en dan zit er ene leuk exemplaar tussen, en hij was er dus zo eentje. Hij kocht een ketting (voor z'n zus, heb ik maar heeeel stellig voor mezelf voorgehouden), ik wil afrekenen en vragen of het een cadeautje is. Máár, wat vraag ik, stomme koe als ik ben: 'Wil je een cadeautje??' Echt, knalrood hoofd, dat moest mij weer overkomen. Collega die ook achter de kassa stond keihard lachen natuurlijk
(Dit zou ook echt iets voor mij zijn trouwens).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ohh dat had ik laatst nog. Iets in de trant van "Nou die Piet is ook echt een loser". "Uhh, dat is mijn broer".Dolcis_ schreef:grappig zijn zulke dingen..Vilein schreef:Dolcis_ schreef:Dat is wel netjes zeg!Tinkie schreef:Ik ben laatst ook een fles Karvan Cevitam en een pak Coolbest vergeten bij de kassa van de Jumbo.
Ik de volgende dag weer terug in de hoop dat iemand het bij de servicebalie had ingeleverd, maar helaas.
Wou al de winkel in om nieuwe te halen toen ze een medewerker riep om die 2 dingen te halen, en ik mocht het zo meenemen.
Was echt compleet verbijsterd, echt een super service daar!
Enige stomme wat ik van de week had toen ik aan het winkelen was met mijn moeder: Het word echt eens tijd dat we samen gaan winkelen.
ik zei dat terwijl we aan het winkelen waren.
Oh, daar ben ik ook goed in Hmm, het ruikt ergens naar....volgens mij is het chocola! Terwijl iemand naast mij chocola zat te eten Of zeggen dat ik jongens met trainingspak, kaal hoofd en petje niet leuk vind (als in aantrekkelijk), terwijl er een groepje naast mij staat Ik zie het dan ook gewoon echt niet.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ben ik de enige?
» Ben ik de enige?
» Ben ik de enige dan?
» Ben ik nou de enige??
» Ben ik de enige..
» Ben ik de enige?