Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Unisex sint/kerst cadeautje voor 5 euro, help!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Unisex sint/kerst cadeautje voor 5 euro, help!  Empty Unisex sint/kerst cadeautje voor 5 euro, help!

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:06

Wij vieren met mijn vriend's familie 18 dec Sinterklaasavond en Kerstavond ( veel mensen, moeilijk om tot een goede datum te komen vandaar deze dag. )

Nu moet er ook een cadeautje voor 5 euro komen waar we mee gaan bingoën. Geen idee hoe t werkt, maar ik ga er vanuit dat het unisex moet zijn omdat we met mannen en vrouwen zijn.

Iemand tips voor een cadeautje? Mijn broertje riep gisteren heel lollig "haal een pak wc papier van ongeveer 5 euro, dat lijkt ingepakt lekker groot en iedereen zal t willen hebben" Maar dat vind ik een beetje, ehm.. Niet mijn ding haha. Very Happy

Dus tips anyone?

Liefs Tea

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Unisex sint/kerst cadeautje voor 5 euro, help!  Empty Re: Unisex sint/kerst cadeautje voor 5 euro, help!

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:19

Wij hebben onlangs met Sinterklaas ook zoiets gedaan en Marin had zoiets schattigs bij de Bijenkorf gekocht. Het heet Anglaspel (met puntjes op de A)

Unisex sint/kerst cadeautje voor 5 euro, help!  Anglaspel-copy

Verder was er ook een leuk kookboekje met taarten/ cakejes van de Xenos.

Hmmm wel een beetje wijvenachtig haha. Er waren nog veel meer kadootjes maar weet ff niet meer wat. Ik zou gewoon langs de Xenos, Action en Zeeman gaan. Daar hebben ze vaak wel iets leuks voor die prijs.

Gast
Gast

Unisex sint/kerst cadeautje voor 5 euro, help!  Empty Re: Unisex sint/kerst cadeautje voor 5 euro, help!

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:25

Is het één cadeautje of meerdere cadeautjes van 5 euro?

Ik zou mezelf helemaal uitleven bij Action. Daar heb ik bv laatst een heerlijke badset gekocht voor weinig. Er zijn zoveel leuke en kleine cadeautjes te vinden bij de Action, dat Action mijn droomwereld is voor mijn nooit hebben van inspiratie. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:40

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben ook gek op de Action ( 5 min treinen en 2 min lopen ) en de Zeeman ( zit hier in het dorp, dus ik ga daar sowieso wel even kijken.

Lagom, je noemde als ik me niet vergis De Bijenkorf. Daar moet ik te ver voor reizen hahaha. Boerengehucht he :P

Gast
Gast

Bericht  Susan za 11 dec 2010 - 3:42

Inderdaad, Action, Prijsmepper, dat soort winkels. Ik zou over dat unisex mijn hoofd niet teveel breken, lulliger dan een groot pak wc-papier kan het toch niet worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:45

Susan schreef:Inderdaad, Action, Prijsmepper, dat soort winkels. Ik zou over dat unisex mijn hoofd niet teveel breken, lulliger dan een groot pak wc-papier kan het toch niet worden.

Haha ja, mijn broertje is soms niet wijs. Maar hij kwam van een borrel en ik meende op te merken dat hij wat drankjes had genuttigd. Al had hij nuchter ook zulk commentaar kunnen geven, hij is wel zo gek.

Ik ga na het weekend als ik tijd heb de genoemde soort winkels af, en ik zie wel wat t wordt.

Bedankt hoor!

Gast
Gast

Bericht  Susan za 11 dec 2010 - 3:48

Ik heb dat spel trouwens ook wel een aantal keer gedaan. Dingen die ik me kan herinneren: een melkkloppertje voor de cappuccino, teensokken in regenboogkleuren, een balpen in de vorm van een sigaar, een rekenmachine aan een sleutelhanger.

Je kunt ook nog naar de Slegte en de Witte Boekenmarkt gaan voor leuke boeken of dvd's, bij de Witte Boekenmarkt hebben ze altijd heel mooie kookboeken voor weinig. Of in de uitverkoopbak van de Free Record Shop een leuke cd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:50

Dankje Susan! Ik word graag geïnspireerd, vind het altijd zo lastig. Voor vriendinnen en mijn eigen familie weet ik het meestal wel, maar schoonfamilie zie ik veel minder en ik weet niet wat ze leuk vinden.

Komt vast goed. Wat worden je kindjes trouwens al groot! Very Happy ( Tickers )

Gast
Gast

Bericht  Susan za 11 dec 2010 - 3:52

Ja, die worden zeker al groot, al zijn ze stiekem toch ook nog wel erg klein.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:07

Er zijn trouwens ook van die winkels waar je voor 1 of 2 (tot vijf)euro's kleine boeddha's kunt kopen. Dat vind ik persoonlijk altijd een leuk cadeautje. Het is compleet unisex, maar het is altijd leuk als je mannen moet uitleggen dat deze voor geluk dienen. :d En meestal vier je het met stelletjes, dan is de vrouw weer blij dat ze iets van prullaria heeft om leuk weg te zetten. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 5:44

Ik vier het de 19e met vrienden en vriendinnen en ik heb het volgende (unisex) gekocht;

- fondue set (Wibra)
- kerst DVD (Wibra)
- Keukenschort + kookboekje (Zeeman)
- Kalender 2011 (Kruidvat)

Gewoon leuke dingen, basic, die voor iedereen kunnen smile (Hoewel de kalender is vrij vrouwelijk, maar ach, de jongen die meedoet ook haha!)

Gast
Gast

Bericht  Rovine za 11 dec 2010 - 5:52

Susan schreef:teensokken in regenboogkleuren

Oei. Voor mannen?

Kom net bij de free record shop vandaan, hebben ze zeker leuke DVD's voor 5 euro! En een koektrommel ofzo?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  minoessepoes za 11 dec 2010 - 6:37

Ow jawel het kan nog slechter. Bij onze vriendengroep dobbelen we elk jaar met Sinterklaas maar ik vind het eigenlijk niet zo leuk, er worden de stomste cadeau's gekocht vorig jaar ging ik naar huis met een pak kattenmelk (we hebben geen kat!) en dit jaar met een babyflesje (we hebben geen baby), het slechtste wat erbij zat was een fles wijn, de wijn was alleen vervangen voor water......

Bij de Freerecord shop hebben ze vaak ook een tafel met dvd's voor 5 euro, dat zijn dan vaak de oude klassiekers. Krasloten kunnen ook, mijn schoonzusje had er vorige week een cadeaukaart van de Hema bij gedaan. Wij hadden kerstlampjes ed gekocht, er zat een boekje bij die je biujvoorbeeld op de wc kan lezen met korte grappige verhaaltjes, een pak met lange kaarsen, een klein glazen ovenschaaltje, bij de boekenvoordeel hebben ze voor dat geld ook wel dingen zoals een boekje om cocktails te maken bijvoorbeeld dat soort dingen. Er is genoeg te verzinnen wat ook unisex is!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Japie za 11 dec 2010 - 7:20

Een decemberkalander is ook erg leuk. Er die is 5 euro.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Lookie* za 11 dec 2010 - 8:26

Iets lekkers doet het bij onze familie ook altijd goed: lekkere bonbons, een setje met bv pasta, pastasaus, olijfjes etc... , of een cadeaubon van de Etos, bioscoopbon, dvd-bon...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 8:27

Maris84 schreef:Een decemberkalander is ook erg leuk. Er die is 5 euro.

Dat ''durf' / wil ik niet. Straks wint die persoon heel veel geld Very Happy Haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 8:58

minoessepoes schreef:Ow jawel het kan nog slechter. Bij onze vriendengroep dobbelen we elk jaar met Sinterklaas maar ik vind het eigenlijk niet zo leuk, er worden de stomste cadeau's gekocht vorig jaar ging ik naar huis met een pak kattenmelk (we hebben geen kat!) en dit jaar met een babyflesje (we hebben geen baby), het slechtste wat erbij zat was een fles wijn, de wijn was alleen vervangen voor water......

Bij de Freerecord shop hebben ze vaak ook een tafel met dvd's voor 5 euro, dat zijn dan vaak de oude klassiekers. Krasloten kunnen ook, mijn schoonzusje had er vorige week een cadeaukaart van de Hema bij gedaan. Wij hadden kerstlampjes ed gekocht, er zat een boekje bij die je biujvoorbeeld op de wc kan lezen met korte grappige verhaaltjes, een pak met lange kaarsen, een klein glazen ovenschaaltje, bij de boekenvoordeel hebben ze voor dat geld ook wel dingen zoals een boekje om cocktails te maken bijvoorbeeld dat soort dingen. Er is genoeg te verzinnen wat ook unisex is!

Oh wat erg, waarom zulke domme cadeau's? Nee, ik ga sowieso wel iets leuks kopen idd. Heb nog een week de tijd! Very Happy

Je komt ook met leuke ideeën, jammer dat je zelf elk jaar met iets waardeloos naar huis gaat.

Gast
Gast

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: