Oh such a perfect day...
+4
Dennenappel
Guus
Vanillivi
Blond
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Oh such a perfect day...
Dennenappel schreef:Lilium schreef:Uitslapen, er achter komen dat het prachtig weer is, vrienden optrommelen om naar het meertje/strandje hier in de buurt te gaan, daar aangekomen de hele dag zonnen/voetballen/zwemmen/wijntjes drinken/chipjes eten, vervolgens in de avond daar op het strandje BBQ-en/nog meer wijntjes drinken/muziek luisteren/gitaartje erbij en de rest van de avond gewoon heerlijk genieten! Zucht, ik wil zomer!
Ik ga mee! Dat is precies waar ik zin in heb momenteel. Lijkt mij heerlijk zo een dagje.
Deal!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dit is mijn perfect dag inderdaad.. Gelukkig doen we dit zomers heel vaak!Lilium schreef:Uitslapen, er achter komen dat het prachtig weer is, vrienden optrommelen om naar het meertje/strandje hier in de buurt te gaan, daar aangekomen de hele dag zonnen/voetballen/zwemmen/wijntjes drinken/chipjes eten, vervolgens in de avond daar op het strandje BBQ-en/nog meer wijntjes drinken/muziek luisteren/gitaartje erbij en de rest van de avond gewoon heerlijk genieten! Zucht, ik wil zomer!
Wij ook met een hele club. Echt heerlijk! Kan daar zo van genieten... Zomer, komt u maar!
Gast- Gast
Ook zo'n lekker zomers dagje Oftewel: beetje uitslapen, wat lekkere hapjes en drankjes inslaan en op naar het strand of een mooi plekje met een meertje, lekker met vrienden kletsen, lachen, zwemmen en tegen de avond ergens eten om vervolgens óf de stad in te duiken of bij iemand thuis na te genieten van de mooie dag, met een fijn muziekje op de achtergrond.
Gast- Gast
Tot 10.00 uur slapen, uitgebreid douchen, seks, uitgebreid ontbijten met een lekkere cappuccino, waarschijnlijk weer seks, wat schrijven en lezen, naar buiten, genieten van de zon, uitgebreid lunchen, lekker luieren, uitgebreid dineren, wat drinken en weer seks nog wat lezen, goede film kijken, of uren na praten met een lekker glas wijn en dan uiteindelijk naast elkaar in slaap vallen.
Gast- Gast
Als het maar lekker weer is, gezelligheid en een lekker koud biertje.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
June schreef:Zusje schreef:Maar ik ben er nog?
This is my perfect day
Sinds wanneer koester jij zulke warme gevoelens voor mij? .
En door veel reacties heb ik nu ook zin in de zomer .
Gast- Gast
Lang slapen en dan de zon in met veel wijn en een goed boek en heel erg dronken worden. En dat dan het liefst in mijn eigen tuin.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Lang slapen en dan de zon in met veel wijn en een goed boek en heel erg dronken worden. En dat dan het liefst in mijn eigen tuin.
Dan lees jij je boek vast niet meer uit!
Maar wat je omschrijft klinkt me als muziek in de oren Nu het lekkere weer nog!
Gast- Gast
Op vakantie geprobeerd en ik heb het boek uitgelezen maar de volgende dag wel even de laatste pagina's overnieuw omdat ik die even kwijt was ;-)Youandi schreef:Francaise_ schreef:Lang slapen en dan de zon in met veel wijn en een goed boek en heel erg dronken worden. En dat dan het liefst in mijn eigen tuin.
Dan lees jij je boek vast niet meer uit!
Maar wat je omschrijft klinkt me als muziek in de oren Nu het lekkere weer nog!
Gast- Gast
Zusje schreef:
Sinds wanneer koester jij zulke warme gevoelens voor mij? .
Dat heb je met geheime aanbidders, vaak heb je het helemaal niet door
Gast- Gast
Beetje zoals vandaag.
Behalve vanavond want dan is mijn vriend weg en dat vindt ik niet leuk omdat ik weer een keertje een weekend vrij heb.
Lekker uitgeslapen, net even boodschapjes gedaan. Straks nog even naar het stadje toe en dan straks lekker eten. Vanavond denk ik filmpje kijken en nu lekker hier rond kijken en uitzending gemist aan.
Behalve vanavond want dan is mijn vriend weg en dat vindt ik niet leuk omdat ik weer een keertje een weekend vrij heb.
Lekker uitgeslapen, net even boodschapjes gedaan. Straks nog even naar het stadje toe en dan straks lekker eten. Vanavond denk ik filmpje kijken en nu lekker hier rond kijken en uitzending gemist aan.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Oké dan, wanneer gaan we? Donna en Youandi roepen ook al redelijk hetzelfde.Lilium schreef:Dennenappel schreef:Lilium schreef:Uitslapen, er achter komen dat het prachtig weer is, vrienden optrommelen om naar het meertje/strandje hier in de buurt te gaan, daar aangekomen de hele dag zonnen/voetballen/zwemmen/wijntjes drinken/chipjes eten, vervolgens in de avond daar op het strandje BBQ-en/nog meer wijntjes drinken/muziek luisteren/gitaartje erbij en de rest van de avond gewoon heerlijk genieten! Zucht, ik wil zomer!
Ik ga mee! Dat is precies waar ik zin in heb momenteel. Lijkt mij heerlijk zo een dagje.
Deal!
Het lijkt mij zooo heerlijk om dat weer eens te doen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
... is als ik uitgeslapen wakker word, en er een afgemaakte scriptie met een strikje erom ligt te wachten. En dan vervolgens eindelijk weer eens tijd hebben om leuke dingen te gaan doen met mijn vriend.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Photoshop: The perfect lie.
» Huis is perfect.. op de buren na
» Waarom zijn jullie niet perfect
» Welke eyeliner blijft de hele dag perfect zitten?
» Huis is perfect.. op de buren na
» Waarom zijn jullie niet perfect
» Welke eyeliner blijft de hele dag perfect zitten?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: