Nieuw foto topic
+80
Sarah1985
Champagne
Farah
Tullow
Aziraphale
Floor
Paper Crown
Kabouter
Qiara
Polly
ekiaam87
Caroow
Lavendel
Inge
Bliss
Nathalie
Bimbam
Curious
Krullebol
_Inge_
Muppetje
Arwyn
Burn
Snoes
Rev3rie
Sterre
Julia
Lejow
Sugarfall
Cheesegirl
Sjaantje
Sorella
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Meintjuh
GeKKiE
CCC
VeryCherry
Monte
Suus
Toet
Pannetoet
Oasis
Phileine
Huppekee
SnowWhite
Atelier Madame
Try
Moezie
Sweety
Merai
Zwoesj
TGR
smooch
Feline
Zora
mzcharlotte
May
ProudMom
Lady4
Snoopy
Laquisia
Xanna
Linnie1985
Shy
silly-one
Marsy28
rapa nui
Océane
Jeanette
SoCali
Spring
Mida4you
Zwerver
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Guus
Shisha
Mamsie
84 plaatsers
Pagina 4 van 34
Pagina 4 van 34 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 34
Re: Nieuw foto topic
Youandi schreef:Linnie1985 schreef:Youandi schreef:Oh mooi!!! Wat een ruimte!
En ook nog een balkon?
Wat een luxe Jullie wonen wel mooi, als ik het zo bekijk!
Het is een dijkhuisje, dus we hebben idd een stukje balkon - veranda om naar beneden naar de tuin te lopen haha. Binnen 10 minuten lopen zit je bij ons in het bos .
Mijn vriend is echt trots op zijn tuintje.
Van de week kwamen ze van de gemeente of we het goed vonden als ze een put naar boven groeven en het in zicht ligt . Wij d8en van zijn ze gek geworden ofzo...
We willen hier best blijven wonen, maar als er strax kindertjes komen, is het gewoon te klein. De vorige bewoners hadden 4(!) kinderen. Terwijl er maar 1 grote (onze slaapkamer), 1 kleine kamer en een kamertje van 1 bij 2 in zit (gamehok van mijn vriend LOL).
Klinkt als een heerlijk plekje om te wonen Helemaal als je van tuinieren en wandelen houdt
Gaat dat van die put door dan?
Dat is echt klein voor 4 kinderen!! Als je er nu 2 hebt, kan ik het begrijpen, maar 4...
Nee gaat niet door, mijn vriend was werken, dus had hem gebeld. Hij wil het absoluut niet hebben en ik ook niet
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
mozzarella schreef:Marin schreef:Wow Mozz jij durft! Steeds korter he Ik vind dit leuker dan het kapsel wat je hier voor hebt, het staat je goed. Grappig want ik vind dit normaal gesproken vreselijk, maar ik denk dat je het gewoon kan hebben (en het vorige vond ik niet zo leuk eigenlijk). Niet nog korter doen hoor!
Donnaa wat een ontzettend leuke foto van je, wat zie je er mooi uit, hele mooie huid heb je daar
Alex is gewoon een beauty.
Thanx, het is aan de zijkant korter, maar bovenop en van voren is het dit keer een stuk langer. Door het lengteverschil lijkt het iets extremer, maar eigenlijk is het dus niet korter....lang verhaal hahah. De vorige keer was het stukken korter, vond ik zelf ook wel. Nu ben ik er wel blij mee, er zit nog veel lengte in en ik kan er veel kanten mee op!
You rule! Ik hou van mensen die ook zulke kapsels durven te laten knippen
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Youandi schreef:Marsy: wat een prachtige foto! En wat een leuk stel zijn jullie zo samen
Silly-one: je doet je naam wel eer aan, hahaha! Volgens mij lagen jullie in een deuk
Linnie: leuke kleren en lieve diertjes. Staan die dieren en groentetuin allemaal in jullie eigen tuin? Grote tuin, of niet? Leuk!!
Shygirl: mooie ogen en ik vind dat jouw bril je ogen en wenkbrauwen op een mooie manier benadrukt.
Thnx
We hebben een afgezet stuk tuin, en erachter werd niet gebruikt, dus hebben wij dat eigen gemaakt. Ik maak zo wel een foto als de buren weer terug zijn van het honden uit laten kan je het beter zien
Die kip
Gast- Gast
Xanna schreef:@ Marin
Mijn ouders zijn sinds gister in San Francisco en toevallig stuurde mijn vader een foto door van Pier 39. Ik zat al te kijken wat er zo speciaal moest zijn aan die foto, maar nu door jouw foto gaat er bij mij pas een lampje branden dat het allemaal zeehonden zijn
Zeeleeuwen
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Youandi schreef:Marsy: wat een prachtige foto! En wat een leuk stel zijn jullie zo samen
Silly-one: je doet je naam wel eer aan, hahaha! Volgens mij lagen jullie in een deuk
Linnie: leuke kleren en lieve diertjes. Staan die dieren en groentetuin allemaal in jullie eigen tuin? Grote tuin, of niet? Leuk!!
Shygirl: mooie ogen en ik vind dat jouw bril je ogen en wenkbrauwen op een mooie manier benadrukt.
Wat lief!
Het is eigenlijk een bril voor veraf en heb hem buiten huis nooit op (nog niet) mijn vriend zegt ook dat hij leuk staat moet het alleen zelf nog gaan geloven haha. Maar dank je!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
James schreef:Linnie1985 schreef:Youandi schreef:Marsy: wat een prachtige foto! En wat een leuk stel zijn jullie zo samen
Thnx
We hebben een afgezet stuk tuin, en erachter werd niet gebruikt, dus hebben wij dat eigen gemaakt. Ik maak zo wel een foto als de buren weer terug zijn van het honden uit laten kan je het beter zien
Die kip
Dat zijn zijdehoentje
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
@Mamsie: leuke kids
@Mozz: gaaf kapsel! Staat je super goed.
@Alex: beauty!
@Donnaa: wat groeit jouw haar hard zeg! Ga je het nu laten groeien?
Gast- Gast
Birgit schreef:@Mamsie: leuke kids
Dat viel mij ook al eens op ja!! I wish I had..
Gast- Gast
Marsy, wat zijn jullie allebei mooi!
Aquala, wat een prachtige dochter en wat een leuke foto's!
All, leuke foto's hoor, maar ik vergeet de helft..
Een recente foto van mij:
Aquala, wat een prachtige dochter en wat een leuke foto's!
All, leuke foto's hoor, maar ik vergeet de helft..
Een recente foto van mij:
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Op foto's die ik heir zie lijk je altijd een stuk groter dan dat je in het echt bent Lady4. ( ik zag je een paar weken terug en dat viel me gelijk op)
Gast- Gast
Wat een lieve reacties! Ben ook heel blij met em!
Leuk trouwens al die foto's. Ik begin nu pas de nieuwe namen met oude forummers te matchen dankzij een aantal foto's..
Leuk trouwens al die foto's. Ik begin nu pas de nieuwe namen met oude forummers te matchen dankzij een aantal foto's..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb nog nooit een foto geplaatst. Maar voor heel even dan.
Ik ben de linker
-knip-
Edit: Nu doet hij het.
Ik ben de linker
-knip-
Edit: Nu doet hij het.
Laatst aangepast door _Leah_ op za 28 mei 2011 - 9:56; in totaal 3 keer bewerkt
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Leah, jij bent mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha, ik ook niet. Weet ook niet of ik dat wel een compliment zou vinden.Theedoosje schreef:Leuk Leah!
Maple: dat vind ik niet
Gast- Gast
Oh, ik schijn goed te zijn in gelijkenissen zien die er volgens een ander niet zijn Ik denk dat ik vortaan maar niet meer ga vergelijkenTheedoosje schreef:
Maple: dat vind ik niet
Edit: ik vind Marit van Bohemen overigens best een mooie vrouw, hoor.
Gast- Gast
Ik vind Marit ook niet lelijk of zo hoor. En Maple ja is dat zo ? Ach ja iedereen ziet weer wat anders joh
Gast- Gast
Ze heeft het voor mij verprutst met haar GE-WEL-DIGE NO-TEN of GE-WEL-DIG GE-NOTEN blabla.Maple schreef:
Gast- Gast
Hahaha, ohja, dat was zij ook! Ik zie haar vooral als de presentatrice van Campinglife en uit de Maaslander (?? Toch?) kaas-commercial.Purple schreef:Ze heeft het voor mij verprutst met haar GE-WEL-DIGE NO-TEN of GE-WEL-DIG GE-NOTEN blabla.Maple schreef:
Gast- Gast
Snoopy schreef:Xanna schreef:@ Marin
Mijn ouders zijn sinds gister in San Francisco en toevallig stuurde mijn vader een foto door van Pier 39. Ik zat al te kijken wat er zo speciaal moest zijn aan die foto, maar nu door jouw foto gaat er bij mij pas een lampje branden dat het allemaal zeehonden zijn
Zeeleeuwen
Hehe, dat bedoelde ik!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Wat leuk Xanna! Weer een plek die wij gemeen hebben (nou ja nu je vader dan).
Gast- Gast
Pagina 4 van 34 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
Pagina 4 van 34
Permissies van dit forum: