Nieuw foto topic
+80
Sarah1985
Champagne
Farah
Tullow
Aziraphale
Floor
Paper Crown
Kabouter
Qiara
Polly
ekiaam87
Caroow
Lavendel
Inge
Bliss
Nathalie
Bimbam
Curious
Krullebol
_Inge_
Muppetje
Arwyn
Burn
Snoes
Rev3rie
Sterre
Julia
Lejow
Sugarfall
Cheesegirl
Sjaantje
Sorella
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Meintjuh
GeKKiE
CCC
VeryCherry
Monte
Suus
Toet
Pannetoet
Oasis
Phileine
Huppekee
SnowWhite
Atelier Madame
Try
Moezie
Sweety
Merai
Zwoesj
TGR
smooch
Feline
Zora
mzcharlotte
May
ProudMom
Lady4
Snoopy
Laquisia
Xanna
Linnie1985
Shy
silly-one
Marsy28
rapa nui
Océane
Jeanette
SoCali
Spring
Mida4you
Zwerver
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Guus
Shisha
Mamsie
84 plaatsers
Pagina 5 van 34
Pagina 5 van 34 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19 ... 34
Re: Nieuw foto topic
Leuk om eens een foto te zien van jullie!
Ik klets hier nog niet zo lang mee, maar vind het erg leuk om te zien wie er bij welke naam hoort.
Leuke & mooie meiden allemaal. En wat een schattige kindjes!
Dit ben ik! (Ik kijk een beetje triest, haha, durfde niet echt te lachen omdat ik sinds 6 maanden slotjes heb en moet er nog steeds aan wennen. Gelukkig mogen ze er over 2 maanden al uit, en ben toch blij dat ik - na lang twijfelen - toch slotjes heb genomen. Maar durf nog steeds niet breeduit te lachen. )
Ik klets hier nog niet zo lang mee, maar vind het erg leuk om te zien wie er bij welke naam hoort.
Leuke & mooie meiden allemaal. En wat een schattige kindjes!
Dit ben ik! (Ik kijk een beetje triest, haha, durfde niet echt te lachen omdat ik sinds 6 maanden slotjes heb en moet er nog steeds aan wennen. Gelukkig mogen ze er over 2 maanden al uit, en ben toch blij dat ik - na lang twijfelen - toch slotjes heb genomen. Maar durf nog steeds niet breeduit te lachen. )
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Ik vind jouw mooi Proudmam! en weet wel van wie jouw zoon het (ook) heeft.
Gast- Gast
+1Isabella schreef:Ik vind jouw mooi Proudmam! en weet wel van wie jouw zoon het (ook) heeft.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
ProudMom jij bent echt prachtig! En fotogeniek ook volgens mij...jeetje, ben je model?
Gast- Gast
+1Jen_ schreef:ProudMom en Leah zijn mooi! Leuk om een foto van jullie te zien.
Mooie meiden zijn jullie!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wow, Proudmom en Leah! Jullie zijn prachtig!
Laatst aangepast door Aquala op zo 29 mei 2011 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw, wat een moooooie ogen!!
Zwerver- Ratel
Wat een lieve reacties! Thanks meiden. Jullie mogen er zelf ook wezen hoor!
Ik ''durfde'' eerst eigenlijk geen foto te plaatsen, omdat ik vind dat ik zo'n rare mond heb nu ik slotjes heb.
Maar ik heb nog niemand horen zeggen ''Wat een vreemde mond heb jij..'' haha, dus waarschijnlijk valt 't wel mee.
@ Isabella: Haha ahh dankje.. M'n zoontje is echt een mixje. Hij lijkt veel op mij, maar eigenlijk ook weer op m'n vriend.
@ Storm: Ahh jij laat me helemaal blozen! hahaha! Zo lief! Maar ik vind mezelf niet prachtig hoor, gewoon normaal, haha. Ben geen model. Van m'n 16e tot m'n 18e heb ik wel eens wat opdrachtjes gedaan, maar meer ook niet. Was niet echt iets voor mij. Ik ben nu 25, dus het is ook al even geleden.
Ik ''durfde'' eerst eigenlijk geen foto te plaatsen, omdat ik vind dat ik zo'n rare mond heb nu ik slotjes heb.
Maar ik heb nog niemand horen zeggen ''Wat een vreemde mond heb jij..'' haha, dus waarschijnlijk valt 't wel mee.
@ Isabella: Haha ahh dankje.. M'n zoontje is echt een mixje. Hij lijkt veel op mij, maar eigenlijk ook weer op m'n vriend.
@ Storm: Ahh jij laat me helemaal blozen! hahaha! Zo lief! Maar ik vind mezelf niet prachtig hoor, gewoon normaal, haha. Ben geen model. Van m'n 16e tot m'n 18e heb ik wel eens wat opdrachtjes gedaan, maar meer ook niet. Was niet echt iets voor mij. Ik ben nu 25, dus het is ook al even geleden.
ProudMom- Fluisteraar
Jen_ schreef:ProudMom en Leah zijn mooi! Leuk om een foto van jullie te zien.
Nouuu Jen_ .. Jij bent pas MOOI! Wow..!
ProudMom- Fluisteraar
Het valt helemaal niet op! En dan nog haha, je bent prachtig!ProudMom schreef: Wat een lieve reacties! Thanks meiden. Jullie mogen er zelf ook wezen hoor!
.
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Het valt helemaal niet op! En dan nog haha, je bent prachtig!ProudMom schreef: Wat een lieve reacties! Thanks meiden. Jullie mogen er zelf ook wezen hoor!
.
Haha nee nee ben echt niet prachtig, jullie zijn veel te lief!
ProudMom- Fluisteraar
May schreef:+1Isabella schreef:Ik vind jouw mooi Proudmam! en weet wel van wie jouw zoon het (ook) heeft.
+1
Gast- Gast
Storm schreef: ProudMom jij bent echt prachtig! En fotogeniek ook volgens mij...jeetje, ben je model?
Inderdaad, you look incredibly pretty!
Gast- Gast
Wauw, wat een lieve complimenten.
Proudmom & Jen, jullie zijn echt prachtig!
Proudmom & Jen, jullie zijn echt prachtig!
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Waaauuww proud mom wat ben jij een mooie meid !
Laatst aangepast door Stuiterbal op za 28 mei 2011 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
yvonne schreef:Op foto's die ik heir zie lijk je altijd een stuk groter dan dat je in het echt bent Lady4. ( ik zag je een paar weken terug en dat viel me gelijk op)
Ooh echt joh? Ik ben inderdaad maar klein hoor, 1.63! Waar heb je me gezien dan,
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mijn vriend en ik zijn net terug uit Jordanie en hebben echt een supertijd gehad!
Gesnorkeld in Aqaba en erg veel mooie dingen gezien.
Onze grote kleine vriendin op de duikschool
Een tussenstop bij een kameelhouder, kameelmelk geproefd.
Gesnorkeld in Aqaba en erg veel mooie dingen gezien.
Onze grote kleine vriendin op de duikschool
Een tussenstop bij een kameelhouder, kameelmelk geproefd.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
[quote="Lady4"]
Dat was op je werk. Mijn vader was er heen gebracht met hartklachten. Wij zaten te wachten en toen kwam jij een paar keer langs gelopen.yvonne schreef:Ooh echt joh? Ik ben inderdaad maar klein hoor, 1.63! Waar heb je me gezien dan,
Gast- Gast
Meid, je bent het wel Het valt gewoon niet meer te ontkennen na het zien van je fotoProudMom schreef:wc-eend schreef:Het valt helemaal niet op! En dan nog haha, je bent prachtig!ProudMom schreef: Wat een lieve reacties! Thanks meiden. Jullie mogen er zelf ook wezen hoor!
.
Haha nee nee ben echt niet prachtig, jullie zijn veel te lief!
Gast- Gast
Dank je Storm. Ik vond hem zelf ook wel erg leuk terwijl ik dat niet bij alle Jumpsuites vind ! Deze zat net als een Pyjama heerlijk !
Gast- Gast
Wat cool Zegmaar! Hoe lang zijn jullie geweest? Vind die foto van die kat echt cuuute
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 5 van 34 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
Pagina 5 van 34
Permissies van dit forum: