Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wacht nu al 1,5 uur!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wacht nu al 1,5 uur! Empty Wacht nu al 1,5 uur!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 23:34

Om 11.00 zou er iemand komen om het verrotte raam te vervangen en tussen 13.00 - 13.30 komt er iemand om het te verven.
Om 11.30 heb ik even gebeld om ze nog kwamen en over 30 min. ongeveer zouden ze er zijn.
Nu zijn er er nog niet!
Straks komen ze tegelijk en da's niet zo handig lijkt me.
Bah ben het wachten zat en verveel me.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wacht nu al 1,5 uur! Empty Re: Wacht nu al 1,5 uur!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 23:49

Oh wat onhandig, vooral omdat er twee mensen komen.

Ik zit ook te wachten, op iemand die m'n iPhone terug komt brengen na reparatie. Zouden ze tussen 10 en 2 doen, maar heb nog niemand gezien. Nog een uurtje dus.
Toen ze 'm op kwamen halen kwamen ze ook te laat. Heb op zich niet echt iets te doen, maar zou graag wel willen douchen en dat kan nu ook niet.

Gast
Gast

Bericht  luisa wo 25 mei 2011 - 23:51

hahah, ja sorry is helemaal niet grappig. Ik heb daar zelf ook zo'n hekel aan als mensen te laat komen.
Ik moet er om lachen omdat ik in Zuid-europa woon, hier is het gewoon standaard. En dan nog vreet ik me altijd op en wordt ik pissig. Went nooit.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Moezie do 26 mei 2011 - 0:00

Ow wat heb ik daar een gruwelijke hekel aan!! Ook als ze zeggen we komen tussen half 9 en half 2 b.v. komen ze 2 uur.. Evil or Very Mad
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 0:02

Ik had het laatst andersom.. Ze zouden tussen 8 en 12 komen.. (ik hopen dat ze rond 11 uur ofzo zouden komen, dat is meestal het geval.. :P dat ze te laat komen of later).. Stond die man om 08:05 uur voor de deur silent

Bahbah haha ik was echt net wakker.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 0:06

Haha ja ik was dus steeds bang dat ze om 10 uur al voor de deur stonden. Ik was echt zo moe en kon echt nog niet op staan toen, dus ben gewoon blijven liggen. Alleen had ik geen pyjama aan en sliep naakt, want het was nogal warm in m'n kamer vannacht..dus had ik wel alvast een pyjama naast m'n bed gelegd waar ik gauw in kon schieten als de bel ging. Maar omdat ik zo gefocused was op die bel, was ik om 6 uur wakker, 7 uur wakker, 8 uur wakker enz. en maar dromen dat die bel ging en ik naakt de deur open deed. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 0:07

Marin schreef:Haha ja ik was dus steeds bang dat ze om 10 uur al voor de deur stonden. Ik was echt zo moe en kon echt nog niet op staan toen, dus ben gewoon blijven liggen. Alleen had ik geen pyjama aan en sliep naakt, want het was nogal warm in m'n kamer vannacht..dus had ik wel alvast een pyjama naast m'n bed gelegd waar ik gauw in kon schieten als de bel ging. Maar omdat ik zo gefocused was op die bel, was ik om 6 uur wakker, 7 uur wakker, 8 uur wakker enz. en maar dromen dat die bel ging en ik naakt de deur open deed. nerd

Haha dat heb ik ook wel eens! Ik slaap altijd naakt (behalve in de winter dan vries ik dood :P ) maar als dan om half 10 ofzo de bel gaat voor een pakje.. dan schiet ik ook altijd maar in kleding die daar rondslingerd.. Laatst had ik een keer de joggingsbroek van mijn vriend aan met een of ander lelijk T-shirt.. Very charming Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 3:34

Ik heb er altijd een hekel aan als de tijden heel ruim zijn waardoor je echt verplicht bent om thuis te blijven.
Vorige week kwam er een glaszetter tussen 07.30-13.00 uur.
Je rekent erop dat hij er om 07.30 uur kan zijn, speciaal mijn wekker nog vroeger gezet (en dat op m'n vrije dag!).
Komt hij om 10.45 uur. Dan baal je ook :-)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: