Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tip friso potjes spotgoedkoop

+5
Lejow
Susan
Kqip
PapillonRose
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  duckie wo 25 mei 2011 - 9:27

zag vandaag bij de Action dat ze de groente en fruit potjes van Friso verkopen voor iets van 0.29 cent en 0.35 cent ofzoiets... en nog houdbaar sommige zelfs tot 2012
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 9:34

Dat soort dingen zou ik dan weer niet bij de Action kopen....Waarom ligt het er anders zo goedkoop?

Mijn vader kocht altijd partijen op en verkocht het door aan Action en dat soort winkels, maar babyvoeding kocht hij nooit, dat vertrouwde hij niet...Of zijn de etiketten soms in het Duits ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  duckie wo 25 mei 2011 - 9:36

ik was er ook huiverig voor, maar de etiketten zijn gewoon nederlands het zijn volgens mij de gewone nederlandse potjes... ik zie wel dat de friso potjes hier bij de etos enz uit het assortiment gaan dus misschien daarom? van de friso hebben ze wel wat meer smaken dan van olvarit vind ik ...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  PapillonRose wo 25 mei 2011 - 9:40

Als de houdbaarheidsdatum nog niet verstreken is neem ik aan dat je het wel kunt vertrouwen toch? Ben zelf alleen niet zo'n grote fan van de friso potjes. Het fruit bevalt wel, maar de avondmaaltijden bevatten te grote stukjes bij de 6+ potjes.. Dus als ze eens een potje krijgt dan is het meestal Olvarit. Hoewel het mij al opgevallen is dat ze van het fruit meer smaken hebben van Friso, dus die koop ik soms wel. Maar dan in de supermarkt, bij Action nog nooit gezien en ook niet op gelet eigenlijk.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Kqip wo 25 mei 2011 - 9:41

Ja ik zag ze ook vanmiddag! Heb er pas ook behoorlijk wat Honig mixen gekocht (soep, pastasaus etc).. daarvan klopte de verpakking niet van zag ik thuis..mja daardoor smaakt t niet anders ofzo :P
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 9:54

Ik zou het niet doen. Als ik soms hoorde hoe spullen opgeslagen lagen of stonden...Nee bedankt. Ben zelf ooit hartstikke ziek geweest van een potje babyvoeding wat ik toen at omdat ik net aan mijn amandelen geopereerd was.

Het kan idd zijn dat er nieuwe etiketten komen oid en dat ze daarom eruit gegaan zijn en nu zo goedkoop, maar helaas wordt er ook onwijs rondgeleurd met dit soort partijen....Je weet gewoon niet hoe ze opgeslagen gestaan hebben (misschien wel veel en veel te warm bijvoorbeeld).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Susan wo 25 mei 2011 - 10:00

Ik kocht vroeger wel eens Olvarit Drinkfruit bij de Xenos, niet omdat het goedkoop was, maar omdat het in de supermarkt (tijdelijk) niet meer te koop was en Ezra het zo lekker vond. Had jij dat dan ook niet gedaan? Gelukkig is het wel goed gegaan, heb er toen niet echt bij stilgestaan dat het minder goed zou kunnen zijn dan uit de supermarkt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 10:04

Nu ik dit weet, niet nee. Ik koop ook weleens dingen bij Xenos, maar dan van die sausjes waar nog water bij moet enzo. Dingen die moeilijk kunnen bederven. Babyvoeding in poeder vorm zou ik bijv ook gewoon kopen.

Maar goed, keerzijde is natuurlijk wel dat de poppen aan het dansen zijn als kindjes er ziek van worden, maar helaas gaan dit soort partijen via zoveel tussenpersonen, dat je het gewoon nooit zeker weet....

Edit: Als je iets in de supermarkt koopt, komt het van kortweg gezegd één leverancier. Dingen bij Action, Xenos en dergelijke worden eerst door de fabrikant teruggehaald uit de supermarkt of gewoon door overschot/niet meer verkoopbaar afgestoten, aangeboden aan partijenhandelaren, die het onderling ook weer verhandelen...Er zit best wel een keten tussen zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 10:10

Ik geloof er niet in dat dit mindere kwaliteit is. Het zijn gewoon vacuum verpakte potjes, dus ik vraag me af hoe deze dan opgeslagen zouden moeten zijn om de kwaliteit minder te laten worden? Ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen.

De potjes bij de Action zijn meestal de wat apartere smaken, veel met vis en nu stonden er veel buitenlandse maaltijden. Ik heb zelf altijd het idee dat deze smaken niet zo in de smaak vallen bij veel kindjes en dat ze zodoende uit de handel worden genomen en bij de Action belanden.

Wanneer ik een keer makkelijk mijn dochter een potje geef, is het altijd een potje van de Action (Friso of Olvarit).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Lejow wo 25 mei 2011 - 17:58

Twellie schreef:Ik geloof er niet in dat dit mindere kwaliteit is. Het zijn gewoon vacuum verpakte potjes, dus ik vraag me af hoe deze dan opgeslagen zouden moeten zijn om de kwaliteit minder te laten worden? Ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen.

De potjes bij de Action zijn meestal de wat apartere smaken, veel met vis en nu stonden er veel buitenlandse maaltijden. Ik heb zelf altijd het idee dat deze smaken niet zo in de smaak vallen bij veel kindjes en dat ze zodoende uit de handel worden genomen en bij de Action belanden.

Wanneer ik een keer makkelijk mijn dochter een potje geef, is het altijd een potje van de Action (Friso of Olvarit).

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  truestar wo 25 mei 2011 - 20:33

Wat ik heb begrepen gooit Friso de potjes voeding helemaal der uit en zijn ze daarom zo goedkoop bij de Action. Als ik het goed heb gaat Friso over op een nieuwe lijn! Een vriendin van mij had gelijk 30 potjes mee genomen voor 7,50. Daar heb je er normaal niet eens 10 voor!
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 20:57

truestar schreef:Wat ik heb begrepen gooit Friso de potjes voeding helemaal der uit en zijn ze daarom zo goedkoop bij de Action. Als ik het goed heb gaat Friso over op een nieuwe lijn! Een vriendin van mij had gelijk 30 potjes mee genomen voor 7,50. Daar heb je er normaal niet eens 10 voor!

Klopt, er zal echt niks mis mee zijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  truestar wo 25 mei 2011 - 21:18

Razz_ schreef:
truestar schreef:Wat ik heb begrepen gooit Friso de potjes voeding helemaal der uit en zijn ze daarom zo goedkoop bij de Action. Als ik het goed heb gaat Friso over op een nieuwe lijn! Een vriendin van mij had gelijk 30 potjes mee genomen voor 7,50. Daar heb je er normaal niet eens 10 voor!

Klopt, er zal echt niks mis mee zijn

Nee dat denk ik ook niet, ze zullen toch niet onnodig risico's willen risceren, door een hele foute lading babyvoeding te verkopen. Ik had als mijn dochter die potjes nog at gelijk mijn hele mandje volgegooid.
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  M@niek wo 25 mei 2011 - 21:42

Met die potjes is echt niks mis hoor! Anders zouden ze die potjes echt niet mogen verkopen.

Bij de Dirkx (drogist van Dirk van den Broek) zijn die potjes van Friso ook altijd zo spotgoedkoop om de zoveeltijd. Ik sla daar ook altijd een hele voorraad van in. Niks mis mee!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  M@niek wo 25 mei 2011 - 21:45

Ik geloof niet dat Friso het riskeert om ´verkeerde´ voeding te verkopen. Ik heb ooit 5 maanden over de datum Nutrilon gekocht en je zag wat voor circus daar aan de pas kwam!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 23:26

M@niek schreef:Met die potjes is echt niks mis hoor! Anders zouden ze die potjes echt niet mogen verkopen.

Bij de Dirkx (drogist van Dirk van den Broek) zijn die potjes van Friso ook altijd zo spotgoedkoop om de zoveeltijd. Ik sla daar ook altijd een hele voorraad van in. Niks mis mee!

+1! En bij de Dirk ook. Friso is ook het enige wat ze aan potjes hier goed eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 0:43

De potjes worden opgekocht van bijv winkels die overgaan van Super de Boer naar Jumbo en die hebben bijv Friso NIET int assortiment..
Dit weet ik, omdat de Super waar mijn man werkt binnenkort na C1000 gaat en ook dit soort dingen worden opgekocht door bijv action :-).
Is dus niks mis mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Annemie do 26 mei 2011 - 0:50

Goeie tip, ga morgen meteen even naar de action.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Flemy do 26 mei 2011 - 4:35

Bij onze drogist en bij de c1000 liggen die potjes Friso ook allemaal zo goedkoop hoor. Inderdaad omdat ze eruit gaan. Ik ga er mooi een aantal halen, voor de vakantie binnenkort!
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  PapillonRose vr 27 mei 2011 - 5:16

Toevallig was ik vandaag ook even bij de Action en zag de potjes ook. Heb er een aantal ingeslagen voor de komende vakantie, want dan zal ze niet elke dag zelfgemaakt eten kunnen krijgen en zijn potjes toch wel een uitkomst!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

tip friso potjes spotgoedkoop Empty Re: tip friso potjes spotgoedkoop

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum