Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snel vraagje over vakantieveilingen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Mida4you wo 25 mei 2011 - 0:38

Het is echt alweer een hele tijd geleden dat ik iets heb gekocht op vakantieveilingen. Is het zo dat als je iets koopt via vakantieveilingen dat je ook direct de ticket krijgt? Want ik zie de Apenheul erop staan en daar willen wij a.s. zondag heen en vraag ik me af of ik de tickets dan wel op tijd in huis heb?

Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Fearie wo 25 mei 2011 - 0:46

Als je betaalt, krijg je meestal daarna meteen de voucher die je in kunt leveren of mee kunt bestellen. Mocht je hem niet krijgen, kun je hem online terugvinden bij je gewonnen veilingen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 0:52

Volgens mij krijg je direct na betaling de waardebon in pdf-formaat naar je inbox gestuurd. Deze kan je dan uitprinten en inleveren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  blondje1313 wo 25 mei 2011 - 0:55

volgens mij ligt het wel aan de soort veiling, sommige dingen krijg je per post thuisgestuurd (hadden wij met een dinercheque van Fletcher), misschien wel handig om dat zeker te weten...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:20

Inderdaad sommige dingen krijg je ook pas later net zoals tickets voor een bepaald evenement. Maar mijn kaarten voor Bobbejaanland had ik meteen binnen toen ik ze betaald had dus denk dat dit ook zo is met de kaarten voor de apenheul

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 2:07

Wij gaan zondag ook naar de Apenheul! Very Happy mits het mooi weer is natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Mida4you wo 25 mei 2011 - 6:40

FoolishSam schreef:Wij gaan zondag ook naar de Apenheul! Very Happy mits het mooi weer is natuurlijk!

Ja wij ook onder voorbehoud hoor smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Nana wo 25 mei 2011 - 9:58

Wij waren er vrijdg met ticket via vakantieveilingen!

Je krijgt de tickets direct in je mail... dus bieden maar! Ben benieuwd wat je ervoor kwijt was.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 21:33

Klopt, wij kregen ze ook meteen per mail, je kan ze dan gelijk afdrukken en inleveren aan de kassa.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  M@niek wo 25 mei 2011 - 22:00

haha toevallig! Wij gaan zondag ook naar Apenheul
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Mida4you wo 25 mei 2011 - 22:48

Ik zie dat het zondag gaat regenen en het is de hele dag zwaar bewolkt. Nu twijfel ik of we nog wel heengaan, aangezien we een kleine meid hebben van bijna 10 maanden.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 23:29

Ja wij zitten ook nog even te kijken smile anders een uitje "binnen" zoeken. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Mida4you do 26 mei 2011 - 0:41

FoolishSam schreef:Ja wij zitten ook nog even te kijken smile anders een uitje "binnen" zoeken. smile

Heb je andere leuke ideeën? :P Want ik zit me rot te denken over eventueel iets anders maar kan niks bedenken.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje over vakantieveilingen Empty Re: Snel vraagje over vakantieveilingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum