Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij er op dit moment uit?

+39
Fiona
Raindrop
Silver
minoessepoes
Atelier Madame
Laquisia
Phileine
Queen
Caroow
Polly
Jordana
SoGood
jill
Guus
Moezie
Jeanette
Blond
NerdChic
Try
Feline
Sugarfall
truestar
Tullow
Sweety
Chocolate Cookie
Zora
SuperGrover
Schaapke
Sterre
Fearie
Novalee
TGR
Suus
Minx
Mamsie
May
Sjaantje
Antibes
Merai
43 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Hoe zie jij er op dit moment uit? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zie jij er op dit moment uit?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 5:51

.

Laatst aangepast door Brennuss op za 4 jun 2011 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er op dit moment uit? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zie jij er op dit moment uit?

Bericht  RYW za 4 jun 2011 - 6:04

Guattari en ik zien er op het moment on-weer-staan-baar uit Wink al zeggen we het zelf!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha za 4 jun 2011 - 6:26

RYW schreef:Guattari en ik zien er op het moment on-weer-staan-baar uit Wink al zeggen we het zelf!

Nu ben ik nieuwschierig dus showen!

Hoe zie jij er op dit moment uit? - Pagina 9 1322846006_5_VoeH_1
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 9:03

Ik wilde net ook een foto maken met de cam en plaatsen, maar neuh.. Ik ben niet optimaal vanavond, hahaha. Heb er 10 gemaakt en de ene was nog lelijker dan de andere!

Best maf, ik heb oog make-up en wat lipgloss op nu, maar heb foto's op mn laptop staan waar ik nul komma nul make up op heb en daar sta ik tien keer mooier op Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 9:04

RYW schreef:Guattari en ik zien er op het moment on-weer-staan-baar uit Wink al zeggen we het zelf!

Eerst zien, dan geloven. Zo makkelijk komen jullie hier niet mee weg hé... Tssss. Wink

Gast
Gast

Bericht  Zora za 4 jun 2011 - 9:46

Mooi Brennus! Ben je je haar lang aan het laten groeien? Ik vond je korte haar ook altijd zoooo leuk staan!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 10:07

Oké, ik waag een gokje.

Heb net mijn gezicht helemaal make-up vrij gemaakt en mijn bril opgezet, en ach, ook maar een Jillz gepakt. Ik mocht er eentje van mezelf vanavond, maar ik sluit wel af met thee voordat ik mn nest induik.

Niet schrikken hoor dames, in het echt ben ik veel mooier :P

Hoe zie jij er op dit moment uit? - Pagina 9 Foto-Q4FZKWWT

Gast
Gast

Bericht  Zora za 4 jun 2011 - 10:17

Nou ophouden met onzeker zijn hoor Tea-Leaf! Je ziet er hartstikke lekker uit!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 10:20

Zora schreef:Nou ophouden met onzeker zijn hoor Tea-Leaf! Je ziet er hartstikke lekker uit!

Wooohooo, ik ben lekker! cheers

Staat er hier ook ergens een foto van jou? Kan ik even checken of jij ook lekker bent :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:53

Zora schreef:Mooi Brennus! Ben je je haar lang aan het laten groeien? Ik vond je korte haar ook altijd zoooo leuk staan!

Dat is lief, dankje! Maar ik laat het inderdaad groeien Very Happy. De laatste keer dat ik het echt lang had, was in groep 8. Ik wilde eens kijken of dit was is :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 3:59

Ik wil meer foto's zien! angel

Gast
Gast

Bericht  Spring ma 6 jun 2011 - 4:34

Yoyo schreef:Well, it's me!

Hoe zie jij er op dit moment uit? - Pagina 9 396961120

Beetje een gemaakte foto, maar foto's die ik van voren neem zien er heel gek uit. Lijkt net of ik een mega oog heb?

Heette jij eerst anders op het forum?

Ik loop heerlijk met m'n haar in een knot, longsleeve in taupe kleur en idem relax broek van de markt van 5 euro!
blote voetjes.

beetje duf. Hele dag wat in huis gehangen en gedaan met mijn dochtertje.
Zal zo misschien wel ff een foto plaatsen haha.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Zora ma 6 jun 2011 - 5:08

Tea-Leaf schreef:
Zora schreef:Nou ophouden met onzeker zijn hoor Tea-Leaf! Je ziet er hartstikke lekker uit!

Staat er hier ook ergens een foto van jou? Kan ik even checken of jij ook lekker bent :P

Very Happy

Ik heb al wel eens eerder foto's geplaatst :p nu heb ik even geen equipment in de buurt voor een 'hoe zie ik er nu uit''-foto.

@ Brennus: vind dit ook mooi idd! Ben benieuwd of het blijft bevallen smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 6:15

Zora schreef:
Tea-Leaf schreef:

Very Happy

Ik heb al wel eens eerder foto's geplaatst :p nu heb ik even geen equipment in de buurt voor een 'hoe zie ik er nu uit''-foto.

@ Brennus: vind dit ook mooi idd! Ben benieuwd of het blijft bevallen smile

Dan wacht ik wel tot die equipment er wel is Zora Wink

Gast
Gast

Bericht  Tiana ma 13 jun 2011 - 19:11

Hoe zie jij er op dit moment uit? - Pagina 9 Image201106140001

Foto van mij op de vroege morgen! Is met de webcam gemaakt dus niet zo'n mooie kwaliteit :P.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: